2013-10-17, 01:07
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallz.
Roboten åkte ut, wohoo! Pallar inte hans mekaniska prat.
Låter som han läser.
Citera
2013-10-17, 01:10
Medlem
neqers avatar
Citat:
Det är ju samma varje år. En knäppskallebonde (i år var det de sökande dock), en mysbonde och en snyggbonde som alltid får flest brev. Standard.
Glömde de homobonden i år?
Citera
2013-10-17, 08:30
Medlem
Caffreys avatar
Citat:
Och raggaren sållar ut de fulaste, snyggt jobbat.
Det var den enda av alla bönder jag hade alla rätt på när jag förhandstippade vilka fyra som bonden skulle välja, han valde rätt helt klart
Citera
2013-10-17, 09:16
Medlem
kostymnisses avatar
Ja jisses, det lär inte direkt bli talfest på Marlenes gård nä.
De två som verkligen verkade bli glada av att följa med var ju Mats och Joakim de andra två verkade ta det med samma glädje som man tar något så banalt som att micron lyckas poppa popcorn.
Tyvärr inte lika roligt som förra gången när de skulle spika ihop två plankor...

Pär valde ju precis de man trodde liksom raggarn, visst att de skall välja det gänget som de vill ha men det blir lite trist när det är så givet. Pricken får vi hoppas får stanna länge hos raggarn iaf, trevlig dam det där...

Gubben känns ändå som den bäst förutsättningar att få något beständigt ut av denna säsong men vem vet, man kan ju ha helt åt skogen fel...
Citera
2013-10-17, 14:20
Medlem
Någon som vet vad deltagarna som är kvar heter, för och efternamn alltså?
Citera
2013-10-17, 16:27
Medlem
Bandida.locas avatar
ååhåå det var mycket att läsa igen, förlåt mig för att jag glömt denna eminenta tråd

Okej, min tippning är enligt följande

Pär - ...den han valde sist men egentligen gillar bäst... heter hon Sophie?

Mikael - Eva-Lena

Marléne - den tyste norrlänningen (dels för att jag inte gillar när människor lider av obesitas dels för att han och hon har mer gemensamt än man tror... han är bara blyg för kameran!)

Nils-Olof aka värmlänningen - alltså jag gillar hans stil, och jag hoppas han väljer Daniela för hon är hans melodi. Den väldigt självsäkra värmländska tjejen kommer vara hennes största konkurrent.

Jag återkommer med nya tips när jag lärt mig namnen och sett hur det blir på gårdarna. Killen med förmodad asbergers såg ju bäst ut utav hennes killar men han är för snäll för henne... och för .. ja ... egen tror jag...

Den korthåriga med väldigt rött hår på Mikaels gård kommer vara årets Elisabeth (hon på kamelbondens gård som var mycket oförskämd och sexuellt belevad) ... jag ska försöka skriva lite bättre. Snart är det onsdag.. jippi!
Citera
2013-10-17, 17:06
Medlem
Tycker att den där Daniela är väldigt lik skådesspelerskan Franzell.
Citera
2013-10-17, 17:20
Medlem
Erik ("aspie killen" ) påminner väldigt mycket om skidåkaren Charlotte Kalla

Är riktig skämskudde på både tjej-bonden och hennes dejter, vad har de vaskat fram dessa. Den smala killen verkar väll hyfsat normal men har lite svårt att se dem tillsammans, vad ser han i henne, tv-tid?

Nisse är dock störtskön, nog den enda bonden jag skulle kunna tänka mig umgås med. Snygg bonden ser ju rätt bra ut men verkar lite slibbig/obehaglig på nått sätt.
Citera
2013-10-17, 17:28
Medlem
Cykelställs avatar
Vad vet vi om Catharina som Mikael Carlsson stöter på?
Citera
2013-10-17, 20:25
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goback
Tycker att den där Daniela är väldigt lik skådesspelerskan Franzell.

Kan bero på att det är hon...

Fan också, igen, att marlene inte plockade med Erik. Kändes som att säsongen slutade där.
Citera
2013-10-18, 12:36
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
ååhåå det var mycket att läsa igen, förlåt mig för att jag glömt denna eminenta tråd

Okej, min tippning är enligt följande

Pär - ...den han valde sist men egentligen gillar bäst... heter hon Sophie?

Mikael - Eva-Lena

Marléne - den tyste norrlänningen (dels för att jag inte gillar när människor lider av obesitas dels för att han och hon har mer gemensamt än man tror... han är bara blyg för kameran!)

Nils-Olof aka värmlänningen - alltså jag gillar hans stil, och jag hoppas han väljer Daniela för hon är hans melodi. Den väldigt självsäkra värmländska tjejen kommer vara hennes största konkurrent.

Jag återkommer med nya tips när jag lärt mig namnen och sett hur det blir på gårdarna. Killen med förmodad asbergers såg ju bäst ut utav hennes killar men han är för snäll för henne... och för .. ja ... egen tror jag...

Den korthåriga med väldigt rött hår på Mikaels gård kommer vara årets Elisabeth (hon på kamelbondens gård som var mycket oförskämd och sexuellt belevad) ... jag ska försöka skriva lite bättre. Snart är det onsdag.. jippi!

Pricksäker analys där tycker jag.

Den tyste norrlänningen är ju trevlig bara han får komma igång och prata lite.

Värmländska tjejen är übersexig men verkar lite bitchig också när konkurrensen gör sig påmind.. Svensk-finskan verkar vara en go och varm kvinna. Ja, det kan mycket väl stå mellan dem.

Försöker också lära mig namnen...
Citera
2013-10-18, 12:47
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Bedrövligt att Erik inte fick hänga med till gården. Antar att Mats gick före då han säkert kan "jobba bra". Hur som haver är Marlene i särklass roligast att följa.

Pär är BEDÖVANDE tråkig att följa. Påminner mkt om Johan från ifjol. Överdrivet allvarsam och trist.

Raggarn väljer med kuken. Väntat.

Gubben skall tydligen köra den beprövade mystaktiken. Kan nog fungera.

Mycket bra analys det där också tycker jag.

Erik var klart bäst ur underhållningssynpunkt, hans midsommarkrans var asgrym!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in