Citat:
Håller med om att det är lite konstigt att det där skulle vara så viktigt. Det kan ju dock tänkas finnas lite andra faktorer som spelat in också, men det är ju bara Hennix som vet hur har resonerat och tänkt i det här fallet.Jag kan inte förstå varför det var så extremt viktigt för honom att placeras högre upp. Det är högst rimligt att de kommunala kandidaterna placeras högre än en person som inte ställer upp på kommunal nivå, dessutom hade partiet exakt 0 chanser att komma in i riksdagen detta år.
Citat:
Personligen tycker jag väl att det verkar som att Hennix gjort mer nytta än vissa av kommunkandidaterna. Han skrev i någon kommentar att han delat en massa flygblad och placerat ut valsedlar osv, så han har väl gjort i princip samma saker som alla kommunkandidater gjort bortsett från att han inte ställde upp i kommunvalet själv. För det var väl långt ifrån alla kommunkandidater som höll några tal under valrörelsen?Jag tycker inte att Hennix gjort särskilt mycket för att förtjäna en högre placering för övrigt, det han främst ägnat sig åt under valrörelsen är att skriva kommentarer på Realisten, Nordfront och Nationell.nu. Han har mig veterligen inte hållit ett enda tal inför allmänheten eller dylikt. Visst, han snickrade ihop en kampanjsida, med en design hämtad från internets barndom, men den spreds knappast till andra än redan övertygade.
Citat:
Schysst liknelse Hennix upptäckte att han inte ens fick bära fanan eller bli operativ chef över näste 7
Då ringde han direkt till Klas Lund och sade att han inte enbart tänker gå med en sköld under demon utan iaf minst få hålla två tal.
Lund sade då att de kommit överens med polisen om två timmars tillståndsgivet demostration och att han då inte kommer hinna tala och att det vore dumt att börja bråka med polisen i detta skede.
Nils accepterade inte detta och hoppade av SMR och ringde till Langen som direkt skrev en artikel som fungerade som ett imperativ till landets nationalister där "Nationell.nu" har all form av tolkningsföreträde och står för allt sunt förnuft.
Då ringde han direkt till Klas Lund och sade att han inte enbart tänker gå med en sköld under demon utan iaf minst få hålla två tal.
Lund sade då att de kommit överens med polisen om två timmars tillståndsgivet demostration och att han då inte kommer hinna tala och att det vore dumt att börja bråka med polisen i detta skede.
Nils accepterade inte detta och hoppade av SMR och ringde till Langen som direkt skrev en artikel som fungerade som ett imperativ till landets nationalister där "Nationell.nu" har all form av tolkningsföreträde och står för allt sunt förnuft.

Fast Motståndsrörelsen har ju inte något med det här att göra.
Snudd på sant

Citat:
Roligt
Dock måste jag säga att jag håller med herr JuliusSeverus om att Ukraina-krisen var totalt onödig och idiotisk även om han använder lite för hetsig retorik och riktar den mot partiet som helhet.