Citat:
Ursprungligen postat av
Azeus
Eftersom jag inte har ork eller lust att leta så frågar jag här och hoppas att nån kan komma med seriösa svar.
1. Ska inom snar framtid klicka hem 100 10 mg dbollar och vill gärna använda allt så det inte ligger o väntar på att bli hittade av far och mor, har läst om att 10/100 kan ta mycket skada på levern men andra säger det motsatta, ska jag bara köra på det eller finns det andra sätt att dela upp på ex 10/50 och sen 20/25 till??
2. finns det något sätt att ex beställa från galna mannen och betala med exempelvis brev? alltså skicka pengarna i brev?
Haha vilket jävla skämt. Det absolut bästa tipset jag har att ge dig min vän är att ägna lite tid åt studier av de preparat du tänkte stoppa i dig. AAS är inget du bör leka runt med utan koll, det kan sluta jävligt illa. Men framför allt så känns det som att din ovilja eller din avsaknad av ork att ta reda på fakta på egen hand dessutom tecknar om en gravt oseriös inställning till träning. Om du inte ens orkar kolla upp db-kur så kommer du garanterat inte orka sköta allt annat kring träningen för att du skall få ut bra resultat.
Ta dig en rejäl funderare på om det här verkligen är något du vill göra, eller om det inte bara är så att du inte orkar träna dig fram till ditt mål på naturell väg. Oavsett AAS eller ej så kommer du få betala med blod, svett och tårar om du vill komma någonvart.
För att svara på dina frågor;
1) 10mg db kommer inte göra ett skit för dig. (i princip) Din lever kommer att ta skada, hur mkt eller lite kan ingen svara på. Vissa klarar det bättre.
2) Jag skulle nog fråga galne mannen om han kan tänkas ta emot en sådan betalning, jag hade inte frågat f12.