2014-09-25, 13:30
Medlem
Någon som spelar Monk på hög nivå? Vad kör ni för build?
Länka gärna profile
Citera
2014-09-25, 13:47
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Någon som spelar Monk på hög nivå? Vad kör ni för build?
Länka gärna profile

Flashback Klanens bästa monk: http://www.diabloprogress.com/hero/fronk-2205/jtetr/18321159
Citera
2014-09-25, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karditsa
Hur funkar pet WD?

alltid velat ha en gubbe som gamla necro summoner på d2 men har aldrig funkat då jag spelade d3 pga att pets dör direkt på högre svårighetsgrader..

De fungerar väl bra, dem är fortfarande inte direkt lika starka som andra klasser t.ex Crusader, Demon hunter, Wizard.
Pets har dock fått en väldigt stor survivability buff, dock så är dem ju inte helt odödliga och du måste använda dig av toughness samt kommer att behöva återuppliva dina pets vid högre GR's.

Man spawnar physical pets med sin passiv ''fetisch sychopants'' med hjälp av rain of toads, samt använder sig av fetisch army och lägger all skill damage på fetisch army.

Min WD här om du behöver inspiration
http://www.diabloprogress.com/hero/kruzifixxion-2633/asddssdherty/47310240
Senast redigerad av Kruzifixxion 2014-09-25 kl. 14:41.
Citera
2014-09-25, 15:45
Bannlyst
Startade nyss en Wizard på Season och det går väldigt snabbt att levla i spelet.
Citera
2014-09-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Startade nyss en Wizard på Season och det går väldigt snabbt att levla i spelet.

I början ja.
60-70 utan boost är segt Hahaha!!
Citera
2014-09-25, 19:09
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna

Med boost gör du 0-70 på 45 minuter..
Citera
2014-09-25, 19:27
Medlem
Caffreys avatar
Tips på build till en Wizard med 1.3M 5M toughness, har inga fancy items eller set så nu kör jag electrocute och AO build. Sett många som kör Blizzard och Hydra med firebird set, funkar den builden utan firebird setet med andra runes kanske?
Citera
2014-09-25, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caffrey
Tips på build till en Wizard med 1.3M 5M toughness, har inga fancy items eller set så nu kör jag electrocute och AO build. Sett många som kör Blizzard och Hydra med firebird set, funkar den builden utan firebird setet med andra runes kanske?

Nej du behöver firebird för att den ska ge något.
Citera
2014-09-25, 20:28
Medlem
neurogens avatar
rank 580ish (minns inte exakt) på min wiz nu men grift 38 e de fan enbart tur på rift density och typ av mobs som gäller.. ännu inte klarat 38.
37 e också rätt jobbigt, känns som man "fuskar" om man hittar en karta med massa zombies :/
och känns som spelet är "orättvist" om man får winged assasins, corrupted souls eller liknande.
sällan man känner att det var sådär lagom mittemellan. hoppas de fortsätter med balansen lite mer.
tycker också de ska ta bort vissa mobs helt från grifts,ta bort alla pylons och ha en helt jämn density på alla grifts.
Citera
2014-09-25, 21:11
Bannlyst
Jag kör på Master redan i början av min ny Barbarian, se om jag klarar detta verkligen.

BTW: Jag försökte döpa min Barbarian till Lucifer, men det namnet var tydligen inte tillåtet.
Senast redigerad av Iwannakissrihanna 2014-09-25 kl. 21:33.
Citera
2014-09-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
rank 580ish (minns inte exakt) på min wiz nu men grift 38 e de fan enbart tur på rift density och typ av mobs som gäller.. ännu inte klarat 38.
37 e också rätt jobbigt, känns som man "fuskar" om man hittar en karta med massa zombies :/
och känns som spelet är "orättvist" om man får winged assasins, corrupted souls eller liknande.
sällan man känner att det var sådär lagom mittemellan. hoppas de fortsätter med balansen lite mer.
tycker också de ska ta bort vissa mobs helt från grifts,ta bort alla pylons och ha en helt jämn density på alla grifts.

De har nog sina diskussioner om detta!
Corrupted Angels, anarchs och winged assasins är ju exempel på kukar.
Men allvarligt talat. Den största kuken av alla måste ju vara Exorcist? Jag fattar ingenting. Han laddar med händerna ifrån 200000yards o skjuter en rejäl stråle som oneshottar mig. Går den undvika??

Sen kan de ju ta bort Perdition för hans charge är en oneshot över grift 34 och därmed blir jag en ledsen man...

Aja kommer ta hela natten om ja ska gnälla på monster i grifts.

Men de tog ju bort rockworms. För de var de största kukarna. Kukarnas kuk var de. Äntligen är de borta.

Jailer.

Aja ska lägga av!
Happywhunting!
Citera
2014-09-25, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga
Jailer.

Helt jävla retarderat på blåa packs på högre rifts. 4-5 elites som kör jailer efter varandra ser till att dina cheat-deaths proccar direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in