Citat:
Måste bara worda det påståendet

Jag tyckte inte heller om det i början, faktiskt så tog det lång tid men jag vägrade köpa något som inte gav mig nåt men ändå ska kosta skjortan...
Efter ett par utlandsresor så insåg även jag att koks va fan the shit hehe.
För ett ex antal år sedan köpte/tog jag aldrig koks i Sverige, men efter att ha fått bra referenser vad det handlar om så ställer jag också krav vilket har lönat sig såpass att jag är nöjd

Skulle ALDRIG köpa osmakat av någon i ett kuvert från en taxi... om ja inte e utomlands då men knappt då heller, absolut inte utan att fått smaka/testa.
Jag brukar tänka att dom som vet med sig att dom har bra saker och gör en ärlig affär(mängd, potens o pris) låter en alltid testa för när du väl testat bra kola så skulle jag vilja säga att alla älskar det!

Kan självklart finnas nån men vet 20talet människor som "gillade kola men det funkade inte så bra på dom" som förstår nu vad som menas... Så jag tror att den som fortfarande hävdar sådana saker inte testat på kola på riktigt.
Det är inte bara hypat för hypandets skull, det är en sjuhelvetes härlig substans

Åk till Sydamerika eller nån annan del av världen där risken för att springa på potent kokain är mycket större så ska du se att även du var en liten kolatorsk och att det knappt finns nåt värt att köpa i detta land

Samt att när du väl fått smak för koks så kommer du att genom enkla medel(smaka/lukta) dig till bra shit
Den som vägrar ge dig smakprov(även på styckgubbar) gör det ju för att den vet att risken för att affären slutförs minskar, vad finns det att dölja.. ni båda är väl överens om att ni gör en olaglig, förutom detta faktum så ska det behandlas som vilken affär som helst, så ärligt man kan för en långsiktig lönsam relation.