2014-10-10, 12:47
Medlem
Imeldas avatar
Oavsett så väcker det ju spekulationer när hon inte bloggar. Jag har extremt svårt att se att finest som kickade ut Katrin Z för att hon var så kontroversiell kan ha kvar Berny som skryter om sina lagöverträdelser. Hon har heller inte uppdaterat facebook. Jag tror att det krisar rejält för henne just nu.
Citera
2014-10-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Tycker det är lite trist att folk här påstår sig veta saker som inte stämmer. Där har kommit flera påståenden på senaste bland annat där folk VET att Berny blivit kickad från både Finest och sitt boende. Någon skrev även att det var BEVISAT att den nya bilen är leasad vilket är felaktigt för det var bara en kvalificerad gissning men ingenting som är svart på vitt bevisat. Minns inte vem som skrivit vad och orkar inte bläddra bakåt men vi kanske kan försöka hålla diskussion på spekulationsnivå när det är just spekulationer och inte uttrycka egna förhoppningar som fakta? Tråden tappar nämligen sitt värde då.

Jag träffade person som är väldigt insatt som sa att Berny inte fullföljde överenskommelser och att de inte ville ha kvar henne, vad som skedde sen mellan dem vet jag noll om. att det jag skrev sen blev "hon har blivit kickad" är inte mitt problem. det går inte att förbjuda att folk skriver sann information när problemet är vad andra gör med informationen.
Citera
2014-10-10, 14:57
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Jag träffade person som är väldigt insatt som sa att Berny inte fullföljde överenskommelser och att de inte ville ha kvar henne, vad som skedde sen mellan dem vet jag noll om. att det jag skrev sen blev "hon har blivit kickad" är inte mitt problem. det går inte att förbjuda att folk skriver sann information när problemet är vad andra gör med informationen.

Tror inte det var ett angrepp mot dig specifikt, men du har rätt i att man som deltagare i tråden får ha i åtanke att mycket bör tas med en nypa salt. Problemet är egentligen inte att du eller någon annan kommer med mer eller mindre grundade påståenden utan att det blir en sorts visklek av det där den enes spekulation blir vatten på den andres kvarn och något som togs upp lite löst fyra sidor bakåt förvandlas till dagens sanning efterhand som det blir mer "satt" som fakta.
Citera
2014-10-10, 15:16
Medlem
Antitrinitarians avatar
Nu är det någon som skrivit på Bernys Bravader som utger sig för att vara Bernys ex. "Berny är MER än vad som är offentligt…. och historien är inte dså ”allvarlig” som den ser ut." Länk
Citera
2014-10-10, 15:20
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Nu är det någon som skrivit på Bernys Bravader som utger sig för att vara Bernys ex. "Berny är MER än vad som är offentligt…. och historien är inte dså ”allvarlig” som den ser ut." Länk

Och tadaaa! hennes ex är full kl 14.00. Hon omger sig med riktiga praktmän.
Citera
2014-10-10, 15:43
Medlem
Fajerflajs avatar
Den där A är ju verkligen begåvad och intelligent som tatuerare, han kan stava till ett "V" som på bilderna på bloggen inte ser direkt ut att vara raka snygga linjer, utan tjockt och som ngn sa gjort med synål och bläck.

Det är märkligt när man säger sig bara vilja ha ett visst antal gaddningar för för mkt är fult, och sedan helt plötsligt ska ha massor. Hur löser hon det när det tar slut och hon träffar en ny och måste byta stil igen?!
Citera
2014-10-10, 15:47
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Och tadaaa! hennes ex är full kl 14.00. Hon omger sig med riktiga praktmän.

Jag tror att det är Emma som svamlar.
Citera
2014-10-10, 15:49
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel

Jag korrigerar. Praktmän, OCH praktkvinnor.
Citera
2014-10-10, 21:12
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Den där A är ju verkligen begåvad och intelligent som tatuerare, han kan stava till ett "V" som på bilderna på bloggen inte ser direkt ut att vara raka snygga linjer, utan tjockt och som ngn sa gjort med synål och bläck.

Det är märkligt när man säger sig bara vilja ha ett visst antal gaddningar för för mkt är fult, och sedan helt plötsligt ska ha massor. Hur löser hon det när det tar slut och hon träffar en ny och måste byta stil igen?!

Han kan ta information och göra den till kunskap eller vad hon sa. Han kan sedan ta den kunskapen och göra den till boskapsmärkning.
Citera
2014-10-10, 22:25
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel

Sist jag kollade hennes instagram fanns där bilder på henne och en rödhårig tjej när de drack vin och en pussbild och det står typ love under var och varannan bild. Emma verkar ju inte ha några problem med att korka upp mitt i veckan vad jag noterat iaf. Så inte helt omöjligt det är Emma. Jag hade gissat på Amelia om det inte vore för att personen uttrycker sig för bra för att det ska vara troligt. Annars har hon ju en hel uppsjö av ex det kan handla om, finns säkert några st som vi inte vet om heller. Jag har mina misstankar men jag borde kanske hålla dem för mig själv eftersom jag på senaste varit aningens för generös med att dela med mig av mina tankar, det blev för mycket för vissa av er, ursäkta mig.
Citera
2014-10-10, 23:56
Avslutad
Jag tvivlar på att det är Emma. Tror att det är något tidigare ex, kanske tom så tidigt som på vingklippt ängel-tiden. Eller Jonas kanske, skrev hon inte att hon var gravid med hans barn i andra boken?
Citera
2014-10-11, 00:24
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Jag har mina misstankar men jag borde kanske hålla dem för mig själv eftersom jag på senaste varit aningens för generös med att dela med mig av mina tankar, det blev för mycket för vissa av er, ursäkta mig.

Är det här en tråd om Berny Pålsson eller om hur kränkt du är? Personen hade rätt, du borde kanske se över svamlandet en aning.

OnT:
Om det här är Bernys pinsammaste period verkar det samtidigt vara den tråkigaste för oss. En enda kukhuggarhistoria har hon gett oss den senaste veckan. Vafan, det hann hon ju med innan frukost förr i tiden. Tror hon vi är färska eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in