2014-09-02, 15:46
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colt-Steele
Det verkar inte som det går att logga in på filmtipset med mozilla webbläsare. Har tömt historik osv men inloggning och lösenord står kvar.

Med Explorer fungerar det att begära nytt lösenord och logga in med det nya.

Synd det, i Chrome fungerar det felfritt märkte jag.
Citera
2014-09-19, 21:10
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Beslutade mig för att skaffa ett konto här med. Heter "Haroo" för er som är intresserade. Enbart lagt upp mina betyg från iMDb hittills så det ser för jävligt ut atm.
Citera
2014-09-19, 21:30
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Beslutade mig för att skaffa ett konto här med. Heter "Haroo" för er som är intresserade. Enbart lagt upp mina betyg från iMDb hittills så det ser för jävligt ut atm.

La till dig för en stund sedan, så att du vet vem det är!
Citera
2014-09-25, 16:50
Medlem
timoshenkos avatar
Varför kan jag inte se på min profil andra användare som har liknande filmsmak som mig? Är det något man måste aktivera eller?
Citera
2014-09-25, 17:57
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timoshenko
Varför kan jag inte se på min profil andra användare som har liknande filmsmak som mig? Är det något man måste aktivera eller?

Det är för att du är en ny användare, det kommer efter ett tag!
Citera
2014-09-25, 18:02
Medlem
sim-man92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timoshenko
De är ingen som har en liknade filmsmak som dig helt enkelt, känn dig speciell
Citera
2014-09-25, 18:17
Medlem
timoshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Det är för att du är en ny användare, det kommer efter ett tag!
Aight!
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
De är ingen som har en liknade filmsmak som dig helt enkelt, känn dig speciell
Var det jag hoppades på.
Citera
2014-09-25, 18:33
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
I min "Tycker som"-ruta finns bara inaktiva användare som alla endast har omkring 100 betyg satta. Jävla skitfunktion. Och "Tycker som"-rutan lirar inte alls ihop med "Så lik är du"-rutorna som man kan se på andra användares profiler. Det finns massvis med användare som jag har över 70% likhet med, medans med de användare som är i min "tycker som"-ruta har jag bara allt mellan 29%-69% likhet med. Hade varit jävligt intressant att få se hur de räknar ut dessa grejer.
Citera
2014-09-25, 19:26
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
I min "Tycker som"-ruta finns bara inaktiva användare som alla endast har omkring 100 betyg satta. Jävla skitfunktion. Och "Tycker som"-rutan lirar inte alls ihop med "Så lik är du"-rutorna som man kan se på andra användares profiler. Det finns massvis med användare som jag har över 70% likhet med, medans med de användare som är i min "tycker som"-ruta har jag bara allt mellan 29%-69% likhet med. Hade varit jävligt intressant att få se hur de räknar ut dessa grejer.

Konstigt, i min är det bara 90 % plus
Citera
2014-09-25, 20:40
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Konstigt, i min är det bara 90 % plus
Det måste ha blivit något fel med min tycker som-ruta. Förut ändrades den ganska ofta men nu har den varit exakt samma i flera år.
Citera
2014-09-25, 21:22
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Det måste ha blivit något fel med min tycker som-ruta. Förut ändrades den ganska ofta men nu har den varit exakt samma i flera år.
Samma sak med min. Dom som är där har visserligen runt 90% lika men det finns flertalet andra medlemmar som jag har högre % lika med.

Men dock inget som jag bryr mig speciellt mkt om.
Citera
2014-10-01, 22:48
Medlem
JoeL431s avatar
Efterlysning:

Jag efterlyser flashbackanvändaren BlackMetal och undrar om han glömt lösenordet till sitt Filmtipset konto. I så fall kan du klicka på "glömt lösenord" under. .

Va fan, kan inte memorera alla inlägg här och vill ofta få tips/kolla in dina senast satta betyg där. How come why du slutat vara aktiv?

Fred ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in