2014-10-11, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Är det här en tråd om Berny Pålsson eller om hur kränkt du är? Personen hade rätt, du borde kanske se över svamlandet en aning.

OnT:
Om det här är Bernys pinsammaste period verkar det samtidigt vara den tråkigaste för oss. En enda kukhuggarhistoria har hon gett oss den senaste veckan. Vafan, det hann hon ju med innan frukost förr i tiden. Tror hon vi är färska eller?

Grattis till kommentar nr 9000 i tråden! Tänk vad denna uppmärksamhetskåta person njuter av dessa inlägg. Undrar om hon firar
Citera
2014-10-11, 03:03
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Är det här en tråd om Berny Pålsson eller om hur kränkt du är? Personen hade rätt, du borde kanske se över svamlandet en aning.

OnT:
Om det här är Bernys pinsammaste period verkar det samtidigt vara den tråkigaste för oss. En enda kukhuggarhistoria har hon gett oss den senaste veckan. Vafan, det hann hon ju med innan frukost förr i tiden. Tror hon vi är färska eller?

Jag försöker bara följa forumets regler och be om ursäkt, thats all, har aldrig påstått att tråden ska handla om något annat än Berny. Jag fattar första gången någon säger något till mig, så jag har nog fattat vid det här laget. Och ja hon tror nog att vi är färska.
Citera
2014-10-11, 10:58
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Han kan ta information och göra den till kunskap eller vad hon sa. Han kan sedan ta den kunskapen och göra den till boskapsmärkning.

Haha, ja! "Andreas är en intelligent människa. Han är logik och har lärt sig något av sina erfarenheter. Han kan förvandla information till kunskap och sedan till verklighet."

Han kan förvandla information till verklighet. Han är ju praktiskt taget JESUS!
Citera
2014-10-11, 17:18
Medlem
needanewhearts avatar
Alltså usch, jag hatar hur fast jag blivit i den ofilmade realityserien Bernys liv. Jag gillade hennes första bok, men har sedan dess inte riktigt hängt med i vad som hänt, har t ex ingen aning om vilka de flesta människor alla pratar om i tråden är, någon Pajnis etc. Jag hatar att jag skulle kunna lägga min tid på något så mycket vettigare men sitter och följer hennes nästa move med sådan spänning
Citera
2014-10-11, 17:23
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needanewheart
Alltså usch, jag hatar hur fast jag blivit i den ofilmade realityserien Bernys liv. Jag gillade hennes första bok, men har sedan dess inte riktigt hängt med i vad som hänt, har t ex ingen aning om vilka de flesta människor alla pratar om i tråden är, någon Pajnis etc. Jag hatar att jag skulle kunna lägga min tid på något så mycket vettigare men sitter och följer hennes nästa move med sådan spänning

Akta dig för sådana inlägg, jag blev varnad för två sådana häromdagen.

Vad tror ni Berny gör? Vadan denna massiva tystnad?
Citera
2014-10-11, 18:33
Avslutad
Skulle inte förvåna mig ett dugg om Hemlös 2.0 kommer snart. Kanske har hon inte betalat varken telefon- eller interneträkning, därav total tystnad på facebook och bloggen.
Citera
2014-10-11, 18:52
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Haha, ja! "Andreas är en intelligent människa. Han är logik och har lärt sig något av sina erfarenheter. Han kan förvandla information till kunskap och sedan till verklighet."

Han kan förvandla information till verklighet. Han är ju praktiskt taget JESUS!

Uppenbarligen har Nobel kommittén missat ett tillfälle. Man hade kunnat ge Bernadette litteratur priset och A. Vilket pris som helst, förvandla information till verklighet låter som ett stort steg framåt för mänskligheten. Hon har verkligen tur som har hittat en sådan underbar fantastisk människa. Avundsjuk.
Citera
2014-10-13, 11:02
Medlem
motyls avatar
Ahahaha. Har ni sett Bs nya tatuering? Fyfaaan vad ångest att ha den inpräntad i ens hud, så himla dåligt gjord att jag får ångest av tanken.

Jag själv har en tatuering vars motiv jag kanske inte jublar inför lika mycket nu som för sju år sedan då jag gjorde den, men den är i alla fall förbannat snyggt gjord när det gäller skuggning och så. Och gjord av en duktig tatuerare i en riktig studio...........

HUR kan man sitta hemma och bli tatuerad i ett rökigt kök?! Ser ut som de tatueringarna min fd kompis gjorde i fängelset med typ en rakapparat. Tvi vale.
Citera
2014-10-13, 11:06
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Ahahaha. Har ni sett Bs nya tatuering? Fyfaaan vad ångest att ha den inpräntad i ens hud, så himla dåligt gjord att jag får ångest av tanken.

Jag själv har en tatuering vars motiv jag kanske inte jublar inför lika mycket nu som för sju år sedan då jag gjorde den, men den är i alla fall förbannat snyggt gjord när det gäller skuggning och så. Och gjord av en duktig tatuerare i en riktig studio...........

HUR kan man sitta hemma och bli tatuerad i ett rökigt kök?! Ser ut som de tatueringarna min fd kompis gjorde i fängelset med typ en rakapparat. Tvi vale.

Speciellt med all den ärrvävnad hon har. Det ser för jävligt ut...
Citera
2014-10-13, 11:38
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Speciellt med all den ärrvävnad hon har. Det ser för jävligt ut...

Var kan ni se denna tatuering?
Snart skaffar hon väl en stick n poke..
Citera
2014-10-13, 11:48
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Var kan ni se denna tatuering?
Snart skaffar hon väl en stick n poke..

på hennes facebook.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=393244957490111&set=a.1288867405926 02.28203.100004138290843&type=1&theater
tydligen "den första" som han har gjort. hahahaha.

direktlänk till bilden: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10688409_393244957490111_638761465077992417_o.jpg
Citera
2014-10-13, 12:40
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
på hennes facebook.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=393244957490111&set=a.1288867405926 02.28203.100004138290843&type=1&theater
tydligen "den första" som han har gjort. hahahaha.

direktlänk till bilden: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10688409_393244957490111_638761465077992417_o.jpg

Ser lite ut som att hon haft en helt ok tatuering men blivit rejält brännskadad och detta är resultatet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in