2014-09-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
WG har ju ett "password change event" just nu som ger 300 guld om du byter ditt password. Kan det vara orsaken?

Tydligen, jag bytte nämligen epostadress och fick skapa "nytt" lösenord
Citera
2014-09-23, 12:51
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
eftersom den är premium kommer den inte att nerfas.

??????????

trodde du hade spelat WoT ett tag ???
då borde du veta att det är en direkt lögn, WG nerfar alltid premium
su 122-44, löwe, type 59, SuperPershing, e25

wg nerfar allt, skitsamma om du använt riktiga pengar
Citera
2014-09-23, 12:57
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Tydligen, jag bytte nämligen epostadress och fick skapa "nytt" lösenord

Hur bytte du epost?
Citera
2014-09-23, 15:35
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
??????????

trodde du hade spelat WoT ett tag ???
då borde du veta att det är en direkt lögn, WG nerfar alltid premium
su 122-44, löwe, type 59, SuperPershing, e25

wg nerfar allt, skitsamma om du använt riktiga pengar

Källa på nerfarna?
Löwe buffades nyligen med mer sidopansar och bättre depression.
Varken SU-122-44 eller E-25 fick sin camo nerfad när alla andra TDs fick sin camo nerfad.
Type59 är diskutabelt, eftersom den fick bättre pen men sämre motor. Oavsett vad, så går den inte att köpa vilket säger en hel del.
Superpershing nerfades, men då gavs ägare möjligheten att sälja den för det guldpris de köpte den för.

Nerfar som beror av powercreep är dock en helt annan sak.
Citera
2014-09-23, 17:46
Medlem
coq_noirs avatar
Citat:
Källa på nerfarna?
Varken SU-122-44 eller E-25 fick sin camo nerfad när alla andra TDs fick sin camo nerfad.
Type59 är diskutabelt, eftersom den fick bättre pen men sämre motor. Oavsett vad, så går den inte att köpa vilket säger en hel del.
Superpershing nerfades, men då gavs ägare möjligheten att sälja den för det guldpris de köpte den för.

Det finns faktiskt ett sätt att lägga vantarna på en 105 leFH18B2, köp Italeris Ferdinand World of Tanks modell kit http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/italeri-extended-range/ så får du en bonus kod till 105 leFH18B2+3st invites codes. obs funkar bara på EU servern.
Citera
2014-09-23, 20:02
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Type59 slutade säljas för den höll på att knäcka matchmakern, ett tag kunde man se 7-10st PER lag, det fanns helt enkelt för många som spelade den samtidigt och den har både nerfats och buffats i omgångar men inga större förändringar vad jag minns.
Citera
2014-09-23, 20:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Källa på nerfarna?

SU-122-44 är nerfad i speed och jag har även för mig att det blivit lite längre Telias samt aimtime. Hade 67% på den förr, nere på 59% nu. Den är avsevärt mycket sämre nu, speeden gjorde mycket på den. Den nerfades väl i samband med att E-25 kom?
Citera
2014-09-24, 03:52
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coq_noir
Det finns faktiskt ett sätt att lägga vantarna på en 105 leFH18B2, köp Italeris Ferdinand World of Tanks modell kit http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/italeri-extended-range/ så får du en bonus kod till 105 leFH18B2+3st invites codes. obs funkar bara på EU servern.
lol

400 spänn + frakt

du fick väl 15000 guld, plus b2 arty och några dagar premium för det priset något tag sedan ?
Citera
2014-09-24, 04:04
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Källa på nerfarna?

äger nästan alla premium vagnar

äger du en fullt utrustad T-54 ?
sätt på type 59 kanonen så har du hur typen var när den var ny
ny är fan löwe lika snabb i starten nästan

su122-44 har dom också nerfat sönder, säger inte den är kass, den kan punga ut massiv skada om rng är på din sida, men om du hörde den när den var ny så var den fan som e-25 nästan när den kom
super bajsaren fick man sälja, tier 9 var skit sura att dom slösa guldskott som super bajsaren bara åt upp ,blev dyrt för dom och whine börjades
super bajsaren förlorade all sin armor och går att penna typ nästan överallt, kan bero lite på hur RNG är när man skall träffa luckan när super bajsaren bara visar tornet
dom borde bytt vagn istället för att nerfat den, bara bytat ut den till någon annan tank

