2014-10-17, 16:36
Medlem
Dr_Kronas avatar
Hur fan kan svinet Özz Nujen håna en som är sjukskriven ?

Han som gärna kämpar för ett fritt kurdistan och ett fritt land och folk. Men här i Sverige som han för närvarande parasiterar så tycker han att det inte skall vara ett enat land.

Han borde ju välkomna att turkarna och IS invaderar landet och sätter agendan i kurdistan precis som svartskallarna gör i Sverige.
Citera
2014-10-17, 16:36
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Fast de skäms inte. Även om de flesta inte skriver det rakt ut så njuter de snarare av det. Kolla den här tex https://twitter.com/OrdforandeJohan/status/523066092236075009
Men den ärligheten är ju nästan befriande. Alla vet väl att anledningen till alla mediedrev, hatkampanjer och protester är att på alla sätt göra det jävligt jobbigt för den som vill jobba mot förstörelsen av vårt land. Att lyckas knäcka Jimmie är ju en vinst för dessa. Hellre de som står för det och hurrar än de vidriga journalistsvin som driver upp hatet men sen ska hålla "god ton" när deras projekt lyckas.
Citera
2014-10-17, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Hur fan kan svinet Özz Nujen håna en som är sjukskriven ?

Han som gärna kämpar för ett fritt kurdistan och ett fritt land och folk. Men här i Sverige som han för närvarande parasiterar så tycker han att det inte skall vara ett enat land.

Han borde ju välkomna att turkarna och IS invaderar landet och sätter agendan i kurdistan precis som svartskallarna gör i Sverige.

Han gör det för att han kan det, och han kan det för att han är MENA. Tänk er reaktionen om en svensk komiker sagt detta om en MENA.
Citera
2014-10-17, 16:41
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Men den ärligheten är ju nästan befriande. Alla vet väl att anledningen till alla mediedrev, hatkampanjer och protester är att på alla sätt göra det jävligt jobbigt för den som vill jobba mot förstörelsen av vårt land. Att lyckas knäcka Jimmie är ju en vinst för dessa. Hellre de som står för det och hurrar än de vidriga journalistsvin som driver upp hatet men sen ska hålla "god ton" när deras projekt lyckas.

Jag kan inte säga emot dig. Jag håller också rakryggade personer, även dem som jag finner direkt obehagliga, högre än hycklare. Det här är ju den största vinsten hittills för de som försökt krossa sd. De har inte lyckats hålla sds siffror nere men de har åtminstone knäckt partiledaren. Det lär sporra dem att deras taktik faktiskt fungerar på så sätt att sds politiker mår dåligt.
Citera
2014-10-17, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Nåja, nu ska iaf "vår" sida hålla oss till sanningen. Man har sagt två månader till att börja med, sen får man se. Inget pekar dock på att det blir två år som den gode Leif hävdar.

Jo, men det som har sagts är ju året ut.två månader.
Citera
2014-10-17, 16:48
Medlem
Något som jag funderat över varför han sjukskrev sig och inte bara tog barnledigt. Det hade ju inte skapat sådana rubriker.
Citera
2014-10-17, 16:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xtrftw1337
Åkesson är självklart utsliten, han måste vara en av de politiker som har mest press på sig (bortsett från statsministern).
Hur fan kan du ens jämföra Åkesson med Svetsaren? Åkesson har farit land och rike runt som en furie, Svetsaren har blivit buren fram till makten av en oljad propagandamaskin. Åkesson har möts av hot, hat, stenkastning och en enad mediekår som beskyllt honom för allt mellan krigsbrott och skattefusk. Svetsaren har åkt på Bilderbergmöte och käkat gott.

Pressen som Åkesson har haft i på sig i stort sett sedan förra valet går inte att jämföra med det år av politisk räkmacka som Fackpamp Karies har svepts med av.

Tacka fan för att Åkesson är utbränd. Han är bara människa trots allt.
Citera
2014-10-17, 16:49
Medlem
Citat:
Jag kan inte säga emot dig. Jag håller också rakryggade personer, även dem som jag finner direkt obehagliga, högre än hycklare. Det här är ju den största vinsten hittills för de som försökt krossa sd. De har inte lyckats hålla sds siffror nere men de har åtminstone knäckt partiledaren. Det lär sporra dem att deras taktik faktiskt fungerar på så sätt att sds politiker mår dåligt.

Det är därför extra viktigt för oss, Sverigevänner, SD-väljare, att kliva fram och verkligen visa att vi finns. Att vi ger stöd till alla som är med oss, att vi står enade. Vi måste visa att samhället är så mycket mer än de skrikande vänsterhatarna. Det är synd att vår sida står så pass tyst, jag vet själv hur känslan ibland är. Känslan av att man är totalt utelämnad, totalt ensam mot hela jävla världen. Tro mig, jag skulle stå för vad jag tycker även om hela världen var emot mig, men det är klart att det tär på en oavsett hur stark man försöker ge sken av att vara.
Citera
2014-10-17, 16:51
Medlem
Krya på dig Jimmie! Ta den tid du behöver. Du har tagit oss sverigevänner långt och vi är mäkta imponerade av ditt enorma slit. Vet få som hade stått ut så länge med allt hat som du gjort.
Jag är helt lugn med att du ser till att fylla din plats så länge med förnuft
Du får en björnkram och en kall bira av mig över nätet
Tillsammans står vi starka!

Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Finns det inte något sätt som vi kan visa vår tacksamhet för vad han har gjort? Kan inte Flashback starta en insamling där vi ger honom nåt fint??

Håller med och är på!
Senast redigerad av ypsilonsport550 2014-10-17 kl. 16:55.
Citera
2014-10-17, 16:51
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Jimmie Åkesson har varit Sveriges i särklass mest aktiva partiledare, rest land och rikt runt samtidigt som han är småbarnföräldrar. Det är mannen vara schema som får Löfven och Romsons vara som en tur i Skärgården, glidande i båten sippande på en Pina Colada.

Ja och där har vi då orsaken till utbrändheten, enkelt och tydligt.
Citera
2014-10-17, 16:53
Medlem
Citat:
Vi får väl hoppas att han helt enkelt kommit på bättre tankar och insett att familjelivet är viktigare än att odla främlingsfientlighet. Vem vinner på ökade motsättningar och ökat våld? Nu när han blivit pappa ser han säkert fördelar med en fredlig samvaro mellan alla människor i Sverige.

Jag tror inte att detta betyder någonting för SD. Det är runt femton procent som kan tänkas stödja ett parti som SD och för att det ska bli mer måste motsättningarna öka dramatiskt med krigspsykos och liknande.

Lycka till med det fortsatta tillfrisknandet Jimmie!
Senast redigerad av demokratochsvensk 2014-10-17 kl. 16:56.
Citera
2014-10-17, 16:54
Medlem
Hegamons avatar
Att "knäcka" en partiledare gör inget för SD idag. Jag tror Jomshof övertar rollen som partiledare. Åkessons avhopp kommer inte påverka partiet SD negativt. Skratten kommer ätas upp.
Senast redigerad av Hegamon 2014-10-17 kl. 17:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in