2014-10-03, 08:23
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amesti89
Det är DU som är gärningsmannen MASSEPOJKEN. Du försöker få folket här inne att gå på vissa SPÅR som du rent av har HITTAT PÅ för att dölja så mycket av utredningen som möjligt.

Du har skrivit nästn 400 inlägg i den här tråden.

I varanatt inlägg skriver du om "TIPS" du har fått och om hur DU har undersökt vissa detaljer:

Den 19/9 2014 skrev du:

Vadå du har varit i kontakt med en lärare? VEM fan är du? Vilseleder du folket här för att det finns en chans att man genom en grundlig utredning hittar spår via skolan som leder till dig?

Den 18/9 2014 skrev du:

Skämtar du med mig eller? Satelit spåret är någonting DU VET inte kommer leda någonstans. DU chansar på det och hoppas på att någon ska nappa på det för att vilseleda utredningen ÄNNU mer. Du har inte fått nått jävla PM på någon "knackig engelska" som du skrev. DU har hittat på alltihopa.

Längst ner på samma inlägg skriver du:

Isabella Sigfridsdottir? Har du borderline? Lider du av personlighetsstörning? GM är en sjuk människa. Men vänta, det är DU också.

Du skriver den 3/9 2014:

M mördades först. Men du vill ju såklart att alla ska fokusera sig på AL istället.

Den 27/9 2013 skrev du:

Var det trist på morddagen också? Behövde du lite extra spänning?

Så förklara för mig varför du INTE är GM.
Usch vad du får skriva här, och anklaga medlemmar för att vara gärningsman! Hoppas att massepojken fortsätter att tillföra i tråden och inte tar vid dig av allt sjukt som skrivs!
Citera
2014-10-03, 14:05
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Usch vad du får skriva här, och anklaga medlemmar för att vara gärningsman! Hoppas att massepojken fortsätter att tillföra i tråden och inte tar vid dig av allt sjukt som skrivs!

Tack ska du ha. Dock kommer jag aldrig mer befatta mig med denna tråd. Jag inser nu att jag lagt alldeles för mkt tid på detta ärende som troligtvis ändå aldrig kommer att lösas. Nu är det slut med det.

Tydligen kan man skriva vilka idiotiska beskyllningar som helst i tråden utan några som helst konsekvenser.

Det finns en hel del vettiga personer med finfint intellekt i tråden. Dessa önskar jag lycka till framöver.
Citera
2014-10-03, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Tack ska du ha. Dock kommer jag aldrig mer befatta mig med denna tråd. Jag inser nu att jag lagt alldeles för mkt tid på detta ärende som troligtvis ändå aldrig kommer att lösas. Nu är det slut med det.

Tydligen kan man skriva vilka idiotiska beskyllningar som helst i tråden utan några som helst konsekvenser.

Det finns en hel del vettiga personer med finfint intellekt i tråden. Dessa önskar jag lycka till framöver.

Haha Massepojken, skicka PM till mig så kan vi snacka lite..Jag håller det inte för uteslutet att GM finns här men tänker inte anklaga någon.. Lämnar du tråden nu så får du ses som rätt misstänkt, för är du GM hade du inte tagit åt dig. Så stanna här och skicka gärna ett PM..
Citera
2014-10-03, 16:09
Medlem
Den här tråden skulle behöva låsas i ett par månader så att alla dårar hittar något annat att göra. Sedan kan den öppnas igen, förhoppningsvis fri från de värsta tokigheterna.

Förövrigt vidhåller jag att gärningsmannen antingen har lämnat Sverige eller avlidit.
Citera
2014-10-03, 16:16
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stengubben
Den här tråden skulle behöva låsas i ett par månader så att alla dårar hittar något annat att göra. Sedan kan den öppnas igen, förhoppningsvis fri från de värsta tokigheterna.

Förövrigt vidhåller jag att gärningsmannen antingen har lämnat Sverige eller avlidit.

