2014-09-17, 22:59
Medlem
kvinnomisshandels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Någon mer som har problem med att öppna pokerklienten just nu?

Inga problem här heller.
Citera
2014-09-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PFP22
Du får bara .25/.50 på SvS också har jag för mig.
Nej man får upp till 1/2 NL och PL, vet dock inte hur det är med turneringar och FL.
Citera
2014-09-19, 22:21
Medlem
Undrat ett tag över hur man skriver i poker chatten? Kan det vara så att jag är bannad for good, har ju haft dispyter...

Edit; går det inga turneringar längre på svenskaspel?
Citera
2014-09-19, 22:34
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunvald007
Undrat ett tag över hur man skriver i poker chatten? Kan det vara så att jag är bannad for good, har ju haft dispyter...

Edit; går det inga turneringar längre på svenskaspel?

Obegripligt inlägg såvida du inte är totalt efterbliven.

Chatten vid bordet är det bara markera med musen och sen skriva. Du är nog bannad från chatten om du inte kan skriva. Kontakta den fantastiska supporten.

Turneringar går ju hela tiden, dygnet runt. Utom onsdagsnätter då den fantastiska klienten behöver massor av timmar på sig för att förbättra inget.
Citera
2014-09-19, 22:54
Medlem
Ja, det där är ju helt fantastiskt!

Håller dom fortfarande på med dessa?
Jag tror dom tappat runt 30-50% av trafiken på grund av den värdelösa uppdateringen varje jävla vecka.

Tydligen har dom lurat chefen att det behövs för att "synkronisera" alla system.

Jag hade sparkat idioterna.
Men det är väl som med SJ och alla andra statliga företag, att idioterna vinner oavsett hur mkt pengar man kastar i sjön.

Djupt tragiskt att det kan fortgå år 2014.
Men vi är få som är förvånade. Tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Obegripligt inlägg såvida du inte är totalt efterbliven.

M.M

Turneringar går ju hela tiden, dygnet runt. Utom onsdagsnätter då den fantastiska klienten behöver massor av timmar på sig för att förbättra inget.
Citera
2014-09-19, 23:04
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Ja, det där är ju helt fantastiskt!

Håller dom fortfarande på med dessa?
Jag tror dom tappat runt 30-50% av trafiken på grund av den värdelösa uppdateringen varje jävla vecka.

Tydligen har dom lurat chefen att det behövs för att "synkronisera" alla system.

Jag hade sparkat idioterna.
Men det är väl som med SJ och alla andra statliga företag, att idioterna vinner oavsett hur mkt pengar man kastar i sjön.

Djupt tragiskt att det kan fortgå år 2014.
Men vi är få som är förvånade. Tyvärr.

Helt klart undermåligt. Enkla självklara klagomål och förslag på förbättringar hörsammas inte med mer än "vi ska se över det".

Det är nog så att SvS helt enkelt är helt maktlösa i frågan. Det har gjorts en upphandling, Boss Media vann och efter det så har SvS inget att säga till om.
Citera
2014-09-21, 04:13
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmc.88
har alltid spelat här =) svenska kronor, å ja gillar designen, aa även om svenska spel poker är så JÄVLA RIGGAT så är de ändå kul å lira där
Vad menas med riggat?

Till vems fördel? Är det så att alla vinner lite åt gången så att man fortsätter spela eller något annat?

Är lite ny inom detta.
Citera
2014-09-21, 06:29
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Vad menas med riggat?

Till vems fördel? Är det så att alla vinner lite åt gången så att man fortsätter spela eller något annat?

Är lite ny inom detta.

Om pokersajter riggar på nåt sätt så skulle det väl vara att ge alla monsterhänder så det blir mer rake. Men nej, SvS (och alla andra seriösa pokersidor) är inte riggade och alla som säger det är antigen oseriösa eller dåliga förlorare.
Citera
2014-09-27, 20:58
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraen
Nej man får upp till 1/2 NL och PL, vet dock inte hur det är med turneringar och FL.

Kan nån mer som använder small stakes holdem manager till SvS bekräfta det? Läste lite gamla foruminlägg och då fungerade det bara till 0,25/0,5; har de fixat det nu, och i såfall vilka exakta begränsningar är det på SvS?
Citera
2014-09-28, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Kan nån mer som använder small stakes holdem manager till SvS bekräfta det? Läste lite gamla foruminlägg och då fungerade det bara till 0,25/0,5; har de fixat det nu, och i såfall vilka exakta begränsningar är det på SvS?

Stämmer.

Min HUD vägrar att lägga sig rätt på SvS, om jag flyttar en persons HUD så ändras den på de andra borden med vilket betyder att ett av borden så ligger den som den ska, på de andra så ligger huden huller om buller med spelare 1 på spelare 3 osv, någon som vet hur man löser det här?
Citera
2014-09-28, 04:59
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Stämmer.

Min HUD vägrar att lägga sig rätt på SvS, om jag flyttar en persons HUD så ändras den på de andra borden med vilket betyder att ett av borden så ligger den som den ska, på de andra så ligger huden huller om buller med spelare 1 på spelare 3 osv, någon som vet hur man löser det här?

Min hud gör också så, men det är väl knappast ett problem? Det är ju meningen att du ska ha en permanent plats tilldelad till varje hud till varje spelarplats på borden, så när du ändrar din setup på ett bord så ändras det på de andra också. Det händer dock att vissa platser flyttas randomly som jag får flytta tillbaka.
Citera
2014-09-29, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Min hud gör också så, men det är väl knappast ett problem? Det är ju meningen att du ska ha en permanent plats tilldelad till varje hud till varje spelarplats på borden, så när du ändrar din setup på ett bord så ändras det på de andra också. Det händer dock att vissa platser flyttas randomly som jag får flytta tillbaka.

Jo, det är ett problem. Varför skulle jag vilja ha Nisses HUD på Tompas säte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in