Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHero
Folk tjatar om Hrgota men skulle han verkligen gora bra ifran sig? Mallos i Bundesliga sa har langt och kanns valdigt mycket som en ganglig och oerfaren junis. Har 5 mal pa 46 matcher vilket knappast imponerar for en anfallare. Blir snart 22.
Egentligen tror jag att det finns bättre alternativ än Hrgota, men finns det bättre alternativ i landslaget? Ola har inte gjort någon succe än så länge och Elmander är på väg ner. Thelin eller Vibe kanske skulle vara bättre alternativ.
Jag tycker inte det är fel att starta med Ola då han är den som är mest lik zlatan och går bra i klubblaget, men han har inte varit så lyckad i landslaget, så byt om han inte får spelet att funka.