Citat:
121 dagar kvar, sedan är man fri
Men det störda är, ju närmare det datumet jag kommer, ju sämre mår jag. Är det alla bortkastade år som kommer tillbaka för att håna en igen? fy. Men så obeskrivligt skönt. Gäller bara att fixa ett kneg nu, man kommer känna sig rik även med en skitlön sedan, ha ha. men Jesus vad hälsan har fuckats sönder av dessa år.
Men det störda är, ju närmare det datumet jag kommer, ju sämre mår jag. Är det alla bortkastade år som kommer tillbaka för att håna en igen? fy. Men så obeskrivligt skönt. Gäller bara att fixa ett kneg nu, man kommer känna sig rik även med en skitlön sedan, ha ha. men Jesus vad hälsan har fuckats sönder av dessa år.Förstår hur du känner! Fast inte att du mår dåligt? Kan det vara så att eftersom det är så nära, så vill du liksom att det ska vara NUUUUUU och inte om 121 dagar? Nu när slutet är så nära att du nästan kan ta på det?
Fast jo, visst kan man säkert känna ångest över alla åren som har gått i KFMs namn. Det tror jag på.Jag har en vän som jag har hjälpt ta sig igenom ett antal år, och han blir också helt fri vid årsskiftet faktiskt. Han är jublande glad, och tänker på detta varje dag och planerar för hur livet ska bli när han nu får full kontroll över sin egen ekonomi igen. Bara en sådan liten sak som att kunna gå till en klädesbutik och handla en ny uppsättning underkläder eftersom han i princip har gått i trasor de senaste åren!
Det finns dock en enda liten sak som är bra med att ha upplevt ett utmätningshelvete, och det är att man blir otroligt ekonomisk. Nu vet man hur man gör för att leva billigt, man kan alla tricks och knep. Och det gör att man har lärt sig att inte slösa pengar, utan att göra bra klipp och handla rätt.
Så nu när ekonomin blir bättre, så kan man använda sig av detta, och både spara pengar och leva gott utan att sakna något.