2014-09-24, 19:38
Medlem
mralexiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hefaiston
För att jag jobbar som flygledare, det är mitt jobb att separera flygplan. Framförallt på hög höjd är risken för ett separationsunderskridande extremt liten, vi talar om ett fåtal händelser per år.

Vad gäller din juridiska liknelse så gäller "oskyldig tills bevista skyldig". Du har inte visat ett enda bevis på att någon form av kemikaliespridning pågår med flygplan. Tills du gör det kommer det enligt din egen liknelse per definition vara falskt.

Du antyder också att för att man ska kunna sprida dom här kemikalierna så ska flygledare bryta separationsreglerna, är det rätt tolkat?

Om det är det du säger så är det ännu ett bevis på din enfald. Vi har automatiska system som övervakar all separation, både säkerhetsnät som ser till att vi har väldigt svårt för att underskrida den utan att bli medvetna, men det finns också system som loggar alla gånger då separationen är mindre än den föreskrivna. Ifall jag har ett separationsunderskridande kommer jag tas ur position och stängas av i väntan på utredning. Det är alltså ingenting man gör bara så där, gör du det medvetet kommer du förlora jobbet (inte ens "kommer kanske", du kommer) och du kan dessutom ställas framför domstol om du medvetet riskerar säkerheten.

Det du föreslår finns inte på kartan, och det är redan innan vi tittar på alla andra orimligheter såsom:

Var finns tankarna?
Vem tillverkar kemikalierna?
Var tillsätts dom i bränslet?
Om dom tillsätts i bränslet, varför är det då bara vissa som (enligt dig) "sprutar kemikalier"?
Varför finns det inga kontroller i flygplanen för detta?

Sen kan man utöver detta diskutera mera om den extrema orimligheten i en konspiration på global skala som involverar tusentals personer.

Det finns förklarat exempel tidigare i tråden som besvarar dina funderingar.

Jämförelsen handlar om att ni förkastar vittnesmål som om det vore löjligt.. Jag lägger upp ett exempel på något som oftast leder till dom med hjälp av vittnesmål.
Citera
2014-09-24, 19:38
Medlem
mralexiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Häromveckan flög jag från Landvetter till södra europa och såg till min glädje att jag satt vid ett chemtrailande plan. Om man tittar på bilden jag tog ser man det lilla röret på undersidan där all farlighet släpps ut. Man kan faktiskt se röken om man tittar noga. Hade inte den här tråden upplyst mig om chemtrailande hade jag trott att det rörde sig om ett vanligt utsläpp för avgaser. Nu vet jag bättre.
Ni kan således börja bevaka Brussel Airlines avgångar från Landvetter, de chemtrailar som f*n.

På vägen hem formationsflög vi över tyskland och jag såg flera plan som chemtrailade runt Frankfurt. Förr hade jag trott att planen jag såg var väldigt långt borta, säkerhetsavstånd och så, men nu upplevde jag att det faktiskt rörde sig om små miniatyrkopior av passagerarplan som egentligen låg väldigt nära oss.
Så det var naturligtvis så det var.

Äre sant har dom börjat med miniatyr plan. Goddamn
Citera
2014-09-24, 19:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mralexius
...

Jag ser att du tyvärr råkade förbise min fråga så jag ställer den igen:

Kan du inte förklara hur de kan slå på och slå av chemtrailsen (som du visade i filmen) om ämnena är inblandade i bränslet? Stänger de av och slår på motorerna borde ju passagerarna kanske bli lite oroliga?
Citera
2014-09-24, 20:11
Medlem
Citat:
Det finns förklarat exempel tidigare i tråden som besvarar dina funderingar.

Jämförelsen handlar om att ni förkastar vittnesmål som om det vore löjligt.. Jag lägger upp ett exempel på något som oftast leder till dom med hjälp av vittnesmål.
Och du har som sagt fått förklarat för dig varför jämförelsen haltar. Ämnet är uttömt, du har fel.

Så ägna din tid åt att besvara de kritiska frågor du får i stället. Och glöm inte källförteckningen! Du har ett antal gånger nu påstått "finns på nätet", utan att förse oss med en länk, som brukligt är.

Jag är också nyfiken på ditt svar på SnakePlissskens fråga. Så, måste hen upprepa frågan ännu en gång eller har du redan förstått den och behagar svara?
Citera
2014-09-24, 20:14
Medlem
Citat:
Mycket intressant.
Det verkligt intressanta blir att se om du förstår resonemangen, tar till dig kritiken och börjar behandla saker som "belägg" och "analys" och "resonemang" på ett seriöst sätt.

Ska jag tolka dina inlägg som att du accepterat det som de flesta andra accepterar, att videon utan adekvat analys inte kan påstås stödja något annat än ett helt vanligt möte mellan helt vanliga plan med helt vanlig separation?
Citera
2014-09-24, 20:32
Medlem
mralexiuss avatar
Postar igen

Meteorolog som börjar erkänna Geo Engineering i TV.

