2014-09-24, 16:17
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Vad är din analys då?

Tradition!
Citera
2014-09-24, 16:38
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Vad är din analys då?
Dålig försäsongsträning? Dåligt läkarteam? Inte fan kan man skylla på otur i alla fall, ni hade väl konstant 7-8 spelare skadade förra säsongen. Verkar ju inte ha förbättrats under sommaren precis. Tror du att det bara är en slump att det händer just Brynäs, även den här säsongen? Det gör i alla fall inte jag.
Citera
2014-09-24, 16:41
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Dålig försäsongsträning? Dåligt läkarteam? Inte fan kan man skylla på otur i alla fall, ni hade väl konstant 7-8 spelare skadade förra säsongen. Verkar ju inte ha förbättrats under sommaren precis. Tror du att det bara är en slump att det händer just Brynäs, även den här säsongen? Det gör i alla fall inte jag.
Tidigare år med exakt samma upplägg och läkarteam då? Gick ju kanon 11/12. Innan det också. Hur förklarar du det?

Men du kanske har jättebra insyn i Brynäs... vad vet jag.
Citera
2014-09-24, 16:50
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Tidigare år med exakt samma upplägg och läkarteam då? Gick ju kanon 11/12. Innan det också. Hur förklarar du det?

Men du kanske har jättebra insyn i Brynäs... vad vet jag.
Inte kan vi sitta här och sia om vad som framkallar Brynässpelarnas skador, men den som har läst någon form av sannolikhetslära förstår självklart att slumpen inte fungerar på det sättet att samma lag har så stora problem som Brynäs hade förra året två säsonger i rad. I det långa loppet är det extremt lite som avgörs av slumpen. Kanske har någon liten men avgörande förändring gjorts i försäsongsträningen eller läkarteamet, det kan vi som sagt inte sia om.

Men vi får väl se om det håller i sig den här säsongen eller om ni kommer lindrigt undan i vinter.
Citera
2014-09-24, 16:53
Medlem
Citat:
Jag tycker straffet borde blivit hårdare.
Äh, men nu skojar du väl ändå?

En roughingutvisning, fine för mig, men mer än så behöver det inte vara.
Citera
2014-09-24, 16:56
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
Äh, men nu skojar du väl ändå?

En roughingutvisning, fine för mig, men mer än så behöver det inte vara.
Att ta tag i huvudet och dunka det i isen bör ge ett hårt straff.
Citera
2014-09-24, 17:48
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Tja, nu vet vi ju inte än hur denna säsong blir. Måste väl vara fler lag än Brynäs som har två spelare skadade just nu (Olden/Ollas i BIF), att påstå att det är något annat än otur är för tidigt att säga. Just nu går det inte att säga att säsongen är skadedrabbad, men oron finns förstås att den kan bli det sett till hur de senaste två säsongerna varit.
Citera
2014-09-25, 10:27
Avslutad
Äntligen match igen och idag tror jag på seger för Leksand. Luleå är ju kanske slitet efter CL hockey senast
Citera
2014-09-25, 10:31
Medlem
Embas avatar
Örebro ikväll. Måttligt sexigt. Allt annat än 3 poäng är en förlust.

Skaik på lördag däremot. #hylladavidsson
Senast redigerad av Emba 2014-09-25 kl. 10:33.
Citera
2014-09-25, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Örebro ikväll. Måttligt sexigt. Allt annat än 3 poäng är en förlust.

Skaik på lördag däremot. #hylladavidsson
Allt under sex poäng och en målskillnad på åtminstone 7-8 plus på dessa två matcher är en rejäl underprestation och besvikelse.
Citera
2014-09-25, 10:44
Medlem
von_Ss avatar
Ikväll ska Leksand göra mål. Det är allt jag kräver.
Citera
2014-09-25, 15:23
Medlem
Ferross avatar
Leksand står på noll bedrövliga poäng och kan inte göra mål samtidigt som Luleå går som tåget, vi alla vet hur det kommer att sluta ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in