2014-10-15, 16:56
Medlem
Malmö har plockat in ytterligare en avdankad spelare i Mathias Tjärnqvist. Som om det skulle gå något bättre med honom i laget. Har inte Pörsis skrytbygge hört talas om egna talanger?
Citera
2014-10-16, 20:40
Medlem
Mikojans avatar
Vad pågår i Björklöven? 0-3 just nu mot miserabla Malmö. Ska Umeklubben nånsin kunna bli en stabil farmarklubb till Skellefteå AIK måste man få ordning på grejerna.

Waltin är långt i från en tränare för stora uppgifter. Vad Björklöven behöver är gnettränare typ Särkijärvi och Lückner och en sportchef som begriper sporten. Just nu är det mycket illa.
Citera
2014-10-16, 21:07
Medlem
Vita hästen botten till jul.
Citera
2014-10-16, 21:14
Medlem
Skönt med vinst igen efter förlusten mot AIK, Malmö var klart bäst som gjorde tre mål på 1 minut och 20 sekunder i mitten av första perioden och höll det stabilt hela matchen, gött!
Citera
2014-10-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Skönt med vinst igen efter förlusten mot AIK, Malmö var klart bäst som gjorde tre mål på 1 minut och 20 sekunder i mitten av första perioden och höll det stabilt hela matchen, gött!

Ja det är bara gratulera till segern mot Vännäs.
Nej just ja det var ju Björklöven , men det kunde man inte tro , tror ett hockey bockey lag hade gjort det bättre, fy fan vad kass vi är , men ni är bra också, men inte så bra.
Citera
2014-10-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja det är bara gratulera till segern mot Vännäs.
Nej just ja det var ju Björklöven , men det kunde man inte tro , tror ett hockey bockey lag hade gjort det bättre, fy fan vad kass vi är , men ni är bra också, men inte så bra.

Nej Malmö spelar inte så bra just nu men poängen trillar in vilket är bra, tror och hoppas det blir bättre efter julen då det börjar närma sig så jag är inte orolig precis!
Citera
2014-10-16, 23:12
Medlem
Citat:
Nej Malmö spelar inte så bra just nu men poängen trillar in vilket är bra, tror och hoppas det blir bättre efter julen då det börjar närma sig så jag är inte orolig precis!
Nej men jag är jävligt orolig tror nog det är bäst supporterklubben tar över Löven , Fansen ser vad som saknas men inte sportchefen och tränarna ,helt otroligt alltså.
Snittar man 1 mål match (om ens det) bör man ju inse vad felet är.
Citera
2014-10-16, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Nej men jag är jävligt orolig tror nog det är bäst supporterklubben tar över Löven , Fansen ser vad som saknas men inte sportchefen och tränarna ,helt otroligt alltså.
Snittar man 1 mål match (om ens det) bör man ju inse vad felet är.

Ja plus skjuter ni bara 14 skott på hemmaplan vilket är dåligt, så Löven behöver nog 2-3 forwards som kan göra mål!

Men jag hoppas förstår ni klarar er, en anrik förening som Löven får inte åka ut!
Citera
2014-10-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ja plus skjuter ni bara 14 skott på hemmaplan vilket är dåligt, så Löven behöver nog 2-3 forwards som kan göra mål!

Men jag hoppas förstår ni klarar er, en anrik förening som Löven får inte åka ut!

Klart dem inte åker ur, snart ryker Wener och då kommer de definitivt vara ett lag för mitten av tabellen.
Citera
2014-10-17, 00:18
Medlem
Nu har vandringen mot toppen börjat för BIK. Än bättre blir det när dom skadade spelarna kommer tillbaka och det ev nyförvärvet på backsidan kommer.

Och Vita Hästen börjar falla till botten,där man hör hemma.
Citera
2014-10-17, 15:38
Medlem
Broskvalds avatar
http://www.vk.se/1301186/loven-varvar-transatlant

PING! Efter fyra magplask i rad så värvar Löven äntligen en transatlant. Mark Hurtubise kommer närmast från finska ligan och är tänkt att bli en producerande spelare, givetvis. Någon leksing eller gnagare som har koll på hur han är och fungerar? Känns iallafall bra att få in honom, speciellt när han är helt eller delvis finansierad av externa sponsorer och inte medför att klubben går i konken igen.
Citera
2014-10-17, 16:19
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broskvald
http://www.vk.se/1301186/loven-varvar-transatlant

PING! Efter fyra magplask i rad så värvar Löven äntligen en transatlant. Mark Hurtubise kommer närmast från finska ligan och är tänkt att bli en producerande spelare, givetvis. Någon leksing eller gnagare som har koll på hur han är och fungerar? Känns iallafall bra att få in honom, speciellt när han är helt eller delvis finansierad av externa sponsorer och inte medför att klubben går i konken igen.
Jag gillade alltid Hurtubise. Tyckte dock han hade en tendens att leverera i dom mindre matcherna när laget hade lekstuga.

Ett mycket bra tillskott på allsvensk nivå dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in