Notera att han också säger i klippet att det idag inte finns någon bevisad hälsofara för människor till följd av dessa projekt. Det är enligt mig helt absurt.

https://www.youtube.com/watch?v=54YX5o4yfLM
Citera
2014-09-24, 20:51
Medlem
Citat:
Postar igen

Notera att han också säger i klippet att det idag inte finns någon bevisad hälsofara för människor till följd av dessa projekt. Det är enligt mig helt absurt.

Men hur dum är du egentligen? Det handlar om chaff, remsor på svenska, även känt som Düppel. Det har används redan under andra världskriget och har INGENTING med geoengineering att göra, utan är ett motmedel som stridsflyg kan fälla för att störa fiendens radar. Här är en liten kortdokumentär från 50-talet: https://www.youtube.com/watch?v=OAFdiadkLKs

Meteorologen har alltså inte "erkänt" något som inte redan alla vet som har minsta koll, och känt till i över 70 år!

Någon har filmat en TV-sändning och lagt på "läskig musik" och givit sin retarderade förklaring till vad vi ser och sådant går du på? Vederbörande har stängt av kommentarer på YT därför att vem som helst med minsta koll hade kommenterat precis vad det handlade om. Kom ut ur din bubbla där du onanerar till dylika dumheter och försök lära dig något på riktigt om allas vår verklighet. Vågar du det?

Och, som sagt, det är inte ens geoengineering. Det har ingenting med klimatologi, med väderkontroll eller molnbildning att göra!

Vad skulle du själv gissa att alimuniumremsor som syns för blotta ögat har för hälsoeffekter? Ett tips: tugga inte på dem. Om du är rädd får du väl sluta köpa alufolie på ICA...
Senast redigerad av DjILY 2014-09-24 kl. 20:55.
Citera
2014-09-24, 20:52
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Äre sant har dom börjat med miniatyr plan. Goddamn
När man utesluter att det var normalstora plan på några km avstånd så är den enda naturliga förklaringen att det var små miniatyrplan, eller hur?
Nu när jag har indikerat att Brussel Airlines chemtrailar med Landvetter som bas, tänker du/ni gräva djupare i detta? Och vad tror du om de oemotsägliga bevisen på röret för chemtrailsutsläpp, här ser vi ju precis hur motorn utifrån sett är konstruerad, har vi kommit ett steg närmare sanningen? Jag blev lite besviken när du ignorerade alla bevis jag gav dig här och hade nog förväntat mig en djupare diskussion kring detaljerna.
Citera
2014-09-24, 20:54
Medlem
Citat:
Vad menar du?
Det finns förklarat exempel tidigare i tråden som besvarar din fundering.

Då får du ett eget vittnesmål och behöver aldrig mer hänvisa till nån annan (som vi inte vet hur skojfrisk den personen är). Du kan ju meddela i tråden när dina prov är slutförda.

Förresten, det hedrar dig att du inte motsa nånting av det jag skrev. Vilket betyder att vi är överens om mina slutsatser. Desto större anledning att du prioriterar proven framför forumskrivandet.

Citat:
Postar igen

Har du sett nån människa som säger att geoenginering inte finns? I den här tråden pratar vi bara om diväteoxiden som orsakar tusentals dödsoffer varje år.
Citera
2014-09-24, 20:57
Medlem
mralexiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Det finns förklarat exempel tidigare i tråden som besvarar din fundering.

Då får du ett eget vittnesmål och behöver aldrig mer hänvisa till nån annan (som vi inte vet hur skojfrisk den personen är). Du kan ju meddela i tråden när dina prov är slutförda.

Förresten, det hedrar dig att du inte motsa nånting av det jag skrev. Vilket betyder att vi är överens om mina slutsatser. Desto större anledning att du prioriterar proven framför forumskrivandet.

Din slutsats. Jag har ej varken accepterat eller förkastat.

Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Har du sett nån människa som säger att geoenginering inte finns? I den här tråden pratar vi bara om diväteoxiden som orsakar tusentals dödsoffer varje år.

Jag är fast besluten om att geoengineering i olika former är något som utförs idag.
Citera
2014-09-24, 21:00
Medlem
mralexiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
När man utesluter att det var normalstora plan på några km avstånd så är den enda naturliga förklaringen att det var små miniatyrplan, eller hur?
Nu när jag har indikerat att Brussel Airlines chemtrailar med Landvetter som bas, tänker du/ni gräva djupare i detta? Och vad tror du om de oemotsägliga bevisen på röret för chemtrailsutsläpp, här ser vi ju precis hur motorn utifrån sett är konstruerad, har vi kommit ett steg närmare sanningen? Jag blev lite besviken när du ignorerade alla bevis jag gav dig här och hade nog förväntat mig en djupare diskussion kring detaljerna.

Du är inte trovärdig, beklagar. Finns säkert någon annan som du kan föra bakom ljuset.

Tack för visat intresse!
Citera
2014-09-24, 21:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du är inte trovärdig, beklagar. Finns säkert någon annan som du kan föra bakom ljuset.

Tack för visat intresse!

Du är inte heller trovärdig om du inte svarar på frågor - t.ex. min här ovan.

Tack för visad idioti!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in