2014-10-08, 14:31
Medlem
Yerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Börny på ett gym är lika troligt som att Dracula skulle bevista en vitlöksfestival.

Men tänk dig inlägg på bloggen när hon ska tipsa oss om hur man bäst får platt mage inför beach 2015

Men jo precis som allt annat kommer även detta bli keso. Och den stackarn som vill träna med henne kommer få stå där utanför och vänta medan hon ligger hemma och krälar runt på golvet.
Alternativt så springer hon runt på gymmet och kastar änglaglitter på folk och äter en b
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Tur att hon visade honom att hon inte är färsk.

Hon visade säkert honom sina mad Street fighter-skillz och nu ska hon bättra på sina knivdragartalanger på sviiindyrt gym som hon kommer att använda 1^-10 gånger.
Citera
Medlem
motyls avatar
Usch, jag tycker egentligen inte om att lägga skuld på kvinnor som blivit utnyttjade men VAFAN. Jag är övertygad om att B utnyttjar folk i syfte att bli ett offer. Hon har ju vanställningar utan dess like. Om hon bara hade hållit lögnerna på en normal nivå hade folk trott henne men när allt är så extremt som bajsätning och onaniterapi och att ALLA vill ha henne faller det. Det är rent osannolikt att alla män hon möter tafsar och våldtar henne, om inte hon inbjuder till det genom att flörta och sen bli fly förbannad när de nappar. Säkert vulgärt och övertydligt, typ suger på en banan och sen när de tar henne för en hora skriker hon alt. slår dem med en bläckpenna (?!).

Då B provocerar och svarar "nej snygg berny" när någon ger en komplimang för bilden vill jag ställa en fråga till henne:
Om du är så fruktansvärt snygg/vacker/het, VARFÖR har dina kärleksobjekt varit halvt misslyckade/fula? Varför är de 60-åringar, missbrukare, WT/5-barnspappor och inte framgångsrika, objektivt attraktiva och välutbildade? Det är ju inte svårt att vara "attraktiv" när man fiskar i såna vatten. Snyggast i särklassen liksom.
Citera
2014-10-08, 14:34
Medlem
Jag hittade Bönans klassfoto!

http://ittcs.files.wordpress.com/2012/11/aid-class-nov-2012-with-jim-and-carol.jpg
Citera
2014-10-08, 14:39
Medlem
Imeldas avatar
Ett tänkbart scenario är ju att taxichauffören har kört henne förut och är van vid att hon betalar i natura?
Citera
2014-10-08, 14:41
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veganista
Jag hittade Bönans klassfoto!

http://ittcs.files.wordpress.com/2012/11/aid-class-nov-2012-with-jim-and-carol.jpg

Det där kunde varit från hennes boende, rätt av. Det är typ "grannarna" och "kompisarna" som hon pratar om. Ja, förutom att en av dem har en hund nu också. Vov vov.
Citera
2014-10-08, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Kan inte Pitbullen berätta om varför hen tror att Andreas inte trivs med Berny?

Andreas har sagt så många gånger att han vill komma tillbaka till sitt ex att man har tappat räkningen.
Andreas är en person som kastar ut gammalt och tar in nytt när ham flyttar tillsammans med någon, även då får tjejen att byta klädstil.
Han är inte lycklig på någon bild. Folk som känner A vet att han inte är lycklig innerst inne.
Synd men sant.
Citera
2014-10-08, 14:46
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Ni tar död på mig med era restaurang-spekulationer. Ni är sannolikt helt spot on dessutom. "It's funny cuz it's true", som man säger. Ibland tänker jag mig att Berny är ett enda stort konstprojekt, ett livstidsverk. Särskilt när hon skriver saker som att hon gått ner i vikt på grund av allt akrobatiskt, gymnastiskt sex som de har dygnet runt i kontinentalsängen.

Men nu när hon ska vara så typiskt svensk så hinner hon väl inte med att vara sjuk va?
Sen när dom gör slut så kommer hon bli döende igen.

Jag tror att dom kommer köpa hem räkmackor från något billigt fik, mandelkubb och kanske några chokladbollar.
Citera
2014-10-08, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
En fråga till pitbullen: Har Andreas för vana att köpa saker till och betala för sina flickvänner? Jag menar utöver sporadiska presenter och blommor. Om man kollar på hans bilder på Facebook ser det ut som att han både köpt smink och betalat för nagelförlängningar för exet. Det är troligen i såfall en stor anledning till att Berny är så upp över öronen kär i honom och hon ska ändra sig så mycket utseendemässigt, han betalar. Vilket betyder att hon mer eller mindre fortfarande horar.

Ja A gör så för att bevisa sin "kärlek" till någon.
Citera
2014-10-08, 15:00
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Ja A gör så för att bevisa sin "kärlek" till någon.

Men hur finansierar han det? Sköter han betalning av underhåll?
Citera
2014-10-08, 15:02
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Men hur finansierar han det? Sköter han betalning av underhåll?

Med fem barn på en hantverkarlön? Inte troligt..
Citera
2014-10-08, 16:19
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Andreas har sagt så många gånger att han vill komma tillbaka till sitt ex att man har tappat räkningen.
Andreas är en person som kastar ut gammalt och tar in nytt när ham flyttar tillsammans med någon, även då får tjejen att byta klädstil.
Han är inte lycklig på någon bild. Folk som känner A vet att han inte är lycklig innerst inne.
Synd men sant.

Jag känner för honom. Ärligt. Jag tror att han denna gången gjorde något som var mindre genomtänkt än vanligt. :/ Han ser inte glad ut på bilderna, nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in