Citat:
Ursprungligen postat av
Segermarschen
Vi stödjer nationalister i Ryssland, men de är väl CIA-sponsrade allihop och SvP är en judisk sekt som styrs av Motgift?
De flesta är nog mer eller mindre CIA-sponsrade. Har de avsättandet av Putin och Maidan 2.0 på programmet så kommer de iallafall att kunna bli CIA-sponsrade, om de vill. Här kan du läsa mer om hur ZOG kommer att använda "nazister" för att göra samma sak i Ryssland som man gjorde i Ukraina:
Citat:
The political front that will take to Russia’s streets has already long been identified. It includes the same brand of extreme “nationalists” and ultra-right groups seen overrunning Ukraine’s political order. This includes literal Neo-Nazis. One of the prevailing figures among Russia’s ultra-right is US-backed Alexey Navalny – billed by the West as an “anti-corruption activist,” who is in all reality a neo-fascist operating openly in the service of Wall Street.
Citat:
The Democratic Alternative, also written DA!, is a US State Department National Endowment for Democracy (NED) fund recipient, implicating Alexey Navalny as an agent of US-funded sedition. The US State Department itself reveals this as they list DA! among many of the “youth movements” they support operating in Russia:
DA!: Mariya Gaydar, daughter of former Prime Minister Yegor Gaydar, leads DA! (Democratic Alternative). She is ardent in her promotion of democracy, but realistic about the obstacles she faces. Gaydar said that DA! is focused on non-partisan activities designed to raise political awareness. She has received funding from the National Endowment for Democracy, a fact she does not publicize for fear of appearing compromised by an American connection.
Citat:
Revealed is a political front entirely created by the US State Department to pose as the aspirations of the Russian people while in reality a creation and perpetuation of the aspirations of Wall Street and Washington. Under the unrest this front creates may be a heavily armed front consisting of ultra-right Neo-Nazis as observed in Ukraine, heavily armed sectarian terrorists backed by Saudi Arabia, or both.
http://journal-neo.org/2014/12/20/the-impending-russian-maidan/
Citat:
Realisten (SvP) om Putin:
Ganska intressant när du sammanställer det så där hur mycket och hur konsekvent SvP:s webtidning hetsade mot Putin.
Citat:
Alltså har SvP haft rätt om Putin från första början. Några har varit och sniffat där men känt skitlukten.
Nej. SvP vill ju få det till att "Putin är emot den nationalistiska ideologin". I själva verket agerar ju Putin först och främst för att skydda sitt land mot utländsk subversion och i förlängningen utländskt (judiskt) maktövertagande. Undrar om det finns fler ledare som skyddar sitt land mot judiskt maktövertagande som SvP hetsar lika mycket mot?
Citat:
[*]Putin är inte bra för den etniska nationalismen.
Ryssland under Putin har potentialen att bli den avgörande spelaren när europeiska nationalister ska försöka återta sina länder. Vi har redan sett tecken på det med samarbetet med Front National och andra europeiska nationalistpartier. Vad vi kan vara 100% säkra på är att Putin nästan oavsett vad han gör är 1000 gånger bättre för den etniska nationalismen än de USA-sponsrade hollywoodnazister som vill bekämpa Putin och införa Ryssland i den nya världsordningen.
Citat:
[*]Putin och judar går mycket bra ihop.
Förutom att världsjudenhetens hets mot Putin är på samma nivå som den var mot Hitler en gång i tiden (jag menar, säger inte det er nånting? Hur jävla korkad kan man bli?)...
Putin har symboliskt en "anti-antisemitisk" fasad och han har ett gott förhållande till vissa judar som inte ställer till massa problem för honom. I praktiken är han dock den världsledare som gått allra längst i att bekämpa världsjudenheten. Han förstörde deras planer i Syrien, han har fängslat flera av de värsta oligarkskurkarna, han inför lag efter lag som gör det svårare för dem att verka i Ryssland etc etc.
Citat:
[*]Ryska nationalister inser detta.
Ryska nationalister som är emot Putin är antingen avlönade av ZOG eller fullständigt hjärndöda.
Citat:
[*]Svenska nationalister som uttalar sig positivt om Putin är grundlurade. Putin gillar inte bögar [vilket beror på att han är en populist som vill tilltala den kristna befolkningen], men han gillar inte nationalister heller, och ryska nationalister gillar inte honom.
Putin gillar inte ZOG. Du och andra SvP-dårar inte bara gillar ZOG. Ni strider för dem. Ni är beredda att offra era liv för den globala judiska agendan. Sen har ni mage om att prata om vem som är "grundlurad". Ni är så jävla sjuka och äckliga så det saknar motstycke.
Citat:
[*]Putin är fientligt inställd till Sverige.
Såna här påståenden liksom.

Putin har ju inte gjort ett skit mot Sverige trots extrem propaganda från Sverige mot hans land. Vår förre utrikesminister var en av de allra värsta anti-Putin propagandisterna - i hela världen. Sen är det Putin som är fientligt inställd, för att han inte gör något tillbaka...
Citat:
Det är därför vi heter Svenskarnas parti, inte Putins parti. Det är svensk nationalism som kommer i första hand och allt ska utgå från vad som är gynnsamt för oss. Det finns inget rimligt tvivel om att Putin gör mer skada än nytta för svensk och rysk nationalism.
"Vi", säger du. Det är tur att SvP redan är döende...