Citat:
Men fattar ni inte? Hon har såklart gjort en deal med A för att få en större lägenhet längre bort från centrum iväg från nyfikna blickar. Om hon ska bli sambo behöver de en större lägenhet, därav satellitlägenhet. När hon fått den och han hittat egen, drar han. Personalen tycks ju tillåta allt så det är fritt fram att ansöka och bli beviljad då.
Riktig lyx må jag medge, medan vanligt folk får köa i åratal för en central lägenhet i Malmö. Dum är hon inte när det gäller att kunna sina rättigheter.
Riktig lyx må jag medge, medan vanligt folk får köa i åratal för en central lägenhet i Malmö. Dum är hon inte när det gäller att kunna sina rättigheter.Kanske har hon det. Men hon är ju så trygg och älskad för första gången i hela sitt liv!
Sen tror jag att det bara vore bra för både Berny och Theus att komma bort från centrum. Jag har sett några bilder på den här typen av boenden och en del av dem ser ju ut som små stugor (upp till kring 65m²) runtomkring ser man inget city iaf, mest gräs. Mindre risk också att hon stör grannar då många av dem är fristående. Så det vore ju enklare och trevligare att rasta Theus utanför centrum också. Kunna gå mer i gräset, slippa betongen liksom.
Men samtidigt är jag lite kluven inför om jag tycker att hon ens förtjänar såhär fint boende när hon beter sig så illa som hon gör (och egentligen tycker jag inte att hon förtjänar att ha kvar Theus heller). Typ som att knivhota trebarns mamma på facebook, också har hon oskyddat sex och sen när hon blir gravid så skiter väl hon i det och sveper sin whiskey ändå och hoppas att hon får missfall så hon slipper släpa sig till abortkliniken. Fan ingen respekt för liv. Sen har hon fan ingen skam i kroppen heller vilket gör det värre, för hade hon haft det så hade hon blivit ödmjuk nog att be om förlåtelse i efterhand för dom gånger hon typ hotar att göra 3 barn moderslösa. Du drar liksom inte in knivar i det hela om du inte ska försöka ha ihjäl någon eller åtminstone skada allvarligt. Och även om man kanske inte ens försöker ha ihjäl någon så är ju dödsfall stor risk om du hugger någon med en kniv. Berny är alldeles för kaxig för sitt eget bästa.
Jag efterlyser lite mer ödmjukhet och respekt för livet. Det här kommer låta jävligt taskigt men förr i tiden tvångssteriliserade dom såna som Berny, men eftersom det är nu för tiden så har hon hunnit bli gravid 3 gånger enligt egen utsago. Då tycker jag det är dags för P-spruta, P-stav eller bäst av allt vore kanske om hon knipsade sig på en gång, hon ska ju ändå aldrig ha barn. Möjligheterna till abort är inte till för att missbrukas, vissa ställen i världen får man inte ens göra abort, då spelar det ingen roll om du är typ en 11 åring som blev våldtagen och mest troligt kommer dö av förlossningen. Så du ska vara jävligt glad Berny, att du kan missbruka möjligheten till abort. Men jag önskar att hon kunde ha sådan pass respekt för liv att hon åtminstone skyddar sig när hon har samlag. Är det för krångligt och för många moment att trä på gummi så finns det gott om andra alternativ. Ta en jävla p-spruta eller whatever and be done with it! Då slipper hon blir gravid på ett helt år iaf!
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-29 kl. 01:28.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-29 kl. 01:28.