2014-10-01, 15:55
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Eller så slutar du suicidescouta i den.
E-25 plutoner är bland det roligaste man kan göra i spelet.

SU-101 plutoner fungerar i princip lika bra, förutom att man dödar allt med 2 salvor.
Citera
2014-10-02, 20:11
Medlem
Bearforceones avatar
Sitter här och funderar på de nya lätta vagnarna, är de något kul att spela med, ni som testat dem? Funderar nämligen på att använda gratis xp till den tyska tier 8:an.
Citera
2014-10-02, 20:36
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Sitter här och funderar på de nya lätta vagnarna, är de något kul att spela med, ni som testat dem? Funderar nämligen på att använda gratis xp till den tyska tier 8:an.

Den tyska är bra, men om du ska gratis xpa så är det nog bättre och skaffa bulldoggen. Den verkar OP och kommer nog nerfas. Såg en streamer spela den och 1620 xp var inte tillräckligt bra för att bli stridsvagnsess. Nu är det väl mest riktigt bra spelare som har skaffat den, men den verkar riktigt bra. Jag har den inte än men ska skaffa den så fort jag kan.
Citera
2014-10-02, 20:55
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Den tyska är bra, men om du ska gratis xpa så är det nog bättre och skaffa bulldoggen. Den verkar OP och kommer nog nerfas. Såg en streamer spela den och 1620 xp var inte tillräckligt bra för att bli stridsvagnsess. Nu är det väl mest riktigt bra spelare som har skaffat den, men den verkar riktigt bra. Jag har den inte än men ska skaffa den så fort jag kan.

Ja, en autoloader med 10 skott är inte alls op. Man undrar hur fan WG tänker ibland, speciellt efter debaclet med WTE. Men visst är de så att de bästa kör runt i dessa vagnar just nu.

Tror nog jag ska ta tysken först, ska visst vara snabbast i spelet.
Citera
2014-10-02, 21:32
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ja, en autoloader med 10 skott är inte alls op. Man undrar hur fan WG tänker ibland, speciellt efter debaclet med WTE. Men visst är de så att de bästa kör runt i dessa vagnar just nu.

Du ska absolut inte köra autoloadern på bulldog, den vanliga kanonen är helt jävla sick.
Citera
2014-10-03, 08:40
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:

Tja, den nya US light linjen tog kål på påståendet att autoloaders alltid är OP.
Fast det visste vi redan med Chi-Ri.

T37, nya tier6 light är mer eller mindre exakt samma tank som gamla Chaffeen och jag flyttade över min crew dit.
Citera
2014-10-03, 12:08
Medlem
Citat:
Eller så slutar du suicidescouta i den.
E-25 plutoner är bland det roligaste man kan göra i spelet.

Spelar aldrig så om det inte är jävligt nödvändigt med suicide-scouting. E25 är lika rörlig som en gris efter dom senaste patcherna. Har haft den sedan förra året och märker själv hur jävla seg den har blivit.
Citera
2014-10-03, 18:42
Medlem
Det märks att helgen har börjat...
Citera
2014-10-03, 20:01
Medlem
spirdalas avatar
Känns lite som om VK 45 02 har blivit buffad. Fronten är ju sjuk stark nu för tiden känns det som. Eller så sitter skrapningen just perfekt nu.
Senast redigerad av spirdala 2014-10-03 kl. 20:03.
Citera
2014-10-03, 20:12
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Känns lite som om VK 45 02 har blivit buffad. Fronten är ju sjuk stark nu för tiden känns det som. Eller så sitter skrapningen just perfekt nu.

Tier 9 tanken blev buffad förra patchen. Fronten både uppe och nere är 200mm, sida och bak är den 100mm. Tornet är 222/150/150.
Citera
2014-10-04, 01:47
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Tja, den nya US light linjen tog kål på påståendet att autoloaders alltid är OP.
Fast det visste vi redan med Chi-Ri.

T37, nya tier6 light är mer eller mindre exakt samma tank som gamla Chaffeen och jag flyttade över min crew dit.

chi ri är fan grym, om man vet hur man skall spela den, taff taff taff, reload, taff taff taff
gör bra med skada, ingen PL vagn som man skall rusha med

Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Du ska absolut inte köra autoloadern på bulldog, den vanliga kanonen är helt jävla sick.

du blir ägd av en annan bullfrog som har autoloadern
föredrar autoloadern eftersom du tjäna 12 sekunder på att klämma ut samma skada
och autoloadern laddar om snabbt, inte en minut som i waffen e100

Citat:

japp, dom överbuffade den, kommer nerfa den snart igen
bättre än e75 just nu
har satt 300 pen skott i lower plate och dom bara ding! :P
Citera
2014-10-04, 18:19
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:

Den har bättre frontal armour än Maus, eftersom den inte har några weakspots.
Mycket rolig att köra, även om det inte är så stor skillnad än innan.
E-75 är fortfarande bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in