Citat:
Ursprungligen postat av
Deliberately
Med tanke på att du tar upp mina inlägg i vårt replikskifte tidigare som exempel, så är det intressant om det är mig du avser. Dina slutsatser är än intressantare.
Jag har ingen speciell person i åtanke, men det är uppenbart att det florerar ett flertal personer som kan passa in på beskrivningen. Kanske även du, eller inte, det spelar ingen roll för mig.
Citat:
Ser du seriöst på det politiska ideologiska klimatet som statiskt, där man måste anpassa sig efter de åsikterna som finns och som aldrig kommer att förändras? Var rösterna "kommer någonstans ifrån", är de personer som du genom opinionsbildning till allmänheten(genom att först vinna den politiskt medvetna minoriteten) har förändrat åsikterna hos.
Jag har sagt det förut, och jag tvingas väl tydligen upprepa det här igen: Du måste skilja på vad
partiet gör och går ut med som partiprogram, och alla satsningarna utanför partiet. Judarna skapade inte ett judiskt parti för 100 år sen (se tidigare inlägg om det, så det borde egentligen redan vara avhandlat och färdigt vid det här laget) med en programmatisk agenda om maximal MENA-invandring, hbtq-fokus och att judar skall äga finans och media. De skapade istället frankfurtskolan (och diverse andra institutioner kopplade till universitet, advokater och lobbygrupper) och påverkade hela det politiska och kulturella klimatet. Det som ett parti går till val på 2018 kan inte var de ståndpunkter som man hoppas är gångbara om 50 till 100 år. Man får sikta på vad som är möjligt att erhålla i det politiska klimatet 2018, även om det inte är det som är ditt yttersta, perfekta och slutliga mål. Politik är de möjligas konst. När man väl kommit till 2018 så får man ta ställning till vad som är möjligt att uppnå 2022. Opinionsbildning görs bara till mindre del av partiet. Resten måste ske på annat sätt, främst genom media. Men, som jag också förklarat tidigare: en sådan rörelse måste se till att även skaffa kontakter på universitet, både doktorander och professor, och dessutom bland juridiskt utbildade, och det är inget ett litet parti kan åstadkomma genom ett partiprogram, och dessutom tar det många år.
Citat:
Det finns en anledning till att media är A och O. Media styr folks tankar och uppfattningar. Media får folk att stödja politiska ståndpunkter, eller inte stödja vissa politiska ståndpunkter. Partier blir inte invalda till makten för att de "gått till val på de statiska ståndpunkter befolkningen har".
Varför försöker du att få det att låta som om du argumenterade emot mig? Studera det jag skrivit förut (sök på flashback), eftersom det är ju precis det jag sagt flera gånger! Lär av judarna! Frankfurtskolan var extremt framgångsrik (tyvärr) och vi lever under dess ok än idag. Media är dess yttersta vapen. Vad gäller SD, som du tänkte var ett bra exempel på opinionsbildare, så är det nog snarare till övervägande delen Fria Tider som har varit den bästa opinionsbildaren (innan dess var det nog Avpixlat), och då är ändå Fria Tider portad och hatad hos SD pga att FT inte räds nämna judisk agenda. Flashback är inte heller helt fel. SDs egen framtoning har varit extremt anpasslig, och i min uppfattning
för anpasslig.
Citat:
Alltså va? Förespråka förbud av inseminering om kvinnan har vissa politiska ståndpunkter? Skojar du?
Nu är du ju faktiskt ingenting annat än direkt fånig! Lesbisk är en sexuell läggning och inte en politisk åsikt. Dessa lesbianer är dock nästan alltid radikala feminister. Lesbiska som vill bli inseminerade lever i par om två kvinnor utan man. Förbud gäller således inseminering av kvinnor i sådana par, dvs lesbiska par. Någon utvärdering av politisk ståndpunkt behövs självfallet inte. Allt detta vet du, men du väljer ändå att försöka få till en tramsig flashback-polemik. Jag avstår!
Citat:
Hur ska du motivera etniskt medborgarskap? Hur ska du motivera ett samhälle där stora delar har mindre rättigheter?
Jag hoppas du noterade att jag också skrev "
Det är förvisso hårdsmält för de flesta, så där krävs stor försiktighet". Icke desto mindre så har vi faktiskt motsvarigheten redan idag i USA: där måste offentliga inrättningar klassificera människorna enligt ras för att kunna visa att man icke diskriminerar någon viss ras. Det kanske förvånar dig, men så är det, och det är inte en kvarleva från de gamla raslagarna utan det har skapats av de moderna "kulturmarxisterna". De har dessutom "positiv särbehandling" baserat på denna etniska eller rasliga tillhörighet, vilket i praktiken just innebär ett slags etniskt medborgarskap. Dessutom har vi ju i Sverige en ny regering som deklarerar att man vill ha kvotering av kvinnor, vilket innebär särbehandling baserat på vilka kromosomer hen har. Så frågan är inte fullt så ny som du tycks tro, om ändock en smula svårsmält.
