2014-10-08, 12:40
  #19669
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Ingen Ekdal eller Zlatan, låter bra.
Citera
2014-10-08, 13:14
  #19670
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Ingen Ekdal eller Zlatan, låter bra.

Mja.. de är båda bra men hellre 100%iga spela än halvskadade. Hoppas på Toivonen och Hult ersätter isåfall.
Citera
2014-10-08, 13:22
  #19671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Ingen Ekdal eller Zlatan, låter bra.
Är det klart?
Citera
2014-10-08, 13:23
  #19672
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Mja.. de är båda bra men hellre 100%iga spela än halvskadade. Hoppas på Toivonen och Hult ersätter isåfall.

Toivonen har varit bra i Rennes så blir kul att se hur han presterar.

Hult vet jag inte så mycket om, har han varit bra i Nice?
Citera
2014-10-08, 15:17
  #19673
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingakrusiduller
Är det klart?

Ekdal är definitivt borta pga antibiotikakur men Zlatan är fortsatt osäker.
Om gud är med oss så mörkar Hamren för ryssarna!
Citera
2014-10-08, 15:42
  #19674
Medlem
Verkar som Durmaz kliver ner och Bahoui tar ena ytterplatsen. Kul!
Citera
2014-10-08, 15:45
  #19675
Medlem
finns det verkligen ingen annan atm istället för Durmaz?

kan ju inte säga direkt att han var speciellt bra i senaste?
Citera
2014-10-08, 15:50
  #19676
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Ekdal är definitivt borta pga antibiotikakur men Zlatan är fortsatt osäker.
Om gud är med oss så mörkar Hamren för ryssarna!
Nu ska jag inte vara negativ, men jag tror knappast Hamrén mörkar. Zlatan lär inte spela, och precis som hos PSG är nu centrallinjen hårt ansatt...

Blir jäkligt tufft utan Zlatan/Ekdal mot ryssarna.
Citera
2014-10-08, 15:55
  #19677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombard
Verkar som Durmaz kliver ner och Bahoui tar ena ytterplatsen. Kul!
Japp! Durmaz var bedrövligt dålig mot Österrike och har aldrig förstått hans storhet.
Citera
2014-10-08, 16:06
  #19678
Medlem
ingen ekdal, ingen zlatan sveriges bästa spelare. Ser illa ut.
Citera
2014-10-08, 16:10
  #19679
Medlem
Hur kan inte Petter Andersson gå framför Niklas Hult? Riktigt underskattad spelare som skulle göra det riktigt bra.
Citera
2014-10-08, 16:13
  #19680
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingakrusiduller
Hur kan inte Petter Andersson gå framför Niklas Hult? Riktigt underskattad spelare som skulle göra det riktigt bra.
Petter Andersson var lovande for tio ar sedan. Tre knaoperationer senare har han ingenting att gora i landslaget. Dessutom fyller han snart 30. Battre att ta in en yngre Hult med mer potential.

Morgondagens elva:

Isaksson
Bengtsson - Granqvist - J. Olsson - M. Olsson
Larsson - Kallstrom - Wernbloom
Zengin - Toivonen - Bahoui
__________________
Senast redigerad av BarryHero 2014-10-08 kl. 16:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in