2014-09-25, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Leksand står på noll bedrövliga poäng och kan inte göra mål samtidigt som Luleå går som tåget, vi alla vet hur det kommer att sluta ikväll.

Man kanske ska kasta in en slant på Leksand? Nån gång ska det ju vända, och det brukar ju ske när det är mest ologiskt
Citera
2014-09-25, 15:57
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
Man kanske ska kasta in en slant på Leksand? Nån gång ska det ju vända, och det brukar ju ske när det är mest ologiskt

Funderar på att sälja lägenheten och lägga allt på Leksand, inte en chans att det blir någon annat än hemmaseger idag. Ty det är så hockey fungerar.
Citera
2014-09-25, 16:17
Medlem
JoonaToivios avatar
Snart begär jag mig mot Globenområdet, där slutligen DIF-Färjestad väntar. Ska bli kul att vara tillbaka på Hovet. Någon som vet hur årets upplaga av Färjestad är?
Citera
2014-09-25, 16:27
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku

Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Funderar på att sälja lägenheten och lägga allt på Leksand, inte en chans att det blir någon annat än hemmaseger idag. Ty det är så hockey fungerar.
Leksand på ett på tok för lågt odds känns inte jättespelvärt alltså.
Citera
2014-09-25, 17:41
Medlem
Leksand är så dåliga och och underskattade för tillfället att jag är säker att vi åker på pisk mot dom på lördag i FC. För så är verkligheten när vi möter bottenlag.
Citera
2014-09-25, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Ikväll ska Leksand göra mål. Det är allt jag kräver.

Icke då. Dom ska nollas!

Ser gärna lite poäng från tvillingarna ikväll, det har varit lite klent med det.
Citera
2014-09-25, 19:56
Medlem
Blir Scandinavium imorgon. Vore fan om vi inte kunde greja tre poäng på Modo.
Citera
2014-09-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
Blir Scandinavium imorgon. Vore fan om vi inte kunde greja tre poäng på Modo.
Erkänner att ni är rätt stora favoriter i morgondagens match. Men ni kommer nyligen från CHL-match, vilket kan sitta i benen fortfarande, och förra säsongen vann lagen på bortaplan samtliga möten lagen emellan. Spontant kan det gå hur som helst.
Citera
2014-09-25, 21:09
Medlem
Mikojans avatar
Vi som inte ser utskåpningen som Leksand blir utsatt för i kväll undrar vad som händer nu. Appelgren ut och sportchefen Salo som sa upp sig med buller och bång i veckan in i båset i stället?

Vore inte mer än rätt eftersom det är Salo som dragit ihop gänget som nu förlorar hejdlöst.

För det kan väl inte vara så illa att det är Luleå som är helt överlägset bäst just nu
Citera
2014-09-25, 21:15
Medlem
8-0!

Wham bam thank you mam.
Citera
2014-09-25, 21:19
Medlem
Ni är sämre än Väsby ja ni är sämre än Väsby!
Citera
2014-09-25, 21:29
Medlem
Embas avatar
Hvs miljonbygge kan inte ens föra en match mot ett på pappret Allsvenskt lag.

Ser det ut såhär på lördag igen när kung Davidsson ska hyllas så hoppas jag AJ halshugger random spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in