Citat:
Hur stora marknadsandelar tror du det beräknades finnas när kulturmarxisterna genomförde sin invandringspolitik och sin antisvenska ideologi och politik?
Det är ju exakt det jag menar!! Sök och läs! Om de för 50 år sen i något kulturmarxistiskt judiskt parti hade marknadsfört dagens extrema ståndpunkter med massinvandring, PUT till mördare för att utländska fängelser är otrevliga, genuskurser för förskolebarn, rasifierade kroppar etcetera etcetera, så hade det naturligtvis inte "gått så bra", för att nu använda ett understatement. Det är ju precis det jag säger! Vad som vid varje tid marknadsförs av ett
parti måste anpassas till rådande klimat. Ett partis budskap kan INTE, och får inte, vara statiskt!
Citat:
Huruvida Stalin genomförde deporteringar(mig veterligen inte ut ur landet) har ingen betydelse för det faktum att det är vad som måste ske för att svenskarna ska överleva. Och svenskarna måste överleva! Kalla det deportering eller utvisning eller återvandring eller hemresa eller "att hjälpa människor hem" eller vad du vill, det betyder samma sak.
Jo Stalin deporterade folk mellan länder i Sovjetunionen. Deportering innebär att med tvång, dvs hot om, eller utövande av våld, förflytta människor. Det är INTE samma sak som "att hjälpa människor hem", eller positivt uppmuntra människor till återflytt! Det du helt och hållet missar är tidsaspekten: Att stoppa massinvandring kan man göra omedelbart, liksom deportering av kriminella och som ljugit sig till PUT. Men den större återflyttningen måste ses över mycket lång tid, minst 50 år, kanske 100 år. Du lär definitivt inte dö ut som ras inom den tidsrymden, men som fenotyp (dvs just du som individ) kommer givetvis dö precis som alla andra. Men du vill istället med våld (vilket innefattas i begreppet deportering) deportera
alla människor med utländsk bakgrund (inklusive splittra gifta par där bara den ena har utländsk bakgrund) till okänd ort
omedelbart med en gång! inte ens SvPs partiprogram talar om det! Och därmed är det befogat att misstänka att du kanske bättre hör hemma i SMR(?)
Det du också måste förstå är att de allra flesta av dessa araber och negrer, som du säger har "koloniserat" vårt land, har icke alls trängt sig in här med våld — de har faktiskt blivit inbjudna hit av våra folkvalda landsförrädare, såsom Reinfeldt och Ullenhag med stort vedervärdigt anhang, bland annat genom att dessa svenskfientliga makthavare har använt skattefinansierade propagandaorgan såsom SIDA för att skapa reklammaterial där man explicit välkomnar alla MENA till oss med löfte om gratis allt. Då är det inte så konstigt om en del araber blir besvikna när de upptäcker att det inte riktigt stämde, och att det finns en massa etniska svenskar som inte alls uppskattade tilltaget.
Därför kan du absolut inte, och skall icke, anklaga just invandrarna för invandringspolitiken bara för att de är invandrare (jag talar här nu enbart om de invandrare som har ärliga avsikter och som har för avsikt att sköta sig, oavsett om de är driftiga syrier eller iranier eller IQ-70-somalier). Däremot är det helt rätt att anklaga de personer, oavsett om de är invandrare eller etnisk svensk, som säger sig "hata svenskheten", eller "äcklas" av den (som "mångfaldsambassadör" Leo Razzak gör) eller som hatar vit dominans och vit kultur, eller skriker "jag är kränkt" för minsta lilla sak (såsom exvis Afrosvenskarnas riksförbund gör i tid och otid), eller kommer med hot som "Låt den vita rasens västerland gå under i blod och lidande" (som Hübinette gör).
De idioter som vill spotta på och misshandla
skötsamma invandrare visar bara på en patologisk avsaknad av empati! Motsatsen, dvs patologisk altruism, är inte heller ett acceptabelt alternativ eftersom det är lika patologiskt. Istället är det ett humant långsiktigt arbete för återflyttning av en betydande andel av dem som är det enda rimliga. Det är inte invandrarnas fel att Sverige lockade hit dem och lurade dem! Det är våra makthavares fel, och det inbegriper makthavarna inom media. Det är heller inte
alla judars fel att mångkulturen kom hit, för alla judar deltog inte i agendan. Däremot är det ett vetenskapligt faktum att många (alla?) judiska lobbyorganisationer, inklusive media, har arbetat systematiskt med att bearbeta både media och politiker i decennier till nuvarande tillstånd. Att hata den judiska "agendan" är rätt, men att hata individer enbart pga av genetisk tillhörighet till judar är fel. Skilj på sak och person!
Sorry, men jag finner nu att den här diskussionen med dig har kommit att bli fullständigt meningslös och fruktlös, och den leder ingen vart längre. Jag sätter därför punkt här.