2014-10-01, 23:08
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Efterlysning:

Jag efterlyser flashbackanvändaren BlackMetal och undrar om han glömt lösenordet till sitt Filmtipset konto. I så fall kan du klicka på "glömt lösenord" under. .

Va fan, kan inte memorera alla inlägg här och vill ofta få tips/kolla in dina senast satta betyg där. How come why du slutat vara aktiv?

Fred ut.
Haha. Svarade Rakii hyfsat nyligen på en liknande fråga och jag var ju bara aktiv i ett par dagar (som jag kommer ihåg i alla fall) innan jag lade ner FT och anledningen var för att jag inte orkade betygsätta allt på nytt igen. Men jag vet inte, jag kanske kan skapa ett konto och betygsätta vad jag ser från det datumet och framåt för jag har börjat känna att det kanske finns en poäng med FT ändå och de flesta som är aktiva här finns ju där dessutom.
Citera
2014-10-03, 02:04
Medlem
Är nog dags att börja kommentera de filmer man ser. När jag bläddrar tillbaka i gamla betyg minns jag inte vad jag tyckte var bra eller dåligt med dem alltid. Kan vara en bra påminnelselapp.
Citera
2014-10-13, 13:31
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Nej! Vad är det som har hänt?! Hela sidan ser förjävlig ut! Jag hatar förändringar!
Citera
2014-10-13, 14:08
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Nej! Vad är det som har hänt?! Hela sidan ser förjävlig ut! Jag hatar förändringar!
Jag kan stå ut med det, även om jag tyckte väldigt mycket om den förra designen. Men vad är grejen med användarbetygen vid varje film? Siffra, en gubbe och en bock. Varför inte bara siffran?
Citera
2014-10-13, 14:29
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Kollade nu, tänkte att det inte kunde vara så illa... men vad fan. Mår dåligt av hur fult det har blivit. Usch!
Citera
2014-10-13, 15:02
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Jag kan stå ut med det, även om jag tyckte väldigt mycket om den förra designen. Men vad är grejen med användarbetygen vid varje film? Siffra, en gubbe och en bock. Varför inte bara siffran?
Bockarna fanns ju där även förut och de är till för att man ska se om medlemmen har betygsatt filmen eller om det bara är ett uträknat betyg. Vad gubben gör där förstår jag dock inte. Stör mig även grovt på att f:en i filmtipset-betygen numera är orangea och att man av någon outgrundling anledning har vänt ordningen på staplarna.
Citera
2014-10-13, 15:12
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Bockarna fanns ju där även förut och de är till för att man ska se om medlemmen har betygsatt filmen eller om det bara är ett uträknat betyg. Vad gubben gör där förstår jag dock inte. Stör mig även grovt på att f:en i filmtipset-betygen numera är orangea och att man av någon outgrundling anledning har vänt ordningen på staplarna.

Smileyn är nog där då en film är ny eller väldigt få har beygsatt den. Alltså inte tillräckligt bra underlag för en individuell betygshöftning
Citera
2014-10-13, 15:14
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quipu
Smileyn är nog där då en film är ny eller väldigt få har beygsatt den. Alltså inte tillräckligt bra underlag för en individuell betygshöftning
Nej alltså, inte smileyn. Gubben som är mittemellan siffran och bocken vid varje betygsatt film. Exempelvis vid kommentaren jag (Rehn108) skrev här: http://nyheter24.se/filmtipset/film/pa-en-skor-trad.html
Citera
2014-10-13, 15:29
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Nej alltså, inte smileyn. Gubben som är mittemellan siffran och bocken vid varje betygsatt film. Exempelvis vid kommentaren jag (Rehn108) skrev här: http://nyheter24.se/filmtipset/film/pa-en-skor-trad.html

Aldrig sett förut.. Blir den månne grön om man är online?
Citera
2014-10-13, 15:29
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Fy. Fan. Hur kan de välja våldta sin egna sida på det här sättet?! Byt tillbaks till den gamla designen för i helvete!
Citera
2014-10-13, 15:35
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0mgpl0x
Fy. Fan. Hur kan de välja våldta sin egna sida på det här sättet?! Byt tillbaks till den gamla designen för i helvete!

Benägen att hålla med, detta har alltså skett sedan igår.. Måste skapa en diskussion på forumet om detta
Citera
2014-10-13, 15:37
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Upptäckte en till störande grej, det går inte att välja avancerad sök utan först söka på någonting och det går inte att söka på något genom att klicka med musen, man måste trycka ner enter för att söka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in