Citat:
Ursprungligen postat av
UltraMind
Tack för informationen!
Men vilket jävla skit att ha långa hovrättsförhandlingar om.
Nästa steg blir väl att åtala folk för rasistiska tankar?
Det här kommer att bli intressant,vi får hoppas att advokaten förberett sig noga med mycket material och vittnen.
Tack vare Dansk media kommer nog det här även att få visst intresse utanför norden..
Och sossarnas nya kulturminister kommer direkt att få bekänna färg..