löwe fick en liten buff ja och är nu spelbar i t8 igen, men är fan nästan slöare än t95, fucking terrain resistance mega super nerf

kommer kanske spela den efter nästa patch igen där dom tar bort att man kan börja brinna genom att bli skjuten i fronten
och jäklar vad "the burn machine" dvs jagdtiger88 kommer buffas då :P

power creep är en annan sak, har nästan gjort vissa tank ospelbara
Citera
2014-09-24, 04:10
Medlem
Kebabsugers avatar
fick min första chat ban för et tag sedan, på 6 dagar, eller 5dagar 23timmar.....
konstigt
min polare fick en dag, sedan 3 dagar, jag fick en vecka direkt
kan fan inte pinga på pollackerna på kartan, iofs så har dom säkert råka trycka bort minimapen så dom kan se mer saker på deras 12" skärmar

fick även min första ban, 12 timmar
idiot som blockade min platoon buddy och försökte trycka ut han till fienden.
sköt han en gång för han skulle fatta vinken, han iggar det och trycker ut min polare som lyckas bara äta ett skott innan han hinner runt(leo1) och tillbaka, jag smackar idioten en gång till, min polare sköt han en gång direkt också, min polare skjuter en gång till och han har nu 120 liv kvar, jag är mannen och läggre tredje skotten och direkt kickad

jajja han dog i alla fall

och sedan hoppade vi bara in i forged alliance i stället
Citera
2014-09-24, 08:38
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
äger nästan alla premium vagnar

äger du en fullt utrustad T-54 ?
sätt på type 59 kanonen så har du hur typen var när den var ny
ny är fan löwe lika snabb i starten nästan

su122-44 har dom också nerfat sönder, säger inte den är kass, den kan punga ut massiv skada om rng är på din sida, men om du hörde den när den var ny så var den fan som e-25 nästan när den kom

löwe fick en liten buff ja och är nu spelbar i t8 igen, men är fan nästan slöare än t95, fucking terrain resistance mega super nerf

kommer kanske spela den efter nästa patch igen där dom tar bort att man kan börja brinna genom att bli skjuten i fronten
och jäklar vad "the burn machine" dvs jagdtiger88 kommer buffas då :P

power creep är en annan sak, har nästan gjort vissa tank ospelbara

Skulle säga att powercreep har gjort rätt mycket plus att meta har förändrats jämfört med ev smygnerfar.
När Type59 och SU-122-44 kom ut fanns tex inte gold ammo för credits, kartorna var inte anpassade efter fysiken och vi hade det gamla felaktiga träffsystemet som skickad 20% av skotten till utsidan av siktcirkeln.

För en Type59 innebär detta att folk skjuter en med guld och att de träffar bättre pga ett bättre siktsystem. Den har blivit något slöare, men knappast dramatiskt och den fick en bättre kanon än vad den hade från början.

SU-122-44 har överhuvudtaget inte nerfats. Det som dock hänt är att folk har insett hur farlig den är och fokuserar mer eld på den. Samma sak som händer med WTF100, som nu på NA dör 5s efter den är spottad.
Sen har dominansen av mediums lett till att SU-122-44 har större problem eftersom den har kass acc, pen och depression.
Citera
2014-09-24, 08:49
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Skulle säga att powercreep har gjort rätt mycket plus att meta har förändrats jämfört med ev smygnerfar.
När Type59 och SU-122-44 kom ut fanns tex inte gold ammo för credits, kartorna var inte anpassade efter fysiken och vi hade det gamla felaktiga träffsystemet som skickad 20% av skotten till utsidan av siktcirkeln.

För en Type59 innebär detta att folk skjuter en med guld och att de träffar bättre pga ett bättre siktsystem. Den har blivit något slöare, men knappast dramatiskt och den fick en bättre kanon än vad den hade från början.

SU-122-44 har överhuvudtaget inte nerfats. Det som dock hänt är att folk har insett hur farlig den är och fokuserar mer eld på den. Samma sak som händer med WTF100, som nu på NA dör 5s efter den är spottad.
Sen har dominansen av mediums lett till att SU-122-44 har större problem eftersom den har kass acc, pen och depression.

Vad snackar du om? Har du kört den innan E-25 och efter? Den är sjukligt mycket slöare nuförtiden, du har absolut inte samma acceleration samt topspeed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in