2014-10-08, 16:25
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Andreas har sagt så många gånger att han vill komma tillbaka till sitt ex att man har tappat räkningen.
Andreas är en person som kastar ut gammalt och tar in nytt när ham flyttar tillsammans med någon, även då får tjejen att byta klädstil.
Han är inte lycklig på någon bild. Folk som känner A vet att han inte är lycklig innerst inne.
Synd men sant.

Men alltså, det är inte friskt att behöva byta ut allt gammalt och tvinga på sin tjej en ny stil? Vad träffar han för osäkra våp? (Bortsett från psykfallet berny) Jag skulle aldrig slänga ut mina möbler eller byta stil för en man.

Jag börjar få en känsla av att A är sjuk, och att det faktiskt är berny som kommer gå på en rejäl mina här...

Hur många olika baby-mamas finns det?
Citera
2014-10-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Men hur finansierar han det? Sköter han betalning av underhåll?

Jag vet inte om mammorna får pengar via fk?
Citera
2014-10-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Men alltså, det är inte friskt att behöva byta ut allt gammalt och tvinga på sin tjej en ny stil? Vad träffar han för osäkra våp? (Bortsett från psykfallet berny) Jag skulle aldrig slänga ut mina möbler eller byta stil för en man.

Jag börjar få en känsla av att A är sjuk, och att det faktiskt är berny som kommer gå på en rejäl mina här...

Hur många olika baby-mamas finns det?

A är väldigt manipulativ.
Jo han lyckas få sina tjejer till det för han lyfter upp deras självförtroende när dom klär sig som han vill.

Det finns 3 mammor till barnen
Citera
2014-10-08, 16:44
Medlem
elizadeaths avatar
Jag fattar fortfarande inte varför han kastar sig så huvudstupa in i ett förhållande med B.
Visst, hans babymama kastade ut honom -men det var väl ändå efter han träffade B?
Brukar han gå & "dejta andra" vid sidan av & sen krypa till korset när det inte passar?
Citera
2014-10-08, 16:46
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Jo han lyckas få sina tjejer till det för han lyfter upp deras självförtroende när dom klär sig som han vill.

Vet du hur det var mellan exet och Andreas precis innan det tog slut? Hade dom det dåligt eller bråkade? Jag frågar inte för att jag på något sätt vill dra in exet, jag vill bara veta hur Andreas har agerat. Var han precis som vanligt och sen plötsligt gjorde slut och flyttade ihop med Berny så visar det ju en helt ny nivå av ruttenhet. Vet du förresten hur Berny och Andreas träffades? Min gissning är internet.
Citera
2014-10-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Jag fattar fortfarande inte varför han kastar sig så huvudstupa in i ett förhållande med B.
Visst, hans babymama kastade ut honom -men det varBerny ändå efter han träffade B?
Brukar han gå & "dejta andra" vid sidan av & sen krypa till korset när det inte passar?

Hans ex har inte kastat ut honom.
A gick själv, men det tog väldigt lång tid innan han lämnade exets nycklar och hämtade sina saker, tog av sig ringen. Och började "övertyga" sig själv om sin kärlek till Berny.
Citera
2014-10-08, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Vet du hur det var mellan exet och Andreas precis innan det tog slut? Hade dom det dåligt eller bråkade? Jag frågar inte för att jag på något sätt vill dra in exet, jag vill bara veta hur Andreas har agerat. Var han precis som vanligt och sen plötsligt gjorde slut och flyttade ihop med Berny så visar det ju en helt ny nivå av ruttenhet. Vet du förresten hur Berny och Andreas träffades? Min gissning är internet.

Ja allt va som vanligt mellan A och exet.
Nej han gick bakom ryggen på gravida exet innan han flyttade in till Berny.
Han var tvungen att flytta in för han hade jo ingen annanstans att ta vägen.
Nej jag vet inte var han träffade Berny någonstans.
Citera
2014-10-08, 17:00
Medlem
Imeldas avatar
Citat:

Då måste hans ex ha haft sjukt dåligt självförtroende... han kanske bara kan få trasiga tjejer.
Citera
2014-10-08, 18:07
Medlem
Citat:
Då måste hans ex ha haft sjukt dåligt självförtroende... han kanske bara kan få trasiga tjejer.

Nej det behöver man inte ha. Men han lyfter upp det mer än vanligt.
Citera
2014-10-08, 18:11
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Nej det behöver man inte ha. Men han lyfter upp det mer än vanligt.

Har man normalt självförtroende behöver det inte lyftas upp, och man byter inte stil för någon annans skull.
Citera
2014-10-08, 18:35
Medlem
Citat:
Har man normalt självförtroende behöver det inte lyftas upp, och man byter inte stil för någon annans skull.

Jo man kan ändå lyfta upp någons självförtroende lite extra. Men A tycker väl inte om att man klär sig i mjukis eller pösiga kläder.
Citera
2014-10-08, 18:39
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Jo man kan ändå lyfta upp någons självförtroende lite extra. Men A tycker väl inte om att man klär sig i mjukis eller pösiga kläder.

Du och jag har inte samma syn på vad som är normalt. Den saken är klar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in