Så länge GW:s miljon står kvar kommer dårarna dras hit som flugor till skit.
Citera
2014-10-03, 20:43
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stengubben

Bättre med 100 dårar än en Besserwisser. Ja det har han ju - tänkte inte på det
Senast redigerad av substitute 2014-10-03 kl. 20:45.
Citera
2014-10-03, 20:49
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Så länge GW:s miljon står kvar kommer dårarna dras hit som flugor till skit.

men inte du då?
Citera
2014-10-04, 11:50
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
men inte du då?

Jag var här innan. Samt har aldrig haft någon ambition att lösa fallet själv, tillskillnad från vissa andra...
Citera
2014-10-04, 13:56
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Jag var här innan. Samt har aldrig haft någon ambition att lösa fallet själv, tillskillnad från vissa andra...
Egentligen ser jag inget fel i att någon har ambitioner att lösa fallet själv. Jag menar - Linköpingspolisen har ju inte precis varit framgångsrik i sitt agerande. Jag ser då inget fel i att i denna tråd få agera ut sin frustration och sina egna teorier. På något sätt tror jag att Flashback spelar en viktig roll i detta sammanhang. Här har man möjlighet att bolla sina teorier, även om - hur galna de än är. Jag tycker det är tröttsamt att vissa har tagit på sig rollen som bättre vetande och kan kalla andra för dårar. Jag menar - ni verkar ju sitta här och döma ut den ena teorin efter den andra. Inget i dubbelmordet i Linköping är logiskt - således ej heller denna tråd.
Senast redigerad av substitute 2014-10-04 kl. 14:44.
Citera
2014-10-04, 14:09
Medlem
Citat:
Egentligen ser jag inget fel i att någon har ambitioner att lösa fallet själv. Jag menar - Linköpingspolisen har ju inte precis varit framgångsrik i sitt agerande. Jag ser då inget fel i att i denna tråd få agera ut sin frustration och sina egna teorier. På något sätt tror jag därför att Flashback spelar en viktig roll i detta sammanhang. Här har man möjlighet att bolla sina teorier, även om - hur galna de än är. Jag tycker det är tröttsamt att vissa har tagit på sig rollen som bättre vetande och kan kalla andra för dårar. Jag menar - ni verkar ju sitta här och döma ut den ena teorin efter den andra. Inget i dubbelmordet i Linköping är logiskt - således ej heller denna tråd.

Tycker faktiskt att spåret som ReadyFreddie är inne på är väldigt intressant & det känns definitivt som en möjlighet. Teorin att det skulle finnas 2 GM.
Citera
2014-10-04, 14:16
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Tycker faktiskt att spåret som ReadyFreddie är inne på är väldigt intressant & det känns definitivt som en möjlighet. Teorin att det skulle finnas 2 GM.
Håller med, Freddie har en väldigt intressant teori där. Har PM:at Freddie lite och kan säga att
hens engagemang i detta ärende är enastående.
Senast redigerad av substitute 2014-10-04 kl. 14:27.
Citera
2014-10-04, 14:50
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Egentligen ser jag inget fel i att någon har ambitioner att lösa fallet själv. Jag menar - Linköpingspolisen har ju inte precis varit framgångsrik i sitt agerande. Jag ser då inget fel i att i denna tråd få agera ut sin frustration och sina egna teorier. På något sätt tror jag att Flashback spelar en viktig roll i detta sammanhang. Här har man möjlighet att bolla sina teorier, även om - hur galna de än är. Jag tycker det är tröttsamt att vissa har tagit på sig rollen som bättre vetande och kan kalla andra för dårar. Jag menar - ni verkar ju sitta här och döma ut den ena teorin efter den andra. Inget i dubbelmordet i Linköping är logiskt - således ej heller denna tråd.
Hade GM bott på Negerbollsgatan så hade fallet varit löst snabbt. Bodde GM på Gräddfilssvängen så blir det svårare; om längst upp så kommer det aldrig att lösas. C'est la Suède!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in