2014-09-26, 09:26
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quipu
Ack du upplysta människa som läser nordfront och glor på Youtube, jag krälar i stoftet inför din allsmäktiga vishet. Hur kunde överhuvudtaget kunskap spridas innan dessa två mästerliga instanser såg dagens ljus?

Vad spelar det för roll vilka sidor materialet finns på? Det är väl ändå materialet i sig som är det intressanta?

Du är en ignorant dumskalle, precis som jag har varit.
2014-09-26, 09:55
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Vad spelar det för roll vilka sidor materialet finns på? Det är väl ändå materialet i sig som är det intressanta?

Du är en ignorant dumskalle, precis som jag har varit.

Mm skrämmande vad många ignoranta dumskallar det finns eller hur? Måste kännas jobbigt för dig att möta dumskallar hela tiden. Du och molly62 borde bli vänner dock, får ni barn så måste det ju bli ett extremt upplyst ariskt mästerverk
2014-09-26, 12:13
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Mm skrämmande vad många ignoranta dumskallar det finns eller hur? Måste kännas jobbigt för dig att möta dumskallar hela tiden. Du och molly62 borde bli vänner dock, får ni barn så måste det ju bli ett extremt upplyst ariskt mästerverk

Du väljer själv om du vill ta del av sanningen eller inte.
2014-09-26, 12:40
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Du väljer själv om du vill ta del av sanningen eller inte.

Mm skillnaden är att jag har besökt Auschwitz, Birkenau och Ravensbrück. Talat med såväl judar som andra inkarnerade "oliktänkande" från främst Norge. På något sätt känns min metodik mera rationell än att fördjupa sig i nordfronts antisemitiska pr
2014-09-26, 12:42
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Mm skillnaden är att jag har besökt Auschwitz, Birkenau och Ravensbrück. Talat med såväl judar som andra inkarnerade "oliktänkande" från främst Norge. På något sätt känns min metodik mera rationell än att fördjupa sig i nordfronts antisemitiska pr

Då kan du ta del av juden David Coles material också. Han blev för övrigt trakasserad och misshandlad för sitt reportage och har tvingats gå "under jorden".

David Cole - The Truth Behind The Gates Of Auschwitz 1 of 2:
http://youtu.be/oinItLYg7qQ

David Cole - The Truth Behind The Gates Of Auschwitz 2 of 2:
http://youtu.be/VsG1wzm5pmc
2014-09-26, 12:59
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Då kan du ta del av juden David Coles material också. Han blev för övrigt trakasserad och misshandlad för sitt reportage och har tvingats gå "under jorden".

David Cole - The Truth Behind The Gates Of Auschwitz 1 of 2:
http://youtu.be/oinItLYg7qQ

David Cole - The Truth Behind The Gates Of Auschwitz 2 of 2:
http://youtu.be/VsG1wzm5pmc

Den mannen byter både namn och åsikter vartannat år men givetvis lyssnar ni skeptiker på varenda en förvirrad dåre som finns
2014-09-26, 13:11
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Den mannen byter både namn och åsikter vartannat år men givetvis lyssnar ni skeptiker på varenda en förvirrad dåre som finns

Så själva materialet är inte av intresse? Nej, då får du väl fortsätta vara ignorant då. Ditt val.
2014-09-26, 13:22
Avslutad
Citat:

Det är dock farligt att han blir misshandlad och trakasserad för det han tror på. Ingen ska bruka våld på någon som tror något annat än det vi "ska" tro på. Antar att anledningen är mest att Cole är själv jude.
2014-09-26, 13:24
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Det är dock farligt att han blir misshandlad och trakasserad för det han tror på. Ingen ska bruka våld på någon som tror något annat än det vi "ska" tro på. Antar att anledningen är mest att Cole är själv jude.

Eftersom han själv är jude så ses han som en förrädare av andra judar.
2014-09-26, 13:55
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Eftersom han själv är jude så ses han som en förrädare av andra judar.

Helt förståeligt. Dock förtjänar ingen att lynchas men tukthus vore nog på sin plats
2014-09-26, 13:56
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Helt förståeligt. Dock förtjänar ingen att lynchas men tukthus vore nog på sin plats

Du verkar vara en ganska hatiskt människa. Varför hatar du alla som ifrågasätter någonting som inte kunnat bevisats svart på vitt?
2014-09-26, 14:58
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Du verkar vara en ganska hatiskt människa. Varför hatar du alla som ifrågasätter någonting som inte kunnat bevisats svart på vitt?

Föraktar snarare ignorans på denna nivå.. Hat är ett på tok för starkt och farligt ord. Nazisterna exempelvis hatade judar. Egentligen irrelevant huruvida 1miljon eller 6miljoner judar strök med och på vilket sätt, hela deras tankesätt var så förkastligt och omänskligt att det saknar motstycke. När sedan du och andra "upplysta" vill nonchalera bort detta brott mot mänskligheten blir man givetvis mörkrädd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in