Citat:
Usch vad du får skriva här, och anklaga medlemmar för att vara gärningsman! Hoppas att massepojken fortsätter att tillföra i tråden och inte tar vid dig av allt sjukt som skrivs!Det är DU som är gärningsmannen MASSEPOJKEN. Du försöker få folket här inne att gå på vissa SPÅR som du rent av har HITTAT PÅ för att dölja så mycket av utredningen som möjligt.
Du har skrivit nästn 400 inlägg i den här tråden.
I varanatt inlägg skriver du om "TIPS" du har fått och om hur DU har undersökt vissa detaljer:
Den 19/9 2014 skrev du:
Vadå du har varit i kontakt med en lärare? VEM fan är du? Vilseleder du folket här för att det finns en chans att man genom en grundlig utredning hittar spår via skolan som leder till dig?
Den 18/9 2014 skrev du:
Skämtar du med mig eller? Satelit spåret är någonting DU VET inte kommer leda någonstans. DU chansar på det och hoppas på att någon ska nappa på det för att vilseleda utredningen ÄNNU mer. Du har inte fått nått jävla PM på någon "knackig engelska" som du skrev. DU har hittat på alltihopa.
Längst ner på samma inlägg skriver du:
Isabella Sigfridsdottir? Har du borderline? Lider du av personlighetsstörning? GM är en sjuk människa. Men vänta, det är DU också.
Du skriver den 3/9 2014:
M mördades först. Men du vill ju såklart att alla ska fokusera sig på AL istället.
Den 27/9 2013 skrev du:
Var det trist på morddagen också? Behövde du lite extra spänning?
Så förklara för mig varför du INTE är GM.
Du har skrivit nästn 400 inlägg i den här tråden.
I varanatt inlägg skriver du om "TIPS" du har fått och om hur DU har undersökt vissa detaljer:
Den 19/9 2014 skrev du:
Vadå du har varit i kontakt med en lärare? VEM fan är du? Vilseleder du folket här för att det finns en chans att man genom en grundlig utredning hittar spår via skolan som leder till dig?
Den 18/9 2014 skrev du:
Skämtar du med mig eller? Satelit spåret är någonting DU VET inte kommer leda någonstans. DU chansar på det och hoppas på att någon ska nappa på det för att vilseleda utredningen ÄNNU mer. Du har inte fått nått jävla PM på någon "knackig engelska" som du skrev. DU har hittat på alltihopa.
Längst ner på samma inlägg skriver du:
Isabella Sigfridsdottir? Har du borderline? Lider du av personlighetsstörning? GM är en sjuk människa. Men vänta, det är DU också.
Du skriver den 3/9 2014:
M mördades först. Men du vill ju såklart att alla ska fokusera sig på AL istället.
Den 27/9 2013 skrev du:
Var det trist på morddagen också? Behövde du lite extra spänning?
Så förklara för mig varför du INTE är GM.