2014-10-09, 12:23
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northerner
Var det någon som lade märke till Sebastians bröstkorg då dem tävlade?
Såg ju helt fucked up ut, eller slarvar han med titsen på gymmet?
I så fall är det ovanligt bland dessa anabola tjurar, och ja jag är ganska säker att han trycker något
olagligt preparat. Han har även dem klassiska dragen för steroid användande, bla halvmulligt face..

Lade märkte till hans "lack off" bröst redan under förra avsnittet.
Det verkar inte som att han har gyno eller något sådant som vissa får av steroider, utan detta beror nog mer på att han helt enkelt inte tränat bröst seriöst samt att han är lite småmullig.
Citera
2014-10-09, 12:29
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovgrey
Haha, jag skriver under på allt i detta inlägg…

Enligt Linda Lindorrf skulle det här bli den mest spännande och kärleksfyllda säsongen någonsin men jag är väldigt besviken hittills.
Tycker det är jäkligt oschysst att tvinga tjejerna att visa sig i bikini på första dejten? Även om de skulle känna sig bekväm med bonden + de andra kanske man inte känner sig bekväm med att visa sig inför halva Sverige. Nä fy. Tråkigt.

Precis vad jag tänkte på också. Det var ju många som gick med badrocken på ända fram till vattenbrynet. Nej, jag tycker det visar på att det handlar om mer fysisk attraktion än kärlek när de tvunget måste pussas och vara nakna redan på gruppdejten. Däremot tyckte jag det var lite märkligt att alla tre tjejerna som "vann" valde att pussa spännisen där och då. Hade de varit lite smarta hade de ju kunnat be att få pussen privat senare, för att få chansen att vara lite ensamma med honom.
Citera
2014-10-09, 13:01
Medlem
Gick Sebastian på dejt med "bara" 9 tjejer? Såg ut som det var 3 stycken som blev bortvalda inför gruppdejten. Någon som vet?
Citera
2014-10-09, 13:13
Medlem
Erik och Karin är så söta ihop. Tycker att Anna som dejtar Sebastian verkar trevlig och vettig och Mona är så gullig när hon berättar om sina känslor för Peter. Jonathan fortsätter, inte helt oväntat, att bara prata om tjejernas utseende och det känns rätt tydligt att han söker någon som vill vara hemmafru. Inget fel med det men han känns otroligt ytlig och är det någon som vet varför han ens är med i programmet?
Citera
2014-10-09, 15:04
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Han tävlar i strongman och inte i bodybuilding.

Exakt, tittar man på andra tävlande i strongman så har de flesta inte speciellt utpräglade/stora bröstmuskler. En del är ju dessutom direkt feta. De tävlar ju i styrka - inte utseende (fast det verkar svårt att fatta för vissa).
Citera
2014-10-09, 15:08
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Mona är så gullig när hon berättar om sina känslor för Peter.

Men är det inte lite märkligt, för att inte säga desperat, att efter x minuters samvaro få såna himlastormande känslor och även säga att man är förälskad i någon...?

Jag tycker åtminstone att det är lite, ska vi säga, misstänksamt när allt sker så j-a fort...
Citera
2014-10-09, 15:41
Medlem
Aumis avatar
Denna säsongen är ju den mest patetiska so far i alla fall..
Jag förstår inte direkt varför folk ställer upp i detta program när dom inte passar på en gård..Se bara på bimbo-marie som dejtar Sebastian? Vem kan se hon stå på en gård och mjölka kossor och sånt.. Där har vi ju bara beviset på mediakåta människor..
Sen Erik som är lite av en stel människa som inte kan föra ett samtal med tjejer. Visst jag kan förstå att det är jobbigt med tv och allt men det visste man ju om ifrån början.. Och man borde väl känna sig själv om hur man skulle bli i en sån situation..
Och jonathan som är utseendefixerad deluxe som vill ha en hemmafru med fin kropp och fina former.. Som inte är ute efter kärleken..
Grattis TV4 för att ha valt ut dom människor som gör det mest tråkiga säsongen ever..
Citera
2014-10-09, 15:50
Medlem
Northerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Han tävlar i strongman och inte i bodybuilding.
Ja, jag vet..
Vart nämnde jag bodybuilding i mitt inlägg? Troll!
Citera
2014-10-09, 16:28
Medlem
Headwiress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkebanan
Jäklar vad jag gillar Ida Bengtsson som är hos Erik, verkar vara en vettig tjej! Heja Ida

Precis vad jag lagt märke till också. Gillar henne också.
Citera
2014-10-09, 17:47
Medlem
Jag håller med om att det kan verka lite desperat att få sådana känslor för en person man knappt träffat. Men jag kan inte låta bli att tycka att Mona är gullig ändå. Peter får jag ingen direkt uppfattning om, han verkar bli blyg och osäker men samtidigt trevlig och tror verkligen han är ute efter ett seriöst förhållande. Erik pratar väldigt mycket om hur jobbigt och konstigt det kändes på speeddejten och hur osäker han känner sig och det märks ju, det blir väldigt stelt hela tiden. Han får nog ta och rycka upp sig lite om han ska hitta någon, annars kommer ju tjejerna tröttna. Marie som dejtar Sebastian har jag också svårt att se bo ute på landet med allt vad det innebär, känns inte som hon är den typen direkt. Linda tycker väl att säsonger har varit jättebra, den "bästa säsongen någonsin" har ju sagt vid ett antal tillfällen, kan inte direkt säga att jag håller med om det av det jag sett hittills. Varför tog de inte med Madeleine och Christer istället? Det tror jag hade kunnat bli bra och lite mer variation.
Citera
2014-10-09, 18:10
Medlem
Mycket är ju uppgjort av produktionen också. Inte säkert att bönderna valde att de skulle bada och basta, kan lika gärna varit produktionen som valde det. Inte helt omöjligt att någon i produktionen frågade "kan du inte krama/pussa henne?".

Sen vet jag inte vad det är, men jag tycker muskelbergets Anna är extremt attraktiv om än lite smal. Inte "klassiskt vacker" men det är något med henne som gör henne väldigt attraktiv enligt mig.
Citera
2014-10-09, 18:16
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunonearth
Mycket är ju uppgjort av produktionen också. Inte säkert att bönderna valde att de skulle bada och basta, kan lika gärna varit produktionen som valde det. Inte helt omöjligt att någon i produktionen frågade "kan du inte krama/pussa henne?".

Sen vet jag inte vad det är, men jag tycker muskelbergets Anna är extremt attraktiv om än lite smal. Inte "klassiskt vacker" men det är något med henne som gör henne väldigt attraktiv enligt mig.
Instämmer. Anna är den enda jag "känner" något för i årets säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in