Citat:
Säg efter mig. Vi blev piskade av Turkiet, vi blev våldtagna av Saddam, och än idag har vi inget eget land trots att det är krig i både Syrien och Irak så har vi inte lyckats bryta oss loss. Framgångsrikt eller hur(vi är 200 miljoner)Jag tycker inte om din ton, håll inte på med den här typen av fasoner. Du verkar inte veta någonting om PKK och deras kamp mot Turkiet uppbackad av Alla Nato medlemar samt varenda EU land. Dem har varit i strider sedan 1978 fram tills 2013 då vapenvillan inledes. Det har gjorts stora framsteg under vapenvillan, många reformer som gjorts och det kommer fler. Vi får se hur framgångsrik deras kamp har varit. De har stått på egna ben till skillnad från Hezbulla.
Under perioden då det var krig så dog över 40 000 människor, så påstå inte att det rör sig om fjädervikt.
Under perioden då det var krig så dog över 40 000 människor, så påstå inte att det rör sig om fjädervikt.
Citat:
Men det är klart, det är klart att du vet mer en Israels underrättelsetjänst och deras högsta generaler. Du är bara pinsam.
Citat:
Och detta var sagt till rätt person!?
Skulle hävda att jag har minst en källa i 95% av alla mina inlägg. Du är varken seriös eller observant. Men endock så är du självutnämnd hezbolla språkrör.
Finns det någon logik alls i dina påståenden? Hur tänkte du tex här: spottar ur dig saker som din farsa har tryckt i dig sen du var ett litet barn. Du vet det sägs att anklagelser likt denna egentligen är projekseringar av en själv. Är det din barndom du delar med dig här? Behöver du hålla någon i handen när snoret rinner ner.

Skulle hävda att jag har minst en källa i 95% av alla mina inlägg. Du är varken seriös eller observant. Men endock så är du självutnämnd hezbolla språkrör. Finns det någon logik alls i dina påståenden? Hur tänkte du tex här: spottar ur dig saker som din farsa har tryckt i dig sen du var ett litet barn. Du vet det sägs att anklagelser likt denna egentligen är projekseringar av en själv. Är det din barndom du delar med dig här? Behöver du hålla någon i handen när snoret rinner ner.

Läser du vad du skriver? Du är fruktansvärt barnslig.
Jag har inte sett än enda källa ifrån dig utan bara en massa påståenden. När du väl länkar en källa är det någon kurdisk tidning. Är du på riktigt?¨
YPG:https://www.youtube.com/watch?v=RWPY9ldBxgk
Hizbollah:https://www.youtube.com/watch?v=SwPkJBpRg5A
Senast redigerad av Chris1991 2014-09-22 kl. 14:43.
Senast redigerad av Chris1991 2014-09-22 kl. 14:43.
.