Citat:
Ursprungligen postat av
Horknullarn
Ok? Kan du inte utveckla vilka du verkligen var över och körde med?
Visst att engelska firmor inte håller samma klass som ryska/polska, men att säga att man finner mera motstånd i Norge är bara larvigt!
Jag har också varit över och "umgåtts" med Zulu i Birmingham på slutet av 90 talet. De var inga små killar som man hunsade hur som helst. Men hur det ser ut idag vet jag ärligt talat inte då jag inte har någon vidare kontakt med dessa herrar.
Tänker inte nämna vilka jag körde med. Men jag har kört MOT oxford och cardiffs firmor. Båda räknas som några av de bättre i GB. Även sett (ej deltagit) Millwalls grabbar köra. Stora visst, men inte samma mentalitet som i andra delar av Europa där man faktiskt måste slåss. Det ser man klart och tydligt under internationella matcher där andra länder turas om att örfila upp engelsmännen. I England är det för mycket fokus på att supa och spela allan.
Men som du sa, mina erfarenheter är från de senast 6-7 åren. Och dom kanske va riktiga monster för 15 år sen. Meeen tvekar på d.
Norge nämnde jag mer för att du skulle se på vilken nivå jag tycker engelsmännen ligger på.
Men tillbaka till huvudfrågan, jag tror att anledningen till att de inte smällde mellan AIK och Arsenal (va la dem vi snackade om?) så är det för att engelsmännen inte ville helt enkelt. För kan sätta min högra pungkula på att AIK hade trampat rätt över dom. Och nej jag är inte gnaget.