Citat:
Ingen jävel skulle varit här och pratat domslut om Pjanic skulle sätta sitt läge och Roma skulle vunnit. Då är det bara glömma matchen och inse att domaren Rocchi hade en dålig dag.
Milan som fått odiskutabelt mest straffar från 2000-2014. Vi såg också hur lätt de fick straffarna 2011/12. Nej ingen skriver om det. Eller varför inte prata om Sensis alla Rolexklockor han delade ut till domare? Eller varför inte hela historien om Moratti?
Alltid Juve juve juve juve. De har en historia. Så då MÅSTE det var så. Varje säsong så pratar vi om det. Så det är bara luta sig tillbaka och se alla lag som vill hata mot Italiens bästa och största lag.
Det finns inget som heter eller kommer heta Calciopoli 2.0. Om inte Calcioscommesse var det?
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=HuH5C5HKVhg STRAFF?!
Det är riktigt tröttsamt med det snacket"om pjanic....". Varför måste Roma alltid vara övermänskligt bra och felfria. Ska de inte få missa ett läge och ändå vinna?Ingen jävel skulle varit här och pratat domslut om Pjanic skulle sätta sitt läge och Roma skulle vunnit. Då är det bara glömma matchen och inse att domaren Rocchi hade en dålig dag.
Milan som fått odiskutabelt mest straffar från 2000-2014. Vi såg också hur lätt de fick straffarna 2011/12. Nej ingen skriver om det. Eller varför inte prata om Sensis alla Rolexklockor han delade ut till domare? Eller varför inte hela historien om Moratti?
Alltid Juve juve juve juve. De har en historia. Så då MÅSTE det var så. Varje säsong så pratar vi om det. Så det är bara luta sig tillbaka och se alla lag som vill hata mot Italiens bästa och största lag.
Det finns inget som heter eller kommer heta Calciopoli 2.0. Om inte Calcioscommesse var det?
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=HuH5C5HKVhg STRAFF?!
Jag tror inte att Inters ligaseger 2008 var ren. Inters hjälp där var värre än vad Juventus någonsin har haft, och då pratades det väldigt mycket om det. Om jag minns rätt gick De Rossi ut och sa att titeln egentligen var deras. Jag tror även Milan haft stark fördel av domarna även om jag har svårare att pricka in den exakta säsongen. Men ingenting av det befriar Juventus från sin skuld om de nu är skyldiga igen. Jag kan bara konstatera att den här matchen är det skummaste jag sett sen Inter-Roma 2008. Och precis som då var det mer än en sexpoängsmatch.
Den straffen är ju straff alternativt faktiskt så tveksam som vissa vill få Maicons till. Handen är långt ute och flaxar och det är verkligen på gränsen om det är innanför eller inte.
Antingen är det gult kort och fortsatt livsfarligt läge för Pirlo, eller så är det straff. Domaren måste givetvis anta att hans sprayade linje respekteras, eller hur? Hur skulle det annars se ut?