2014-10-11, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Förstår att du inte tycker det är lika roligt med våld, du var antagligen den som fick ta emot slag hela skolgången.

Vad fan bryr du dig om folk slåss med jämlikar som också vill slåss?

Nej för fan hjärtat, du har missförstått mig, ni får slåss så mycket ni vill...skulle uppmuntra att ni slogs så mycket att ni fick permanenta skador...eller rent av dog

Men gör det inte i närheten/på våra fotbollsarenor. För vi normala äcklas endast av att behöva se er på våra gator. Ni är som hundskit, det vill man inte heller ha på gator och torg.

Mvh
Citera
2014-10-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domsomvetdomvet
Därav censur. Vill inte hänga ut någon
Ja, men faktum kvarstår. Det är inte intressant att diskutera enskilda grabbar, drabbningar visst men inte personer.
Citera
2014-10-11, 19:57
Medlem
Probelimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Nej för fan hjärtat, du har missförstått mig, ni får slåss så mycket ni vill...skulle uppmuntra att ni slogs så mycket att ni fick permanenta skador...eller rent av dog

Men gör det inte i närheten/på våra fotbollsarenor. För vi normala äcklas endast av att behöva se er på våra gator. Ni är som hundskit, det vill man inte heller ha på gator och torg.

Mvh
Låt mig gissa: du är en finnig 18-åring som spelar wow 24 h om dygnet.
Aldrig har du vågat gå utanför din lilla bekväma zon med jolt och chips vid datorn.
Att du ens skriver i denna tråd och önskar människors död är patetiskt.

Jag är ingen huligan, men tar mig fan inte maken att se ned på människor som är tuffare än mig. Jag gillar läget, och sitter inte och slänger skit på folk som valt en annan väg. Svenska huliganer är trots allt väldigt gebtlemannaaktiga och visst är det skit när de förstör matcher. Men konfrontera dem då och sluta göm dig bakom ett skrivbord. Är det du som är på din avatarbild?
Citera
2014-10-11, 20:05
Medlem
EatThisMoron pratar om intelligens samtidigt som han dömer folk i samtliga poster. Jag gillar att han försöker i alla fall
Senast redigerad av SystemResearch 2014-10-11 kl. 20:13.
Citera
2014-10-11, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Låt mig gissa: du är en finnig 18-åring som spelar wow 24 h om dygnet.
Aldrig har du vågat gå utanför din lilla bekväma zon med jolt och chips vid datorn.
Att du ens skriver i denna tråd och önskar människors död är patetiskt.

Jag är ingen huligan, men tar mig fan inte maken att se ned på människor som är tuffare än mig. Jag gillar läget, och sitter inte och slänger skit på folk som valt en annan väg. Svenska huliganer är trots allt väldigt gebtlemannaaktiga och visst är det skit när de förstör matcher. Men konfrontera dem då och sluta göm dig bakom ett skrivbord. Är det du som är på din avatarbild?
Nu är ju problemet att du och jag definierar det fetade lite olika...då jag inte är avlönad av någon i ditt sociala skyddsnät så har jag helt enkelt inte ork att förklara skillnaderna för dig.

Mvh
Citera
2014-10-11, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
EatThisMoron pratar om intelligens samtidigt som han dömer folk i samtliga poster. Jag gillar att han försöker i alla fall
Tack. Det är ett smutsigt jobb, men någon måste göra det

Mvh
Citera
2014-10-12, 11:07
Bannlyst
KGB gais
https://www.youtube.com/watch?v=Zkv16o9JCng
Citera
2014-10-12, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Ok? Kan du inte utveckla vilka du verkligen var över och körde med?

Visst att engelska firmor inte håller samma klass som ryska/polska, men att säga att man finner mera motstånd i Norge är bara larvigt!

Jag har också varit över och "umgåtts" med Zulu i Birmingham på slutet av 90 talet. De var inga små killar som man hunsade hur som helst. Men hur det ser ut idag vet jag ärligt talat inte då jag inte har någon vidare kontakt med dessa herrar.

Tänker inte nämna vilka jag körde med. Men jag har kört MOT oxford och cardiffs firmor. Båda räknas som några av de bättre i GB. Även sett (ej deltagit) Millwalls grabbar köra. Stora visst, men inte samma mentalitet som i andra delar av Europa där man faktiskt måste slåss. Det ser man klart och tydligt under internationella matcher där andra länder turas om att örfila upp engelsmännen. I England är det för mycket fokus på att supa och spela allan.

