2014-10-01, 13:43
Medlem
perry2s avatar
Skönt att vara bäst i Skåne igen....efter de sturska uttalandena av Mats Lusth i augusti.
Att vi är bäst i Skåne i april har ju blivit en vana de sista 7 åren.
Skönt att se tränarBjörn lomma ut ur hallen med blicken ner i backen.
Att se bröderna Bibic igår var underbart, mål många tacklingar och markeringar och till sist underbara leenden efter matchslut.
Per
Senast redigerad av perry2 2014-10-01 kl. 13:45.
Citera
2014-10-01, 17:38
Medlem
Såg matchen och det är ju lite typiskt att det måste vara ett derby som får Röglespelarna taggade. Det har annars varit lite sisådär med motivationen i Rögle.
Citera
2014-10-01, 21:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutthefuckup-1
Såg matchen och det är ju lite typiskt att det måste vara ett derby som får Röglespelarna taggade. Det har annars varit lite sisådär med motivationen i Rögle.

Tycker, som oberoende betraktare, mer att Malmö slarvade bort matchen än att Rögle tog den. Visserligen håller jag med dig om att Rögle var bättre än tidigare, men jag ser inte stabiliteten i Rögle.
Citera
2014-10-01, 21:50
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Tycker, som oberoende betraktare, mer att Malmö slarvade bort matchen än att Rögle tog den. Visserligen håller jag med dig om att Rögle var bättre än tidigare, men jag ser inte stabiliteten i Rögle.

Rögle har inte riktigt hittat spelet fullt ut.
Rögle blev av med sina 7 bästa spelare som gick uppåt. Malmö blev av med Robin Alvarez som gick till Dif samt 2 juniorer som gick utomlands.
Rögle behövr spela ihop nytt lag varje år eftersom vi ofta blir sönderkarvade. MIFs spelare går sällan till bättre klubbar.
Rögle blir att räkna med i vår igen.
Citera
2014-10-02, 07:38
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Rögle har inte riktigt hittat spelet fullt ut.
Rögle blev av med sina 7 bästa spelare som gick uppåt. Malmö blev av med Robin Alvarez som gick till Dif samt 2 juniorer som gick utomlands.
Rögle behövr spela ihop nytt lag varje år eftersom vi ofta blir sönderkarvade. MIFs spelare går sällan till bättre klubbar.
Rögle blir att räkna med i vår igen.

Ja, visst är det så. Det förändrar dock inte faktum i matcherna. Man spelar med det material man har. Hade det varit någon annan motståndare än Malmö hade Rögle förmodligen inte varit lika skärpta. Det blir intressant att se hur de kommande matcherna kommer att se ut för Rögles vidkommande.
Citera
2014-10-02, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ja, visst är det så. Det förändrar dock inte faktum i matcherna. Man spelar med det material man har. Hade det varit någon annan motståndare än Malmö hade Rögle förmodligen inte varit lika skärpta. Det blir intressant att se hur de kommande matcherna kommer att se ut för Rögles vidkommande.
Ikväll mot Hästen är intressant. Kommer Hästen fortsätta vinna eller är Rögle så stärkta av derbyvinsten att de vinner istället.
Citera
2014-10-02, 17:47
Medlem
Citat:
Ikväll mot Hästen är intressant. Kommer Hästen fortsätta vinna eller är Rögle så stärkta av derbyvinsten att de vinner istället.

Tror faktiskt Hästen vinner , starka där i Norrköping ,och vår vän i tråden kommer en match närmare att äta upp sin keps
Citera
2014-10-02, 18:22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Omöjligt att spekulera. Jag ser det som att alla resultat är möjligt. Något säger mig dock att Vita Hästen går på pumpen i kväll. Inget jag hoppas, men det känns så.
Citera
2014-10-02, 21:19
Medlem
Höjas avatar
Så jävla gott, plockat ner Hästen ett snäpp och tre poäng. Känns bra.
Citera
2014-10-02, 21:28
Medlem
IceEyess avatar
Makalös upphämtning av Timrå i tredje som onekligen var en grov revansch från senaste omgångens ineffektivitet
Citera
2014-10-02, 21:41
Medlem
Äntligen blev Vita hästen nerplockad till verkligheten.
Citera
2014-10-02, 23:18
Medlem
€rics avatar
Orgasm varning på vinsten idag.. äntliiigen.

Skönt att vinna mot bofors också, äckliga jävla lag. Förstår inte varför domarna tillåter dem snacka så mycket och vid utvisningar vägra skicka spelaren till utvisningsbåset. Skulle domarna bara ge dem ett lagstraff varje gång så skulle de ju sluta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in