2014-09-23, 22:48
Medlem
Min sambo är 16 år äldre än mig och vi har varit tillsammans i 9 år snart. Har aldrig haft det bättre och skulle aldrig byta. Det är ju ingen annans business än er, skit i vad andra säger.
Citera
2014-09-23, 22:48
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LooRy
det finns alltid folk som kommer döma, vad man än gör i livet. Så länge det du gör gör dig lycklig, så ska du skita i dem som dömer. (håll det relativt lagligt bara)

Ja. Lagligt lär det ju vara... Hehe...
Citera
2014-09-23, 22:49
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Vill du ha barn med honom?

Jag tror inte jag någonsin vill ha barn, det kan bli en deal-breaker för honom, möjligtvis.
Citera
2014-09-23, 22:53
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Min sambo är 16 år äldre än mig och vi har varit tillsammans i 9 år snart. Har aldrig haft det bättre och skulle aldrig byta. Det är ju ingen annans business än er, skit i vad andra säger.

Åh, tack! Det var ett lugnande svar. Glad att ni har det bra!
Citera
2014-09-23, 22:59
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Japp, så här är det. Träffade en otroligt gullig kille på krogen för 1,5 månad sen. Vi har varit oskiljaktiga sen dess. Vi har även sagt "jag älskar dej".

Till grejen; min pojkvän är 23 och jag är 39. Vi har underbart sex och vi trivs otroligt bra tillsammans. Jag är själv lite nördig, filmtok och inga barn.

Hur ser ni på vår åldersskillnad? Är det läskigt?

Nej, er åldersskillnad är inte läskig. Njut av det ni har för stunden och tänk inte så mycket på framtiden är mitt råd. Ni har ju precis träffats så ingen vet om det kommer att hålla mellan er.
Er åldersskillnad är ju ganska stor och den kommer att märkas så småningom, men den dagen den sorgen
Citera
2014-09-23, 23:01
Medlem
Det var nog er två jag såg på bussen för några veckor sen och JA folk reagerar på sugarmomas/milfs och toy boy-förhållanden.

Men det kan funka några månader till ett år. Det blir bara lite skumt när du ska fira jul och högtider med hans familj, men skippar ni den biten är det lugnt.
Citera
2014-09-23, 23:05
Medlem
testpilotens avatar
poor is the man whose pleasures depend on the permission of another
Citera
2014-09-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Ärligt talat kom aldrig åldern upp direkt. Han ser äldre ut, fast fattade ju att jag är äldre. Lite skumt är det ju... Det är därför jag ändå är lite osäker på det hela även om jag älskar honom. Aaaargh, jag vet inte vad jag har gett mej in på, men vet att jag inte vill förlora honom nu...

Skumt behöver det ju inte vara, tänker bara att han måste kännas så mycket omognare och undrade därför vad du såg i honom utöver ren attraktion. Man mognar ju mycket med åldern och killar i den åldern brukar vara allt annat än stabila och mogna. Men du kanske hittat ett undantag där.
Citera
2014-09-23, 23:08
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Nej, er åldersskillnad är inte läskig. Njut av det ni har för stunden och tänk inte så mycket på framtiden är mitt råd. Ni har ju precis träffats så ingen vet om det kommer att hålla mellan er.
Er åldersskillnad är ju ganska stor och den kommer att märkas så småningom, men den dagen den sorgen

Det är väl lite den inställningen jag försöker hålla, men jag (och han) är båda så pass kära just nu att vi inte vill tänka så långt fram. Är mest bara orolig för folks åsikter, fast jag vet att jag borde skita i det. Att en av mina bästa polare dissade vårt förhållande tog mej hårt.
Citera
2014-09-23, 23:10
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IzzBells
Skumt behöver det ju inte vara, tänker bara att han måste kännas så mycket omognare och undrade därför vad du såg i honom utöver ren attraktion. Man mognar ju mycket med åldern och killar i den åldern brukar vara allt annat än stabila och mogna. Men du kanske hittat ett undantag där.

Ja, du. Jag är rätt barnslig haha. Nämen, det har faktiskt inte varit något problem. Han är bra på att snacka och har åsikter, vi lyckas rätt bra. Inte känt nåt problem på det planet - än...
Citera
2014-09-23, 23:41
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testpiloten
poor is the man whose pleasures depend on the permission of another

Thanks, testpiloten!
Citera
2014-09-23, 23:43
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Det var nog er två jag såg på bussen för några veckor sen och JA folk reagerar på sugarmomas/milfs och toy boy-förhållanden.

Men det kan funka några månader till ett år. Det blir bara lite skumt när du ska fira jul och högtider med hans familj, men skippar ni den biten är det lugnt.

Nja, åker bara spårvagn, så det var inte vi. :-D

Menar du för att jag är samma ålder som hans föräldrar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in