2014-09-02, 20:28
Medlem
Buffedbygods avatar
Fan vad ni är hemska som otrogna och har er.

Men vad fan ska man säga när man gjort samma själv. Träffade en jävligt snygg brud på krogen en kväll när jag var ute med en polare, jag var jävligt full och det slutade hemma hos henne med knull (fattar inte hur jag raggade upp henne då jag hade blackout hälften av kvällen).

Slöt dock inte där utan träffade henne 3 ggr till (vi är stammisar på samma krog) och hade sex alla gånger hemma hos henne. Sa till flickvännen att jag sov hos polaren. Hon var så snygg och trevlig att det var värt det då, även om jag har dåligt samvete och det är sjukt dåligt gjort, gjorde slut med min flickvän ett tag efteråt då jag inte älskade henne egentligen.

Ångrar inte att jag knullade henne men ångrar att jag inte gjorde slut med flickvännen innan.
Citera
2014-09-03, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hur gick snacket mellan dig och din väninna dagen efter?
Var ni ömma i stjärten efteråt? Var knullet så bra att det var värt ångesten?
Hade du sex med din man innan du testat dig?

Ja du... Vi är väldigt nära vänner så det var ingen konstig stämning eller så men vi hade jäkla ångest över det där.

Ja det var lite ömt där ja

Inte en chans. Helt ovärt

Nej
Citera
2014-09-03, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VINTAGEFRAMES
Vet han om detta?

Nej
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2014-09-03, 06:47
Moderator
Återigen; det här är tråden för sexuellt omoraliska handlingar och inte en tråd där poängen är att man ska moralisera över dylikt.
Sådana inlägg kommer raderas och ges varningar.
//mod
2014-09-05, 19:58
Bannlyst
Sög av en snubbe i hans dotters flickrum fyllt med nallar och rosa under ett härligt sataniskt knarkrus utan hämningar. Det kändes väl lite fel i början, men jag är inte den som har fördomar.

Knullade en brud med snubbe och rökte upp allt hennes hasch. Eftersom jag är fostrad i den nordiska asatron så kände jag skam eftersom det är den enda religionen i hela världen som lägger skulden på mannen för att han är starkare och inte ska inleda kvinnan i frestelse.

För älskog lasta
aldrig man skall
sin nästa någonsin;
ofta verkar på den vise
men på vettlös man ej
bedårande dejlighet.
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-09-05 kl. 20:06.
Citera
2014-09-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Sög av en snubbe i hans dotters flickrum fyllt med nallar och rosa under ett härligt sataniskt knarkrus utan hämningar. Det kändes väl lite fel i början, men jag är inte den som har fördomar.

Knullade en brud med snubbe och rökte upp allt hennes hasch. Eftersom jag är fostrad i den nordiska asatron så kände jag skam eftersom det är den enda religionen i hela världen som lägger skulden på mannen för att han är starkare och inte ska inleda kvinnan i frestelse.

För älskog lasta
aldrig man skall
sin nästa någonsin;
ofta verkar på den vise
men på vettlös man ej
bedårande dejlighet.

Hur kändes det att suga kuk som 'hetero'?
Citera
2014-09-05, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
Hur kändes det att suga kuk som 'hetero'?

Jag är inte särskilt hetero nånstans men det är en speciell känsla som man försöker få att sätta sig i huvudet men det går aldrig riktigt att framkalla den förrän man är där igen och känner ollonets säregna textur mot svalget.

Oftast är det som i tråden om att få homosexuella tendenser under centralstimulerande rus, man vet att det bara är ett lur från hjärnan och man tror att det ska vara jävligt nice och uppkåtande, men det är mest något jobbigt man måste få överstökat för att ha en tändande fantasi att använda sig av i framtiden.

Givetvis är manlig homosexualitet en psykisk störning tillföljd av onormala halter av dopamin, det är ju precis som schizofrena som jagar all form av kickar till belöningssystemet men bara gör självförnedrande saker de får ångest av efteråt.

Nåt annat tror bara folk som saknar erfarenhet av det eller skäms för att vara ärliga mot sig själva.
Citera
2014-09-05, 22:17
Medlem
omoraliskt, ja alltså det är ju olika från vem man säger det till, Det som är normalt sex för mig kan ju vara extremt sjukt för någon annan

Men det skulle väl kunna vara engång ur mina konstiga perioder jag har haft med olika tjejer..
En som gillade avföring.

Så en sak man kan ha gjort för att tillfredställa henne kan ha varit att man bajsar på ett glasbord medans hon ligger under och tittar.. ibörjan kändes det väldigt hemskt. men sen vänjer man sig och lär sig hantera den obehagliga situationen och man börjar gå igång på att det faktiskt ligger en snygg tjej och kollar rakt in i mitt rövhål när jag skiter..

Nejj jag är ingen som gillar att varken smörja in eller bli insmörjd av det,
men man måste ju få prova på endel konstigt. man lever ju bara engång
Citera
2014-09-06, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hornybak
Då jag var 15 år och 3 mån (pojke), sålde jag min rumpa till en äldre sjöman i Genova. Han frestade med 2 tjejer som var på hans hotellrum. Da vi kom dit var det ingen tjejer där. Sjömanen kläde av sig naken, och frågade om han fick knulla mig för 16000 lire. Jag sa ja, och ble av med min oskuld. Är jag då en hora ?

Billig sån oxå, vad jag minns var väl 20000 lire ca 100kr... Så 75-80kr för att få kuk i röven är billigt!
Citera
2014-09-19, 14:56
Medlem
Förlorade oskulden till en 12 år äldre tjej på sommarläger när jag var 13.
Hon tog initiativet och drog in mig i ett tält (lägerledare) när alla andra sov.
Grymt snygg tjej men hon hade nog inte väntat sig att jag skulle ta övertaget.
Fick henne till orgasm och lämnade hennes tält och gick till mitt.
Hade sex med två andra tjejjer på samma läger. Ledaren verkade tro att jag skulle få känslor för henne men ville inte ens prata med henne efter det.
Hon försökte kyssa mig vid senare tillfälle men ljög och sa att hon smakade äckligt.
Träffade henne något år senare hon var helt klart inte helt frisk i huvudet men trevligt läger!
Mest omoraliska på senare tid är att jag har en pojkvän jag verkligen tycker om men fortfarande har min ex flickvän som älskarinna... Inte schysst men efter att ha läst här kanske det är normalt i min ålder?!
Citera
2014-09-20, 10:40
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspiral
Förlorade oskulden till en 12 år äldre tjej på sommarläger när jag var 13.
Hon tog initiativet och drog in mig i ett tält (lägerledare) när alla andra sov.
Grymt snygg tjej men hon hade nog inte väntat sig att jag skulle ta övertaget.
Fick henne till orgasm och lämnade hennes tält och gick till mitt.
Hade sex med två andra tjejjer på samma läger. Ledaren verkade tro att jag skulle få känslor för henne men ville inte ens prata med henne efter det.
Hon försökte kyssa mig vid senare tillfälle men ljög och sa att hon smakade äckligt.
Träffade henne något år senare hon var helt klart inte helt frisk i huvudet men trevligt läger!
Mest omoraliska på senare tid är att jag har en pojkvän jag verkligen tycker om men fortfarande har min ex flickvän som älskarinna... Inte schysst men efter att ha läst här kanske det är normalt i min ålder?!

Hur gammal är dudå?
Citera
2014-09-20, 17:09
Medlem
Sög av fyra killar samtidigt.

Hade sex med två samtidig.

Hade sex med en gubbe på 55 år, när man var 18 år.

Skit i en kille vid analsex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in