2014-10-05, 02:02
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Det hela luktar lite som att du har svårt med din egen ålder och vill vara yngre än du egentligen är. Att umgås med decennier yngre människor gör inte Dig yngre. Däremot så blir det väldigt lätt fjantigt när man ser på det utifrån.

Startar du en tråd om det så har du allra redan svarat och bekräftat det som du innerst inne vet. Det är en väldig skillnad på 23 och 39, sju dagar i veckan. Du är ju för böveln gammal nog att kunna vara grabbens morsa. Det borde väl vara skäl nog att ta förnuftet till fånga innan hans morsa jagar dig ur huset.

Hahaha, tack för din input.
Citera
2014-10-05, 02:03
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Håller nog med din vän här....det e wierd
16 år e en STOR skillnad.....Hade du haft nåt ONS typ så fine
Men som partner på sikt.. NJAAAA...då e det för stor skillnad...

Jag hade aldrig kunnat skaffa en seriös relation me en 16 år yngre... Dom e ju inte på samma nivå i livet

Du har förmodligen rätt, men vi tänker ändå göra ett försök.
Citera
2014-10-05, 02:04
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
You go girl.

Lycka till med kärleken!

Tack! Glad för ditt svar! Kram
Citera
2014-10-05, 02:05
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
"Du" hade aldrig kunnat gjort det.
Du är ju så moraliskt duktig med allt du gör.

Äldre och yngre har alltid bildat par, i alla år.

Det är bara trångsynta och avundsjuka som har något negativt att säga om det.

Kanel-Kalle, du är bäst!
Citera
2014-10-05, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaverpie
Nu har jag inte läst alla fem sidor kommentarer, utan vill bara svara på ditt inlägg.

Jag hade en partner som var 17 år äldre än mig när jag var 17-23.
Denne hade barn och vi hade oftast bra som par har det antar jag.
Det tog slut för att jag inte hade känslor kvar och hade ställt upp massor men aldrig upplevt respons för det jag gjorde.
Efteråt har jag funderat på om åldersskillnaden var ett problem eller inte, men klart är det att det påverkade att man var på olika stadier i livet. I ditt fall är det inga barn inblandade, vilket kanske inte påverkar som det gjorde för mig.
men kör på, kärlek ska inte ha ålder. det är inte läskigt. snarare modigt.
Ja, funkar det så blir det dynamiskt, den äldre parten har livserfaranhet och den yngre håller ssaker vid liv genom att orka.

Själv så saknar jag bara en sak: att jag inte kunde flytta till hus och bo lantligt.
Idag är det svindyrt för den service som finns och pga skada kan jag inte "hantverka" som förr.
Citera
2014-10-05, 02:06
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idasb1
Ingen hade reagerat på detta om det hade vart killen som var 39, o tjejen 23.

Eller hur?!
Citera
2014-10-05, 02:10
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IzzBells
Nej för det är vanligare, iom att tjejer dras till äldre män allt som oftast och därför är det lite udda att ts istället föredrar en pojkspoling.

Men ts titta bara inom kändisvärlden där alla cougars skaffar killar runt 20 års åldern. Funkar det så funkar det och då är det ju toppen.

Ja, är man en cougar så... Hahaha...

Nä, men det handlar inte om att "dras till en pojkspoling". Jag sökte inte en yngre kille, jag sökte inte någon alls eftersom jag var precis nysingel. Vi träffades, tycke uppstod och det kanske har gått fort, men vi älskar varandra.
Citera
2014-10-05, 02:12
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goesta37
Jag tror att det väldigt lätt kan uppfattas konstigt utav massan idag " Dem där normala människorna " men du ska göra som du känner är bäst, Kör på och var lycklig,

Personligen tycker jag att den killen har dragit jackpott och kan skatta sig lycklig att han funnit en nördig mogen kvinna som dig

Åh, tackar Goesta! Jag är faktiskt ett kap 😀
Citera
2014-10-05, 02:15
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Riktigt vidrigt, trådskaparen. Ser dig som snudd på pedofil.

Nu överdriver du väl en aning... Jag visste inte hans ålder från början och han inte min. Han ser äldre ut och jag ser yngre ut. Vi står inte ut när vi är ute tillsammans.
Citera
2014-10-05, 02:16
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Men nej ,kärlekspira nu!

Puss
Citera
2014-10-05, 02:19
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekiekipartang
Spontant? udda, men träffat 40-åringar som definitivt inte är över 15 i huvudet så beror mycket på er mentala ålder. Räkna dock inte med att han stannar livet ut för om han vill ha barn någon gång är det rätt kört för er del..

Tack för din synpunkt angående min hjärnkapacitet. Jag är inte efterbliven, inte han heller.

Jag har aldrig velat ha barn, så jag inser att det kommer bli ett problem.
Citera
2014-10-05, 02:20
Medlem
Det passar nog bra. Eftersom du stavar som ett barn borde du ju passa ihop med ett. "Mej", herregud...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in