Citat:
Ursprungligen postat av
donnamanlove
Jag skrattade verkligen rätt ut när jag läste (och såg) hennes nya älskvärda stil. Tribalerna satte körsbäret på toppen.
Var det inte Berny som tyckte det var fult med mycket tatueringar för ett par månader sedan? Och hatade högklackade skor?
Snart är det väl dags att börja gå runt med termobyxor, skidglasögon och pjäxor också, samtidigt som hon står och brölar till "Ooa hela natten" med en Norrlands guld i näven eftersom hon "alltid ääälskat slalomstilen". Annat tänkbart scenario är ju hur hon börjar med bodybuilding för att kunna skydda sig mot alla kukbärare, och för att hon så klart alltid varit intresserad av kroppsbyggande och inte förstår varför hon väntat så länge på att börja träna. Sedan är det ju dessutom snyggt med mycket muskler och spraytan.
Du, don't get her started alltså! Såhär excited blev hon dagen då hon fick mjölka en ko:
[VARNING EXPLICIT CONTENT]
Dagen efter ser vi exempel på hur Bernys shopping beroende tar sig uttryck.
Här ser vi exempel på Bernys Ikea besatthet
Berny, du är en alkis:
Med tissarna halverst framme, mäster spektaklet själv
Bilderna är från 2007 men var det inte det eller något av dom närliggande åren hon sket i att betala hyran för lägenheten som hon och Jonas bodde i? Hur kan då skulderna vara hans fel som hon sa då? Om det var hon som sket i hyran menar jag. (Det är väl det som utgör den större delen av hennes skuld, samt "kärleksnästet" hon hade med Amelia.) Det förklarar ju isf hur hon hade råd att ha "kärlekssemester" som det så fint heter på bernyanska och shoppa hejdlöst både kläder, parfymer och på Ikea.
Edit:
"JagEgerDej sön 18 nov 2007 18:14
har ni funderat på att skaffa barn eller nått i framtiden?

berny sön 18 nov 2007 18:15
ja det har vi, men jag anser inte att jag tillräckligt frisk för det än på några år. jag anser att barn är heliga, skaffar man dom ska man vara säker på vad man gör, det är ingenting man skyndar med, och ett barn kommer förmodligen räcka för oss.men det får framtiden visa. först ska jag kämpa för att bli friskare."
Och idag är hon tillsammans med en kille som har skyndat fram 5 barn med andra kvinnor

Dessutom är hon enligt egen utsago gravid om hon nu inte fått ett lägligt missfall pga allt supande och pillertrillande. Någon abort har jag då inte hört om. Hon borde ta en P-spruta and be done with it, om nu barn är så heliga för henne, men det är mycket hon borde göra men aldrig gör så. Grejen är den att om man kollar igenom gamla bilder på typ dayviews så märker man att hon alltid följer samma mönster, allt från shopping beroende till alkoholberoende, partnerberoende. Hon är inte ett dugg annorlunda idag, trots hemlösheten, ej heller beter hon sig bättre. Fortfarande lika bortskämd som när hon debuterade med sina böcker, fortfarande lika kaxig. Alltid samma visa