Citat:
Ursprungligen postat av
henkess

, det var inte det mest genomtänkta man hört i tråden. Men visst alla har rätt till en teori om "näsblodet" som för mig bara existerar i denna tråd, påhittad av några KJ kämpare.
Det om näsblodet är inte påhittat i denna tråd, den som kom med det är KJ, vid förhören sade han att VB hade haft näsblod och även andra skador. Advokat B. Forssberg framlade också att KJ hade förklaring på blodspåret, men sedan vid en presskonferans påstod de att det var frågan om en blodpöl eller blodsamling.
Sanningen var att blodpölen var i samma storlek som ett knappnålshuvud.
B. Forssberg hade också försatts med munklave och fick inte ta del av undersökningsmaterialet.
Advokat B.F framlade också vid tingsrättsförhandlingarna att KJ hade alibi därför han var satt under spaning den tiden när kroppsdelarna kom till Gula huset.
Men då kom rena chocken spanings protokollen var inte korrekta och spaningen hade blivit ändrad och dagarna stämde inte i protokollet, jag anser att sådana här protokoll borde vara som en dagbok eller loggbok att skriver man fel stryker man över och skriver på ny rad, som gör man kan inte ändra datum utan allting blir kronologiskt.
Allting slutade med att spaningen hade varit indragen från KJ den 12 maj tills den 20 maj och flyttat till MB som inte alls varit misstänkt. Sedan flyttades spaningen tillbaka på KJ den 20 maj, samma dag som kroppsdelarna påträffades i Gula huset.
Min personliga uppfattning är att B.F hade starka krafter emot sig.