2014-09-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Nja, åker bara spårvagn, så det var inte vi. :-D

Menar du för att jag är samma ålder som hans föräldrar?

Nja, hans päron lär väl vara minst 10 år äldre än dig, men tänk dig stämningen på julafton... huh, får kalla kårar....

Men gillar du det så visst, det är upp till dig.
Citera
2014-09-23, 23:46
Medlem
Fallmans avatar
Kör på tills de brister, tänk inte på vad felen kan vara, utan lev det liv du vill leva. Stå för dina val och skit i andras åsikter. Åldern är bara en siffra!

Finns så många olika personligheter i alla åldrar att det är fullt okej i mina ögon. Men räkna med att de kan se annorlunda ut för andra, men ignorera det för det finns inge rätt eller fel.

Citera
2014-09-24, 00:16
Medlem
Riddarhusets avatar
vad är det som du anser skulle kunna vara läskigt? Svara iom att du skriver så.
Citera
2014-09-24, 00:17
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Jag tror inte jag någonsin vill ha barn, det kan bli en deal-breaker för honom, möjligtvis.

Du är 39 och du funderar på om du vill ha barn eller ej. Frågan är, kan du få barn idag.
Citera
2014-09-24, 00:29
Medlem
om du oroar dig over folks asikter sa ar du pa fel stalle. flashback kryllar inte direkt av mogna medelsvenssons med "normala" asikter. sa har far du ett arligt svar... ja, de allra flesta tycker det ar lite konstigt. kanske inte laskigt.. men konstigt. men man kan inte leva sitt liv efter "vad man borde" gora, med det sagt....

oddsen for att erat forhallande ska halla ar inte sa hoga. ni kanske har haft turen och har lyckats hitta den dar eviga karleken (som man ofta hittar nar man ar 23), vad vet jag?

personligen tycker jag att ni bada verkar ha problem. du ar 39 ar, tror inte du vill ha barn, och har sagt att du alskar nagon efter 1.5 manad, och du gar in pa flashback och fragar om det har ar socialt acceptabelt. har du inget hum om hur verkligheten ser ut? eftersom ni redan har kommit sa langt som att saga att ni alskar varandra sa kan ni redan nu ta framtidssnacket. pratar ni ens om att det har ar ett problem eller ar det bara en dans pa rosor? visst kan man klicka med nagon som ar yngre/aldre... men man borde emotionellt satt inte vara pa samma sida.
Citera
2014-09-24, 00:37
Medlem
Det hela luktar lite som att du har svårt med din egen ålder och vill vara yngre än du egentligen är. Att umgås med decennier yngre människor gör inte Dig yngre. Däremot så blir det väldigt lätt fjantigt när man ser på det utifrån.

Startar du en tråd om det så har du allra redan svarat och bekräftat det som du innerst inne vet. Det är en väldig skillnad på 23 och 39, sju dagar i veckan. Du är ju för böveln gammal nog att kunna vara grabbens morsa. Det borde väl vara skäl nog att ta förnuftet till fånga innan hans morsa jagar dig ur huset.
Citera
2014-09-24, 06:44
Medlem
Håller nog med din vän här....det e wierd
16 år e en STOR skillnad.....Hade du haft nåt ONS typ så fine
Men som partner på sikt.. NJAAAA...då e det för stor skillnad...

Jag hade aldrig kunnat skaffa en seriös relation me en 16 år yngre... Dom e ju inte på samma nivå i livet
Citera
2014-09-24, 07:48
Bannlyst
You go girl.

Lycka till med kärleken!
Senast redigerad av Kanel-Kalle 2014-09-24 kl. 07:55.
Citera
2014-09-24, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Håller nog med din vän här....det e wierd
16 år e en STOR skillnad.....Hade du haft nåt ONS typ så fine
Men som partner på sikt.. NJAAAA...då e det för stor skillnad...

Jag hade aldrig kunnat skaffa en seriös relation me en 16 år yngre... Dom e ju inte på samma nivå i livet

"Du" hade aldrig kunnat gjort det.
Du är ju så moraliskt duktig med allt du gör.

Äldre och yngre har alltid bildat par, i alla år.

Det är bara trångsynta och avundsjuka som har något negativt att säga om det.
Senast redigerad av Kanel-Kalle 2014-09-24 kl. 07:55.
Citera
2014-09-24, 08:04
Medlem
Ingen hade reagerat på detta om det hade vart killen som var 39, o tjejen 23.
Citera
2014-09-24, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idasb1

Öh, jo någon hade reagerat. Jag hade reagerat om jag såg det på bussen. Men vad ska jag göra åt saken? Och vad ska du göra åt saken?
Citera
2014-09-24, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idasb1

Nej för det är vanligare, iom att tjejer dras till äldre män allt som oftast och därför är det lite udda att ts istället föredrar en pojkspoling.

Men ts titta bara inom kändisvärlden där alla cougars skaffar killar runt 20 års åldern. Funkar det så funkar det och då är det ju toppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in