2014-09-06, 22:30
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Kevin Strootman har bytt agent nu. Han byter till samma agent som RvP har. Ser mer och mer ut som han gör sig redo för en flytt till Old Trafford framöver, kanske redan i januari.
Borde flyttat den sommar han vade Roma istallet.
2014-09-06, 22:45
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Borde flyttat den sommar han vade Roma istallet.

Det var väl inte riktigt hans beslut.
2014-09-06, 22:58
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Det var väl inte riktigt hans beslut.
Plus att han är borta hela hösten i vilket fall.
2014-09-06, 22:59
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Plus att han är borta hela hösten i vilket fall.

Det var han ju inte när han skrev på för Roma, men, ja.

Jag har svårt att förstå mig på dom Unitedsupportrar som är övertygade om att Strootman i januari är den perfekta värvningen.
Klubbar har inget större intresse av att släppa nyckelspelare mitt under säsongen. Ingen vet hur han kommer se ut efter korsbandsskadan. Plus att det sannolikt krävs en anpassningsperiod innan Strootman kan prestera till max. Inget United har råd med i rådande situation.
Senast redigerad av LuaLua 2014-09-06 kl. 23:03.
2014-09-07, 00:22
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Det var han ju inte när han skrev på för Roma, men, ja.

Jag har svårt att förstå mig på dom Unitedsupportrar som är övertygade om att Strootman i januari är den perfekta värvningen.
Klubbar har inget större intresse av att släppa nyckelspelare mitt under säsongen. Ingen vet hur han kommer se ut efter korsbandsskadan. Plus att det sannolikt krävs en anpassningsperiod innan Strootman kan prestera till max. Inget United har råd med i rådande situation.

Jag vet inte vad jag trodde att jag svarade på men ja...

Roma ser ju annars starka ut i år och har väl större chanser på scudetton än väldigt länge i år, självklart att Juve är favoriter i år igen men samtidigt så finns det ju inte en chans att de kommer vara lika starka med Allegri som boss, så det är nog intressant för honom att stanna i Roma säsongen ut till att börja med.
2014-09-07, 01:23
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Jag vet inte vad jag trodde att jag svarade på men ja...

Roma ser ju annars starka ut i år och har väl större chanser på scudetton än väldigt länge i år, självklart att Juve är favoriter i år igen men samtidigt så finns det ju inte en chans att de kommer vara lika starka med Allegri som boss, så det är nog intressant för honom att stanna i Roma säsongen ut till att börja med.

Det vore tragiskt om hela fotbollsvärldens mest härliga och välspelande centrala mittfält skulle brytas upp. Visserligen har Naingolan varit extremt nyttig och bra, men med Strootman där istället så är det ren njutning att se det mittfältet trilla boll.
2014-09-20, 19:28
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Liverpool, fast dom lyckas ju inte värva stjärnspelare trots CL iofs.
Precis.
2014-09-25, 22:36
Medlem
hakansukkurs avatar
Reus vill inte forlanga och BD lar val forsok fa ngt for honom i Dec i sa fall.

Sma rykten om Munir missnojd, trots mkt spel i Barca, Neymar kanner sig utstott av Lucho och att Wenger ska efter Benzema pa riktigt!?!
2014-09-25, 22:53
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur

Sma rykten om Munir missnojd, trots mkt spel i Barca, Neymar kanner sig utstott av Lucho och att Wenger ska efter Benzema pa riktigt!?!
Källa på det fetmarkerade...
2014-09-25, 23:20
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Källa på det fetmarkerade...
Munir - http://deportes.atresmedia.com/el-chiringuito-de-jugones/francois-gallardo-munir-siente-querido-barca_2014091200010.html
Edit:Munir ar f.o. Uttalad RM fan och gick till Barca for att de erbjod hans far arbetstillstand i Spanien, vilket inte RM gjorde

Neymar, inte konstigt efter tva valdigt konstiga utbyten - http://deportes.atresmedia.com/jugones/luis-enriqueneymar-masca-tension_2014092500261.html
Senast redigerad av hakansukkur 2014-09-26 kl. 00:12.
2014-09-26, 08:26
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur

Varför skulle Dortmund vilja sälja i Januari för? Det är inte så man får mer för en cup-tied spelare då än vad hans klausul är på i Juli.
2014-09-26, 08:38
Medlem
Lindzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Varför skulle Dortmund vilja sälja i Januari för? Det är inte så man får mer för en cup-tied spelare då än vad hans klausul är på i Juli.

Skulle vara om United skulle köpa honom då de inte ärmed i några cuper och slänger ut pengar lite varstans. De kommer ju inte lägga det på en mittback, det är en sak som är säker

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in