Men som du sa, mina erfarenheter är från de senast 6-7 åren. Och dom kanske va riktiga monster för 15 år sen. Meeen tvekar på d.

Norge nämnde jag mer för att du skulle se på vilken nivå jag tycker engelsmännen ligger på.

Men tillbaka till huvudfrågan, jag tror att anledningen till att de inte smällde mellan AIK och Arsenal (va la dem vi snackade om?) så är det för att engelsmännen inte ville helt enkelt. För kan sätta min högra pungkula på att AIK hade trampat rätt över dom. Och nej jag är inte gnaget.
Citera
2014-10-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Tänker inte nämna vilka jag körde med. Men jag har kört MOT oxford och cardiffs firmor. Båda räknas som några av de bättre i GB. Även sett (ej deltagit) Millwalls grabbar köra. Stora visst, men inte samma mentalitet som i andra delar av Europa där man faktiskt måste slåss. Det ser man klart och tydligt under internationella matcher där andra länder turas om att örfila upp engelsmännen. I England är det för mycket fokus på att supa och spela allan.

Men som du sa, mina erfarenheter är från de senast 6-7 åren. Och dom kanske va riktiga monster för 15 år sen. Meeen tvekar på d.

Norge nämnde jag mer för att du skulle se på vilken nivå jag tycker engelsmännen ligger på.

Men tillbaka till huvudfrågan, jag tror att anledningen till att de inte smällde mellan AIK och Arsenal (va la dem vi snackade om?) så är det för att engelsmännen inte ville helt enkelt. För kan sätta min högra pungkula på att AIK hade trampat rätt över dom. Och nej jag är inte gnaget.

Firman hade INTE klivit rak över dem 99! Även fast att Arsenal inte direkt är kända för att ha den bästa firman.
Men på den tiden 99-01 var det inga monsterligor i Sverige ala dagens 200 vs 200, utan snarare 30-50 hängivna ligister som höll ihop.
Och till det skall tilläggas att även fast att Arsenal hade en skitfirma kunde de utan problem skrapat ihop 150 boxglada grabbar! Varav nummer hade avgjort.
Ingen ide att diskutera det som inte hände 99.o utan frågan borde ha ställts såhär istället.
Hur hade det sett ut i dagens läge, Sverige Vs Engelska firmor?
Senast redigerad av Horknullarn 2014-10-12 kl. 15:21.
Citera
2014-10-12, 16:22
Medlem
Citat:
Firman hade INTE klivit rak över dem 99! Även fast att Arsenal inte direkt är kända för att ha den bästa firman.
Men på den tiden 99-01 var det inga monsterligor i Sverige ala dagens 200 vs 200, utan snarare 30-50 hängivna ligister som höll ihop.
Och till det skall tilläggas att även fast att Arsenal hade en skitfirma kunde de utan problem skrapat ihop 150 boxglada grabbar! Varav nummer hade avgjort.
Ingen ide att diskutera det som inte hände 99.o utan frågan borde ha ställts såhär istället.

Du har antagligen bättre kolla än mig angående 1999.

I dagsläget så skulle ta mig fan TR köra över Englands bästa firma på 30 sek. Utan tvekan.
Citera
2014-10-12, 16:32
Medlem
Citat:

Kring millenieskiftet kunde aik och DIF mönstra 100-150 mannaligor. DFG var 120 man borta mot gbg redan i mitten av 90-talet. Så nummer hade knappast avgjort.
Citera
2014-10-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewing_oil
Kring millenieskiftet kunde aik och DIF mönstra 100-150 mannaligor. DFG var 120 man borta mot gbg redan i mitten av 90-talet. Så nummer hade knappast avgjort.

Det du får tänka på är att det var mycket folk som var inne i det av andra anledningar än idag, när man kom upp i dom numren. En 150-mannaliga idag är på en helt annan nivå än en 150-mannaliga var mitten av 90-talet.

Angående engelsmännen hade det kunnat bli svårt att få till det om det inte kördes på deras villkor. Hade varit svårt att locka ut dom på fair skogsfight. Men inget snack om att det finns många elaka grabbar på den ön. Hade vi velat ha det hade vi kunnat få det jobbigt i UK, dom hade haft det jobbigt i Stockholm/Göteborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in