2014-10-08, 16:25
  #19681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Petter Andersson var lovande for tio ar sedan. Tre knaoperationer senare har han ingenting att gora i landslaget. Dessutom fyller han snart 30. Battre att ta in en yngre Hult med mer potential.

Morgondagens elva:

Isaksson
Bengtsson - Granqvist - J. Olsson - M. Olsson
Larsson - Kallstrom - Wernbloom
Zengin - Toivonen - Bahoui
Helt sjukt att den elvan är det bästa Sverige kan få fram, lite sorgligt nästan.
Vårt hopp lever på Erkan imorgon.
Citera
2014-10-08, 16:42
  #19682
Medlem
skrudiss avatar
Är det bara tillfälligheter, eller är Ekdal skadebenägen? Det var väl inte länge sen har även var tvungen att avstå spel.
Citera
2014-10-08, 16:47
  #19683
Medlem
BarryHeros avatar
Vad har hant med Elm? Magknip som vanligt eller?
Citera
2014-10-08, 16:47
  #19684
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingakrusiduller
Japp! Durmaz var bedrövligt dålig mot Österrike och har aldrig förstått hans storhet.

Varför inte ge någon het malmö spelare chansen istället, typ Forsberg. Durmaz satt på bänken då hans lag blev slagen av malmö medens Forsberg var en av planens bästa. Dock så undra jag om inte det är larsson som ska petas istället.

Om inte Ola funkar så hoppas jag att hamren inte tvekar med att ta in Hrgota.
__________________
Senast redigerad av ulvvf 2014-10-08 kl. 16:53.
Citera
2014-10-08, 16:52
  #19685
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingakrusiduller
Helt sjukt att den elvan är det bästa Sverige kan få fram, lite sorgligt nästan.
Vårt hopp lever på Erkan imorgon.
Ber om ursakt.

Durmaz tar plats pa innermittfaltet istallet for Poppe Wernbloom.
Citera
2014-10-08, 16:53
  #19686
Medlem
BarryHeros avatar
Folk tjatar om Hrgota men skulle han verkligen gora bra ifran sig? Mallos i Bundesliga sa har langt och kanns valdigt mycket som en ganglig och oerfaren junis. Har 5 mal pa 46 matcher vilket knappast imponerar for en anfallare. Blir snart 22.
Citera
2014-10-08, 17:28
  #19687
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Folk tjatar om Hrgota men skulle han verkligen gora bra ifran sig? Mallos i Bundesliga sa har langt och kanns valdigt mycket som en ganglig och oerfaren junis. Har 5 mal pa 46 matcher vilket knappast imponerar for en anfallare. Blir snart 22.

Egentligen tror jag att det finns bättre alternativ än Hrgota, men finns det bättre alternativ i landslaget? Ola har inte gjort någon succe än så länge och Elmander är på väg ner. Thelin eller Vibe kanske skulle vara bättre alternativ.

Jag tycker inte det är fel att starta med Ola då han är den som är mest lik zlatan och går bra i klubblaget, men han har inte varit så lyckad i landslaget, så byt om han inte får spelet att funka.
Citera
2014-10-08, 17:29
  #19688
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Egentligen tror jag att det finns bättre alternativ än Hrgota, men finns det bättre alternativ i landslaget? Ola har inte gjort någon succe än så länge och Elmander är på väg ner. Thelin eller Vibe kanske skulle vara bättre alternativ.

Jag tycker inte det är fel att starta med Ola då han är den som är mest lik zlatan och går bra i klubblaget, men han har inte varit så lyckad i landslaget, så byt om han inte får spelet att funka.
Vibe som i den danske landslagsmannen Lasse Vibe?
Citera
2014-10-08, 17:30
  #19689
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Egentligen tror jag att det finns bättre alternativ än Hrgota, men finns det bättre alternativ i landslaget? Ola har inte gjort någon succe än så länge och Elmander är på väg ner. Thelin eller Vibe kanske skulle vara bättre alternativ.

Jag tycker inte det är fel att starta med Ola då han är den som är mest lik zlatan och går bra i klubblaget, men han har inte varit så lyckad i landslaget, så byt om han inte får spelet att funka.
Vibe är dansk
Citera
2014-10-08, 19:24
  #19690
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Petter Andersson var lovande for tio ar sedan. Tre knaoperationer senare har han ingenting att gora i landslaget. Dessutom fyller han snart 30. Battre att ta in en yngre Hult med mer potential.

Morgondagens elva:

Isaksson
Bengtsson - Granqvist - J. Olsson - M. Olsson
Larsson - Kallstrom - Wernbloom
Zengin - Toivonen - Bahoui

Ungefär så. Ta bort Wernbloom och sätt ditt Durmaz så blir det komplett.

Förmodligen startar man med Bahoui med noll A- landskamper. AIK- fansen jublar i alla fall. Men inte resten av Sverige.
Citera
2014-10-08, 20:21
  #19691
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256
Ungefär så. Ta bort Wernbloom och sätt ditt Durmaz så blir det komplett.

Förmodligen startar man med Bahoui med noll A- landskamper. AIK- fansen jublar i alla fall. Men inte resten av Sverige.
Står valet mellan Jimmy och Bahoui borde de flesta jubla.
Citera
2014-10-08, 20:34
  #19692
Medlem
Lite roligt att ryska pressen anklagar Sverige för att ljuga om Zlatans status inför matchen. Nog för att dom flesta mörkar laguppställningen inför matcher men hur kan ryssarna vara så säkra på att Zlatan kommer till spel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in