Citat:
Ursprungligen postat av
Chris1991
Återigen varför skulle den versionen vara mindre sann en din version? Som jag skrev i föregående inlägg bara för att du tror en sak behöver inte betyda att det är så. Det finns vare sig du vill det eller inte 2 sidor av varje mynt. Det finns alltså en anledning till varför turkarna hatar er, eller tror du dom hatar er för att det är kul?
Varför hatar dem oss berätta för oss, du är ju trotsallt självutnämnd talesperson för hizbolla (Kontra).
Citat:
Nej jag var inte ute efter att provocera. Jag är bara rationell till skillnad från dig som tror att YPG/PKK är bäst i världen när dom har blivit överkörda på 2 dagar, och istället för att vara självkritiska skyller ni allt på den stora stygga turken. Det är bara pinsamt.
Som jag skrev för 120 sidor sen, jag har aldrig och kommer aldrig se YPG eller kurder som en seriös aktör i krigets Syrien.
Det var bra att du skämde ut dig direkt så att alla kan få se vilka lowlife vi har att göra med. Det finns inte ett enda inlägg där jag skrivit att "YPG är bäst i hela världen" och jag är ganska säker på att ingen annan kurd skrivit det heller(jag har inte sett det iallafall). Men trots detta så användes det här som ett argument mot oss och det är typ ert triumfkort. Men gissa vad din lilla fjolla! Du däremot har sagt att "hizbolla är bäst i hela världen". Är inte detta patetiskt va? Eller du kanske vill förklara för oss varför Hizbolla är bättre än Israel, USA, Finland, Ryssland, lettland, Lichtenstein, Iran osv.
Sedan så gör du anspråk på att vara en seriös användare, men vilken seriös användare refererar wikileaks?

Ska man ens palla fråga dig vad du menar med seriös aktör?