2014-10-15, 23:25
Medlem
simonvps avatar
Kul att Evelina och Ylva bondade lite i slutet också. Vem hade kunnat tro det för några veckor sedan?
Citera
2014-10-15, 23:30
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyStreet
Äntligen är Saga ute. Är dock trött på att den med immunitet alltid får välja sist.

Var ju tvärtom när Jorge var immun och Calle försökte spela ut Smail. Då fick Jorge gå först och jag antar att det var för att pressen skulle bli extra stor på honom (produktionen skyddade Smail).
Citera
2014-10-15, 23:46
Medlem
Så jävla skönt att äckel-Saga åkt ut! Det skulle dock tyvärr inte förvåna mig om hon skulle komma tillbaka i något senare avsnitt
Citera
2014-10-16, 00:04
Medlem
Har ni sett vilka rivmärken Paow gjort på Calles rygg under gårdagens samlag?
Blir väl ärr eller? Haha, hon är extremt vild iallafall. Bilder;
http://gossipblog.se/paow-gjorde-rivmarken-pa-calles-rygg-und-15844046
Citera
2014-10-16, 00:19
Medlem
Vad jag har hört så finns det regler för parceremonin som tittarna ej vet om.

Jag kan inte säga till 100% att det stämmer idag. Men jag VET att när ph gick förr i tiden så var det så att innan ceremonin skriver deltagarna ner 2 namn på ett papper som är till produktionen.

Dessa namn är ett förstaval och ett andraval. Då är reglerna som så att om det står någon på ditt förstaval när du ska välja, så måste du gå till ditt andraval.

dvs även om saga planerade att stå vid jorge, så var hon tvungen att gå till sitt andrahandsval (kristian) då jasse redan stod vid jorge.

som sagt jag vet inte om det stämmer eller ej. Men jag tror att produktionen styr parceremoniernas utgång i mycket högre utsträckning än man tror med regler som denna, eftersom de vet valen på förhand och kan således styra i vem som ska välja först/sist etc..

Sedan är de ju heller inte ett dugg konsekventa i hur de hanterar immunitet. Ibland går den som är immun först och ibland sist. Antagligen för att de själva vill påverka vad som händer.
Citera
2014-10-16, 00:24
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugosex
Vad jag har hört så finns det regler för parceremonin som tittarna ej vet om.

Jag kan inte säga till 100% att det stämmer idag. Men jag VET att när ph gick förr i tiden så var det så att innan ceremonin skriver deltagarna ner 2 namn på ett papper som är till produktionen.

Dessa namn är ett förstaval och ett andraval. Då är reglerna som så att om det står någon på ditt förstaval när du ska välja, så måste du gå till ditt andraval.

dvs även om saga planerade att stå vid jorge, så var hon tvungen att gå till sitt andrahandsval (kristian) då jasse redan stod vid jorge.

som sagt jag vet inte om det stämmer eller ej. Men jag tror att produktionen styr parceremoniernas utgång i mycket högre utsträckning än man tror med regler som denna, eftersom de vet valen på förhand och kan således styra i vem som ska välja först/sist etc..

Sedan är de ju heller inte ett dugg konsekventa i hur de hanterar immunitet. Ibland går den som är immun först och ibland sist. Antagligen för att de själva vill påverka vad som händer.

Krävs väl ingen större intelligens för att förstå att vinnaren är bestämd av produktionen. Det är verkligen synd att inte deltagarna kan påverka spelet mer, hade blivit betydligt mer spännande att följa i sådana fall.
Citera
2014-10-16, 00:34
Medlem
BatmanLigists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Finns det nån tjej här i tråden som kan berätta om det finns något attraktivt med Calle och isf vad?. Tycker han verkar så urbota korkad på alla sätt och vis, hur han pratar, för sig m.m. Uppenbarligen är han ju inget snille heller vilket vi kunde få bekräftat i anatomitvävlingen. Dock har han ju haft framgångar på kvinnofronten på hotellet och det som fick mig att reagera var ändå att den kanske smartaste tjejen som satt sin fot där, Evelina, också verkar gilla fanskapet?

Jag finner inget attraktivt med Calle. Hans tråkiga personlighet tilltalar mig inte och inte hans utseende heller. Han är verkligen inte ful, men hade han haft en skön personlighet så hade han blivit betydligt snyggare.
Citera
2014-10-16, 01:00
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajaax
Va? vad baserar du det på?

För jag kollade förra säsongen med?

EDIT:
Enda bild jag hittar i bra kvalité.
Du kan skymta korset, men det är där.

http://www.google.se/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fphotos.posh24.com%2Fp%2 F2593719%2Fz%2Fparadise_hotel%2Fjeppe_paradise_hot el_paow_otro.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.posh24 .se%2Fparadise_hotel%2Fromansen_over_for_paradise_ hotelparet_om_jag _var_otrogen_ja&h=605&w=968&tbnid=C2LR4gwcF2rA9M%3 A&zoom=1&docid=7QvRakeZxey_FM&ei=t_w-VNz2N-GgyAOR14HAAw&tbm=isch&ved=0CFAQMygmMCY&iact=rc&uac t=3&dur=524&page=3&start=38&ndsp=23
Senast redigerad av BabyFF 2014-10-16 kl. 01:10.
Citera
2014-10-16, 01:01
Medlem
elgecys avatar
Funkar inte studio paradise på webben?
Citera
2014-10-16, 01:19
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hehe Ylva efter att Saga åkte ut: "Sverige kommer verkligen att älska Saga".

Min reaktion på det;

http://youtu.be/i7vn_7bSEN4?t=8s
Senast redigerad av TheBIT 2014-10-16 kl. 01:23.
Citera
2014-10-16, 04:57
Medlem
GSE_s avatar
Asså Jojje hahaha, sicken jävla mupp. Han klarar inte ens av att överrösta Saga och sen skyller han på att hon är för hispig, visst fan är hon det men man up din jävla lallare. Han klarar ju för fan inte av nåt, han fuckar upp gång på gång för att han inte har några kulor.

Gött att Saga åkte, men å andra sidan var hon bra för storyn. Sättet hon pussywhippa Kristian på var ju otroligt komiskt.
Citera
2014-10-16, 05:09
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hehe Ylva efter att Saga åkte ut: "Sverige kommer verkligen att älska Saga".

Ylva och Saga är väl de två personer i Sverige som har skevast självuppfattning/koll på omvärlden.

Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Kul att Evelina och Ylva bondade lite i slutet också. Vem hade kunnat tro det för några veckor sedan?

En gemensam fiende kan skapa osannolika allianser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in