2014-10-07, 22:40
Medlem
kiwibeavers avatar
Oj , såg nu att flera redan svarat
Citera
2014-10-07, 22:42
Medlem
Imeldas avatar
Varför kallar hon sig änka? Hon har väl aldrig varit gift?
Citera
2014-10-07, 22:44
Medlem
kiwibeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Varför kallar hon sig änka? Hon har väl aldrig varit gift?

För att niklas faktiskt var hennes fästman och dom fria faktiskt till varandra FLERA gånger om dagen när dom var heeeeemlööööösa
Citera
2014-10-07, 22:49
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwibeaver
För att niklas faktiskt var hennes fästman och dom fria faktiskt till varandra FLERA gånger om dagen när dom var heeeeemlööööösa

Så flera frierier leder i hennes värld till giftemål? Eftersom det är endast då man kan bli änka. Good to know, då måste jag ta itu med det faktum att jag lär vara gift då jag har blivit friad till fleeeera gånger av en man. Innan jag ska gifta mig. Vill ju inte bli bigamist. Tack Berny, vet inte hur det hade gått utan dig.
Citera
2014-10-07, 23:09
Medlem
kiwibeavers avatar
Citat:
Så flera frierier leder i hennes värld till giftemål? Eftersom det är endast då man kan bli änka. Good to know, då måste jag ta itu med det faktum att jag lär vara gift då jag har blivit friad till fleeeera gånger av en man. Innan jag ska gifta mig. Vill ju inte bli bigamist. Tack Berny, vet inte hur det hade gått utan dig.

Ja , tydligen så gör det det. Eller så kanske det inte gills om man inte är hemlös ? Så ´du kanske rent av går säker, vem vet!
Citera
2014-10-07, 23:09
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:

Tror att det bara räknas om du varit heeeeeemlöööös och SVÅRT Traumatiserade (värre än någon annan i världshistorien, undantaget Jan de arc)
Citera
2014-10-07, 23:15
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Tror att det bara räknas om du varit heeeeeemlöööös och SVÅRT Traumatiserade (värre än någon annan i världshistorien, undantaget Jan de arc)

Då går jag säkert. Tur. Han den där friaren hade aldrig gått med på skilsmässa då jag är så fantastisk, och jag som redan har kyrkan bokad och allt. Nu kan jag sova gott.

Undrar om B kan det som lever i total förnekelse? Hon måste ju veta att hon är en tågolycka i varande?
Citera
2014-10-08, 01:34
Medlem
Denosynliges avatar

Nutte då! Är du så frustrerad över det jag skriver att det måste till vilda protester och trotsiga inlägg som det ovan, vilket är typiskt för dig btw att komma med trotsiga inlägg om hur ingen någonsin kan nå dig och hur untouchable du är och hur du minsann inte bryr dig ett skvatt, förutom faktumet att du måste ägna ett helt inlägg åt att förklara hur lite du bryr dig om vad alla andra tycker. Asså tyvärr måste jag säga att jag är inte direkt övertygad. Förgäves försöker du provocera för att dölja faktumet att du läser vad vi skriver och tar åt dig.

Jag minns när Berny bodde i "kärleksnästet" och var förlovad med Amelia och det slutade i katastrof så huset lämnades i princip vandaliserat, katterna splittrades, Berny tog Milo och sitt pick och pack tillbaka till Sthlm och festade hos Jennifer Star.

Så Berny det här med att ni nu ska förlova er förvånar oss inte ett dugg, du har ju kört den här förut. Du får komma med något nytt om du ska chocka oss med dina charader.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-10-08 kl. 01:57. Anledning: stavel
Citera
2014-10-08, 02:01
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Sen noterar jag ännu en IKEA-soffa i bildsvepet. Jag har under 35 år gått igenom 2 soffor (jaja, vi kan räkna från 18). Vad är det med B. och soffor? Hur många UNDERBARA soffor har hon haft?

Hon måste ju ha något skönt att ligga och trycka i. Man skulle kunna ha en bild på henne i en ordbok som förklaring för ordet "soffpotatis"...därför är det ju extra lämpligt att hon har en collie som behöver väldigt mycket motion...
Citera
2014-10-08, 02:08
Medlem
Zebels avatar
Kan inte Pitbullen berätta om varför hen tror att Andreas inte trivs med Berny?
Citera
2014-10-08, 02:09
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
B uppger att hon gått ner i vikt av all sex.
För en person som stadigt gått upp trots "noll matlust" och "personalen måste ge mig dropp" känns det som att det är liiite mer som krävs än så.

Borde ju gått ner i vikt av alla lååånga hundpromenader som hon hävdar att hon tar...
Citera
2014-10-08, 07:26
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Den här låten vore ju som skriven om henne [spoiler]https://www.youtube.com/watch?v=Z0R3AgEmDhA[/

Alltså ursäkta mig, men Denosynlige, vad fan går du på?
Dina inlägg har spårat ur nåt så otroligt senaste tiden.
Du beter dig extremt jävla flöddrat, ta och chilla med pillerna va..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in