De tatuerade sig i PH, möjligen kom korset/korsen till då. (det behöver ju inte vara "inför" säsongen bilder, kan lika gärna tagits under säsongens gång) Eller är kors på magen vanligt bland folk som har mycket tatueringar?
De tatuerade sig i PH, möjligen kom korset/korsen till då. (det behöver ju inte vara "inför" säsongen bilder, kan lika gärna tagits under säsongens gång) Eller är kors på magen vanligt bland folk som har mycket tatueringar?
Vad de gjorde när kameran inte rullade förra året vet ju inte jag. Men hon har haft korset hela tiden under förra säsongen iaf. Vore super konstigt att "kopiera" en tatuering efter någon man känt i några dagar. Men vad vet jag, hon är väl lite konstig.
Onsdagens program kommer inte ut på viaplay förrän 22 när programmet startar i tv3. Bara måndag och tisdag kommer ut på dagen. Han driver bara såvida han inte har nån annan källa där han sett programmen.
Ja, alltså enligt mig så är det ju rätt självklart att Produktionen styr och ställer i vad som händer i programmet. Titta bara på hur dem gör med Immuniter, förra veckan gick Jorge först och nu gick Paow sist.. Jag hade tyckt det vore lite roligare om det faktiskt spelades mera, just nu är det ju egentligen bara tre personer som spelar hela tiden (Paow, Smail & Jorge) kan ju dock bli lite ändring över det nästa vecka, men jag tvekar, haha.
Är iaf glad att Saga åkte hem, även om det va sjukt roligt hur hon styrde & ställde över Kristian så är det nog bara roligare.