2014-10-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Fas-3-gänget. Förtidspension. Obs-klass. Försörjningsstöd. Gruppboende.

De referenser jag drar när jag ser en sådan bild. Går det att bli mer misslyckad än att hänga upp sitt liv på att slåss med andra för att de håller på ett annat fotbollslag?

Att sitta på ett forum och kommentera andra som slåss med dom som håller på et annat fotbollslag?
Citera
2014-10-10, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Avundsjuk för att du inte lever the casual dream?

Du har nog blivit slagen i huvudet ett par gånger för mycket lilla vän. Varför skulle någon frisk person vara avundsjuk på low-lifes som er?
Ändå skönt att se, att ni trots alla huvudskador förmår göra er skapligt förstådda i text här i forumet.
Att rättstavningsprogrammen får jobba övertid gör inget, jag uppmuntrar er att fortsätta skriva ner era homoerotiska små berättelser här i tråden.
Pojkar som vill vara män, som vill ha kroppskontakt med andra pojkar/män...lite kinky faktiskt.

mvh
Citera
2014-10-10, 14:38
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Du har nog blivit slagen i huvudet ett par gånger för mycket lilla vän. Varför skulle någon frisk person vara avundsjuk på low-lifes som er?
Ändå skönt att se, att ni trots alla huvudskador förmår göra er skapligt förstådda i text här i forumet.
Att rättstavningsprogrammen får jobba övertid gör inget, jag uppmuntrar er att fortsätta skriva ner era homoerotiska små berättelser här i tråden.
Pojkar som vill vara män, som vill ha kroppskontakt med andra pojkar/män...lite kinky faktiskt.

mvh

Förstår att du inte tycker det är lika roligt med våld, du var antagligen den som fick ta emot slag hela skolgången.

Vad fan bryr du dig om folk slåss med jämlikar som också vill slåss?
Citera
2014-10-10, 18:57
Medlem
domsomvetdomvets avatar
Hur mår D*****s efter det som hände mot bajen?
Citera
2014-10-10, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domsomvetdomvet
Hur mår D*****s efter det som hände mot bajen?
Han mår diskutera inte enskilda grabbar på flashback bra.
Citera
2014-10-10, 23:16
Medlem
Probelimes avatar
Vilka svenska huliganfirmor har mött Engelska? varför blev det aldrig bråk mellan Arsenal och Aik 1999?
Citera
2014-10-11, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Vilka svenska huliganfirmor har mött Engelska? varför blev det aldrig bråk mellan Arsenal och Aik 1999?

Det kan bero på att Arsenal var så pass livrädda för Firman Boys redan då som övriga världen verkar vara, då de sopar Lech Poznan och tyskar överallt i världen. (OBS Kraftig ironi!)
Citera
2014-10-11, 09:57
Medlem
Citat:

För att de antagligen va livrädda.
Engelska fimor är inget att hänga i granen. Man finner mer motstånd i Norge.

Jag har själv varit över och kört med en engelsk firma, mot engelska firmor. Och ingen av de seriösa firmorna i Sverige (TR,GY,FB,DFG,WM,KGB,FL.) skulle ha några problem med de bättre firmorna i England.
De har inte den kulturen som resten av Europa har, där du faktiskt slåss. Det är mer alkohol, hets och fräcka kläder i England.
Citera
2014-10-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
För att de antagligen va livrädda.
Engelska fimor är inget att hänga i granen. Man finner mer motstånd i Norge.

Jag har själv varit över och kört med en engelsk firma, mot engelska firmor. Och ingen av de seriösa firmorna i Sverige (TR,GY,FB,DFG,WM,KGB,FL.) skulle ha några problem med de bättre firmorna i England.
De har inte den kulturen som resten av Europa har, där du faktiskt slåss. Det är mer alkohol, hets och fräcka kläder i England.

Ok? Kan du inte utveckla vilka du verkligen var över och körde med?

Visst att engelska firmor inte håller samma klass som ryska/polska, men att säga att man finner mera motstånd i Norge är bara larvigt!

Jag har också varit över och "umgåtts" med Zulu i Birmingham på slutet av 90 talet. De var inga små killar som man hunsade hur som helst. Men hur det ser ut idag vet jag ärligt talat inte då jag inte har någon vidare kontakt med dessa herrar.
Citera
2014-10-11, 11:25
Medlem
domsomvetdomvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Han mår diskutera inte enskilda grabbar på flashback bra.

Därav censur. Vill inte hänga ut någon
Citera
2014-10-11, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Ok? Kan du inte utveckla vilka du verkligen var över och körde med?

Visst att engelska firmor inte håller samma klass som ryska/polska, men att säga att man finner mera motstånd i Norge är bara larvigt!

Jag har också varit över och "umgåtts" med Zulu i Birmingham på slutet av 90 talet. De var inga små killar som man hunsade hur som helst. Men hur det ser ut idag vet jag ärligt talat inte då jag inte har någon vidare kontakt med dessa herrar.

du talar snart 20 år bak i tiden .. han talade om nu dom e muppar i england så enkelt e det finns bättre motstånd i norge å danmark utan tvekan
Citera
2014-10-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
du talar snart 20 år bak i tiden .. han talade om nu dom e muppar i england så enkelt e det finns bättre motstånd i norge å danmark utan tvekan

Men samtidigt ställdes frågan om något hände 1999

Men jag hävdar fortfarande att en firma i England utan större problem mosar en "Norge Historia" nu som då!
En norrman kan man fan inte ta seriöst, tycker bara de låter så jävla vänliga när de pratar så det tar emot att slå dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in