2014-10-08, 23:50
Medlem
borrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northerner
Var det någon som lade märke till Sebastians bröstkorg då dem tävlade?
Såg ju helt fucked up ut, eller slarvar han med titsen på gymmet?
I så fall är det ovanligt bland dessa anabola tjurar, och ja jag är ganska säker att han trycker något
olagligt preparat. Han har även dem klassiska dragen för steroid användande, bla halvmulligt face..

det första jag tänkte på när jag såg reklamen för skiten..
varför lägga energi på kroppen för när den inte är proportionell, blir lite mycket blatte/disco-kropp över det, dock hans egna val.
Citera
2014-10-08, 23:57
Medlem
utan.att.stannas avatar
Kan man inte se avsnittet i efterhand i tv4 play?
Citera
2014-10-09, 00:01
Medlem
Northerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
det första jag tänkte på när jag såg reklamen för skiten..
varför lägga energi på kroppen för när den inte är proportionell, blir lite mycket blatte/disco-kropp över det, dock hans egna val.
Verkligen, såg dock helt okej ut när han bar t-shirt.
Men när han då skulle imponera och drog av sig tröjan..
Såg verkligen inte bra ut alltså.
Citera
2014-10-09, 01:51
Medlem
Jonathan som någon nämnt är verkligen en bert-/sunetyp. riktigt vidrig, som en föråldrad tonåring. Känns som att han är extremt porrskadad eller/och har någon märklig fetisch, han är sjukt obehaglig i vilket fall. Och till dem som undrar varför han inte kan hitta en kvinna, Hey, han verkar ju helt sjuk med ett perverst leende och dumboöron, han är ju knappast ett kap, han är ju vidrig och ser inte bra ut någonstans. Eller?

Som kvinna fattar jag ingenting alls, fattar heller inte hur en kvinna kan lockas av Jonathan, känner heller inte en enda kvinna som skulle kunna göra det.

Måste ju vara dumbomstjejer som vill vara med i teve som önskar honom. Blir så oerhört äcklad av tanken på honom, tanken på att han ligger med en mediakåt kvinna som står och grillar grisbog och suger av den vidriga jäveln.

Drömmer på riktigt mardrömmar om Jonathan, mår riktigt dåligt av tanken på honom.
Senast redigerad av Blechtrommel 2014-10-09 kl. 02:00.
Citera
2014-10-09, 02:05
Medlem
Jonathan: "Jag hoppas tjejerna tar för sig och bjuder på sig själva" = suger av honom.

Måste förresten vara något dåligt med finska män, som den lite plus kvinnan förra året och den kvinnan i denna säsong som också och såklart önskar ömhet, kärlek och mjukhet hos karlen i fråga.
Citera
2014-10-09, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Kan man inte se avsnittet i efterhand i tv4 play?

Jaaa, det kan man!
Citera
2014-10-09, 02:37
Medlem
Peter må vara den tråkigaste i världen att se på teve, men nog en oerhört bra man.

Det är alltid lika roligt när tjejerna frågar något i stil med "varför fastnade du för mitt brev?" och det blir svar som "hmm..." "ja..du verkade trevlig". Hade aaaldrig ställt mig i en sådan situation och stå där som ett fån. Han vill ligga, därför fastnade han för mitt brev, har självinsikt så jag fattar den vinken.
Citera
2014-10-09, 08:25
Medlem
Är faktiskt väldigt besviken på starkeman! Han verkade ju vara en riktig "mjukis", snäll osv. Sen visar det sig att han är värre än "snuskbonden". Puss-priset var väl en ganska normal grej i Bonde söker fru, men att han sen började tafsa på tjejerna hit och dit? Oproffsigt och osäkert beteende, inte speciellt hett heller...
Citera
2014-10-09, 08:38
Medlem
Konkebanans avatar
Jäklar vad jag gillar Ida Bengtsson som är hos Erik, verkar vara en vettig tjej! Heja Ida
Citera
2014-10-09, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northerner
Var det någon som lade märke till Sebastians bröstkorg då dem tävlade?
Såg ju helt fucked up ut, eller slarvar han med titsen på gymmet?
I så fall är det ovanligt bland dessa anabola tjurar, och ja jag är ganska säker att han trycker något
olagligt preparat. Han har även dem klassiska dragen för steroid användande, bla halvmulligt face..

Han tävlar i strongman och inte i bodybuilding.
Citera
2014-10-09, 10:28
Medlem
jhnsis avatar
Stor humor när hon bimboblondinden (Marie?) som är med Sebastian tycker att det är en konstig situation att flera personer skall dejta samma person - samtidigt. Kommer hon helt och hållet försöka hålla borta att hon vart med och sökt uppmärksamhet i ett annat program tidigare?

Hade inte Sebastian vart så jävla oskuld.. kanske han hade kunnat behandla tjejerna med lite mer respekt. Men det kommer väl.

Jonathan verkade lite skön i första avsnittet när han skämtade lite om att han kollade lite extra på tjejerna - inget konstigt med det. Men detta är överdrivet.
Citera
2014-10-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Är faktiskt väldigt besviken på starkeman! Han verkade ju vara en riktig "mjukis", snäll osv. Sen visar det sig att han är värre än "snuskbonden". Puss-priset var väl en ganska normal grej i Bonde söker fru, men att han sen började tafsa på tjejerna hit och dit? Oproffsigt och osäkert beteende, inte speciellt hett heller...

Instämmer, jag tyckte att puss-situationen var så awkward och konstlat att jag knappt kunde titta

Erik verkar vara så torr och tråkig att jag somnar *snork*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in