Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Ja, tiden är lagom för mat, inte firande. Restaurangen anger bara vilken tid den öppnar, den har öppet så länge den har gäster. Ingen brådska, alltså. Det gick också att fortsätta firandet på annan plats, stället för att åka hem var och en för sig. Det finns inget som talar för dålig stämning eller annat än SMS:en som kan förklara tidigt uppbrott. Syftet med middagen var firande, inte att slänga i sig lite krubb och sticka hem.
Det finns en hel del konstighter, förutom det snabba uppbrottet. Att svara på icke brådskande SMS vid middagsbordet och att SMS inte gick att återskapa. För mycket för att vara en tillfällighet.
SMS:en gick inte att återskapa, det har inget med sunt förnuft att göra. En webbredaktör har utan tvekan viss teknisk utbildning. Det är inte svårt att räkna ut att överskrivna SMS inte går att återskapa.
Syftet var att fira och äta, sedan sticka hem. Vet inte hur du brukar fira, men då vi firar på restaurang. Så firas det i samma takt som man äter. Sedan sitter man kvar nån halvtimme för att smälta maten. Nu kanske AN fick för sig att dom ville stänga för kvällen, kanske var det bara dom kvar. Men nu är det lågnivå på konversationen, kommer ingen vart med det. Men jag har missat, vad menar du var anledningen till att dom åkte hem var för sig så "tidigt"? Jag tror som dig i att smsen kan ha varit viktiga. Men jag tror inte MB förstod allvaret i dom.
Du menar att om man är webbredaktörer, så vet man vilka sms och inte som kan återskapas. Är det korrekt uppfattat? Jaha, där lärde man sig något nytt. Nuförtiden när tekniken hunnit så långt, och man blir övervakad och allt loggas. Så tar nog många ( även webbredaktörer" för givet att det mesta går att återskapas.