Citat:
Ursprungligen postat av
Idealist
Jag hade nog trott på det här skiten om det var långt före is härjande eller efter deras bravader men att det här skulle pågå just nu när kurderna är i kläm och dår hjälp av Iran så kan du dra slutsatsen vart jag vill komma va? Ekurd.net? Bra källa! Låt det här också vara sant. Har du inte bevisat det jag sagt att ni biter den handen som föder er nu? Iran hjälper er kurder mot is så varför gör ni så mot iran? Ännu ett skäl att utrota männsklighetens avfall. Mår riktigt illa mär jag bara hör ordet kurd/ kurt/ goord!
Det är många som ifrågasatt din intelligens och jag skall inte dölja min hållning i frågan. Iran stödjer kurdiska peshmerga grupper från Irak. Inte dem som är i Iran och dödar IRGC soldater. Observera att Ekurd lägger upp artiklar som andra media källor skrivit.
En sak till och för att knytta an till din efterblivna och ihopsnickrade simpla teori. Det är ännu inte känt vem som ligger bakom atentaten, men det finns ett sammanträffande.
Citat:
It is noteworthy that these operations have coincided with the 22 anniversary of the assassination of Kurdish leader Dr. Sadeq Sharafkandi.
Dr. Sharafkandi was assassinated by Iranian terrorists in Berlin, Germany, in 1992. Members of the Lebanese terrorist organization Hezbollah were involved in the assassination of the Kurdish leader.
Citatet är från samma länk som innan.
Det mesta framgår här ovan varför din teori inte stämmer, men eftersom du har låg intelligens så ska jag förklara allt för dig. Det går inte att slakta sig till stabilitet. Iranierna gjorde det under 90-talet och nu efter två decenium så kommer backlashen. Hänger du med?