2014-09-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Du har inte tagit Kokain om du inte gillar det, du har fått något utbankat Sverige kola

Måste bara worda det påståendet

Jag tyckte inte heller om det i början, faktiskt så tog det lång tid men jag vägrade köpa något som inte gav mig nåt men ändå ska kosta skjortan...
Efter ett par utlandsresor så insåg även jag att koks va fan the shit hehe.

För ett ex antal år sedan köpte/tog jag aldrig koks i Sverige, men efter att ha fått bra referenser vad det handlar om så ställer jag också krav vilket har lönat sig såpass att jag är nöjd
Skulle ALDRIG köpa osmakat av någon i ett kuvert från en taxi... om ja inte e utomlands då men knappt då heller, absolut inte utan att fått smaka/testa.

Jag brukar tänka att dom som vet med sig att dom har bra saker och gör en ärlig affär(mängd, potens o pris) låter en alltid testa för när du väl testat bra kola så skulle jag vilja säga att alla älskar det!
Kan självklart finnas nån men vet 20talet människor som "gillade kola men det funkade inte så bra på dom" som förstår nu vad som menas... Så jag tror att den som fortfarande hävdar sådana saker inte testat på kola på riktigt.
Det är inte bara hypat för hypandets skull, det är en sjuhelvetes härlig substans

Åk till Sydamerika eller nån annan del av världen där risken för att springa på potent kokain är mycket större så ska du se att även du var en liten kolatorsk och att det knappt finns nåt värt att köpa i detta land
Samt att när du väl fått smak för koks så kommer du att genom enkla medel(smaka/lukta) dig till bra shit
Den som vägrar ge dig smakprov(även på styckgubbar) gör det ju för att den vet att risken för att affären slutförs minskar, vad finns det att dölja.. ni båda är väl överens om att ni gör en olaglig, förutom detta faktum så ska det behandlas som vilken affär som helst, så ärligt man kan för en långsiktig lönsam relation.
Citera
2014-09-23, 21:06
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Jag har bara hört det från en kokainanvändande vän om att kokset slår på hårdare under fyllan.

Det är ju därför många gillar att dricka alkohol ihop med kokain. För att när alkohol och kokain blandas i levern får du en substans som heter Cocaethylene vilke gör effekten av colan änu starkare
Citera
2014-09-30, 17:21
Medlem
graffdatshits avatar
Hur kan kokainet vara så dyrt som det är 2014? Jag har köpt kola en gång och det var första och sista gången, ruset var svagt och kortvarigt.

Ångesten som infann sig när man insåg att man kunde ha fått MINST en femma tjack för samma peng! Om jag någonsin köper kola igen så skall priset vara lägre än tjack priset, eller så skall renligheten vara högre än tjack standarden. Det är inte värt det om man inte som en vän som provade någon riktigt bra sten i somras beskrev det "hela ansiktet domnade bort, man kunde inte svälja och kicken vara större än från något annat jag någonsin provat"
Citera
2014-10-01, 00:51
Bannlyst
En snabb fråga bara..Ska till Stockholm till helgen..Vet inte ens om det är värt att köra såna här typer av köp..men OM man får tanken att handla in 1-2 gram bra kokain i huvudstaden..Till vilken del av orten bör man dra sig till ? Har lyckats genom alla år få tag i allt jag sökt via gatulangarna men man vill inte dra ned på plattan direkt och fråga runt när det gäller Kokain..Läst rätt mycket om sture, antar förkortningen är Stureplan ? Är det in på krogen eller är det taxi chaffisarna som står för den här produkten där ? I min ort vet jag att det är lokala företaget av svart taxi som dealar kokainet till oss. Man vill ju gärna inte dra in på en krog heller och ränna runt.

Tips på välkända platser är väl inte olagligt eller strider emot reglerna att fråga efter

Mvh 4BD1
Citera
2014-10-01, 21:39
Medlem
Bertil85s avatar
Tar Kokain för första gången på länge. Skönt är Kokain inget snack om saken.
Citera
2014-10-02, 03:15
Bannlyst
Funderar på att ta en sväng förbi Stureplan på Fredag..Är det så att alla taxiförare där säljer kokain, eller är det bara ett visst gäng av dessa herrar ? Tex speciellt företag syftar jag på nu ? Någon som vet av egen erfarenhet? Har beslutat att göra ett försök på Fredag trots allt i och med att det är så svårt att hitta kola just nu. Stureplan ala taxi eller ala svart taxi !?
Citera
2014-10-02, 17:14
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4BD1
Funderar på att ta en sväng förbi Stureplan på Fredag..Är det så att alla taxiförare där säljer kokain, eller är det bara ett visst gäng av dessa herrar ? Tex speciellt företag syftar jag på nu ? Någon som vet av egen erfarenhet? Har beslutat att göra ett försök på Fredag trots allt i och med att det är så svårt att hitta kola just nu. Stureplan ala taxi eller ala svart taxi !?

Det är antagligen svarttaxi chaufförer du bör leta bland.
Citera
2014-10-02, 19:07
Medlem
Någon som har koll på laddpriser i Bukarest, Rumänien / Prag, Tjeckien?
Senast redigerad av Trippelliv 2014-10-02 kl. 19:24.
Citera
2014-10-02, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Det är antagligen svarttaxi chaufförer du bör leta bland.

Okej då är jag med. Ska försöka ge det en chans imorgon om man inte hunnit få tag i någon lokal kran där uppe, vet ju att Stockholm är kända för sitt kokain imperium kring krogarna.

Mvh 4BD1
Citera
2014-10-02, 22:40
Bannlyst
Blir man glad på kokain?
Citera
2014-10-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powerfulness
Blir man glad på kokain?
Man blir kung! Sen om man blir en glad kung eller en sur kung, det beror mer på en själv och ens inställning!
Citera
2014-10-02, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Man blir kung! Sen om man blir en glad kung eller en sur kung, det beror mer på en själv och ens inställning!

Ska man inta kokain i samband med måltid eller går det att inta en tablett på tom mage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in