Vad tror ni om Åshöjden då? Menar förstås den udda fisken Ricoh. Tar det roliga slut för dem nu? Har de någon chans alls mot topplagen?
tror klarar sig kvar men gör det via kval. för övrigt så tänkte jag posta om tv4 har rättigheterna men nån han innan mig nu kanske det blir och köpa premium faktist.
Vad tror ni om Åshöjden då? Menar förstås den udda fisken Ricoh. Tar det roliga slut för dem nu? Har de någon chans alls mot topplagen?
Det är inget nytt Rimbo som går upp. Finns en anledning att självaste Ingemar Linéll tog sig an laget och jag tror att de hamnar på kvalplats före H43 och Önnered.
De har en riktigt bra målvakt (Forsberg) och Båverud på niometer. Men mot topplagen har dom ingen chans. Tror som sagt på kvalplats, precis som hunden ovan.
Möjligheten finns med bra och rutinerade spelare och en gammal förbundskapten, synd bara att två gamla hjältar från Hammarby-eran stack den här säsongen som kommer.
Såg hela matchen. Hanisch fick mycket speltid och var, hör och häpna, en utav de bättre i Hamburg. Tror han drog in fem strutar. RNL vann, och Kim Ekdahl Du Rietz briljerade i vanlig ordning.
Det är inget nytt Rimbo som går upp. Finns en anledning att självaste Ingemar Linéll tog sig an laget och jag tror att de hamnar på kvalplats före H43 och Önnered.
De har en riktigt bra målvakt (Forsberg) och Båverud på niometer. Men mot topplagen har dom ingen chans. Tror som sagt på kvalplats, precis som hunden ovan.
Började ju minst sagt bra för dem, 26-23 mot topptippade Guif. Även tokdissade Önnered trotsade experterna med 30-24 borta mot H43. Överraskningarnas säsong?
En stor dag för Alingsås. Barcelona kommer på besök i Champions League. TV 10 sänder 17.30.
Nikola Karabatic, Kiril Lazarov, Sierhei Rutenka, Raul Entrerrios, Gudjon Valur Sigurdsson...Alingsås får försöka spela disciplinerat och smart och hålla nere siffrorna.
I Alingsås grupp spelar ju dessutom Flensburg, Orlen Wisla Plock, Kolding och Besiktas. Kan bli svårt att ta någon vinst för svenskarna. Möjligen då mot turkarna, eller polackerna.
Tittar till Kolding-Flensburg lite, danskarna (med Lukas Karlsson och Kim Andersson i truppen) leder med 18-12 mot slutet av första halvlek. Kasper Hvidt tydligen fenomenal i mål.
Alingsås inleder bra, 5-5. Johan Nilsson är inte blyg.
Senast redigerad av Ezzelino 2014-09-28 kl. 17:40.